Nyt tarttisin teidän apua, muuten iskee paniikki: tuunaa Keittis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä laittaisin ton paidan kanssa farkut. Paita auki, alle valkoinen toppi ja asusteisiin punaista.

Tai mahdollisesti paita kiinni ja vyötärölle paidan päälle ohut punainen vyö. Kaulaan vaikka punainen, valkopilkullinen huivi, valkoinen tai punainen hiuspanta ja ponnari, korviin valkoiset isot pyöreät korvakorut. Valkoiset, punaiset tai tummansiniset ballerinat. Sellaista reipasta merityttöhenkeä...

[QUOTE="Miuku";23810871]Mä laittaisin ton paidan kanssa farkut. Paita auki, alle valkoinen toppi ja asusteisiin punaista.

Tai mahdollisesti paita kiinni ja vyötärölle paidan päälle ohut punainen vyö. Kaulaan vaikka punainen, valkopilkullinen huivi, valkoinen tai punainen hiuspanta ja ponnari, korviin valkoiset isot pyöreät korvakorut. Valkoiset, punaiset tai tummansiniset ballerinat. Sellaista reipasta merityttöhenkeä...[/QUOTE]

Mä en viittisi millään ostaa farkkuja, koska en keksi niille sitten muuta käyttöä noiden kahden messupäivän jälkeen.

Laita alle pinkki toppi, raitapaita siis auki. Sitten kapea pinkki vyö tai huivi kevyesti lantiolle. Korvikset vaikka samaa. Sittenhän siihen käy ne mustat housut tai vastaava, "perinteinen" alaosa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23810897:
Mä en viittisi millään ostaa farkkuja, koska en keksi niille sitten muuta käyttöä noiden kahden messupäivän jälkeen.

Mitä housuja sulla sitten on jos ei oo mustia housuja eikä farkkujakaan? :)

[QUOTE="xxxx";23810999]Mitä housuja sulla sitten on jos ei oo mustia housuja eikä farkkujakaan? :)[/QUOTE]
Mustat liituraitaset, parit viininpunaiset, maastovihreät ja harmaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23810897:

Käys kuule tsekkaan kirppikset,sieltä löytyy varmaan siistit farkut ja sopuhintaan kertakäyttöä ajatellen. =)

Luin aloitusviestiä ja siinä kuvailtiin just meikäläinen :D
Mutta kauhean vaikea antaa neuvoja, onneksi olet jo niitä saanut. Mustille housuille varmaan löytyy muutakin käyttöä ja kyllä ne tuon paidan kanssa menee. Valkoiset, siniset tai mustat asusteet, itse en tuntisi oloani "kotoisaksi" monivärisenä tuon paidan kanssa, jonka kuosi on voimakas.
Jotkut sopivan väriset isopalloiset helmet kaulassa vois olla kivat. Huivi hiuspannaksi?
Valkoiset housut sopisi myös, tai hame.
Onnea ostosreissulle ja varmaan hyvä idea lähteä paidan kanssa mallailemaan.

Toihan on itse asiassa tosi trendikäs just nyt, tummansininen, valkoinen ja merimiesraitahan on tosi pinnalla. :) Mä laittaisin ton kanssa vajaamittaiset beiget chinot, paidan rennosti puoliksi housuihin, käärisin hihat kyynärpäihin, korkeekorkoiset avokkaat jalkaan ja tukka rennolle sotkunutturalle. Raikas meikki, helmikorvakorut, hopeinen kello ja papuketjut ranteisiin ja kynnet kirkkaanpunaisiksi.

Mutta tää ei nyt tainnut olla ihan ap:n heiniä kyllä :)

FARKUT, tummansiniset tai mustat.
Toppi alle ja jätät napit kokonaan auki tai vähintään 3 ylhäältä.
Ja kävelykengät, joissa on yli 5 cm korkoa.

KAIKKI onneksi näkee, että se on määrätty työvaate, joten kukaan ei luule sua mari-hipiksi... :D

sorge, nyt vasta luin ettei sulla oo farkkuja.

Valkoiset alaosat ei ole edulliset lyhyelle&persevälle (omakohtainen havainto!).
Samoin reisitaskuhousut korostaa niitä reisiä turhankin paljon.

Mutta noi beiget caprit ei oikeastaan kuulosta yhtään huonolta, onko niitä?

Itse laittaisin tuon kanssa alle valkoisen topin, punaisen vyön paidan päälle luomaan vyörärö (koska tuo paitahan on mallia säkki), mustat kapeat (ei pillit) housut ja mustat avokkaat. Eli aika perussettiä ja käyttöä varmasti löytyy. Kaulaan voisi sitaista huivin.

[QUOTE="eee";23811183]Toihan on itse asiassa tosi trendikäs just nyt, tummansininen, valkoinen ja merimiesraitahan on tosi pinnalla. :) Mä laittaisin ton kanssa vajaamittaiset beiget chinot, paidan rennosti puoliksi housuihin, käärisin hihat kyynärpäihin, korkeekorkoiset avokkaat jalkaan ja tukka rennolle sotkunutturalle. Raikas meikki, helmikorvakorut, hopeinen kello ja papuketjut ranteisiin ja kynnet kirkkaanpunaisiksi.

Mutta tää ei nyt tainnut olla ihan ap:n heiniä kyllä :)[/QUOTE]
Juu ei, 25 vuotta ja 25 kiloa sitten olisi voinut ollakin :D

[QUOTE="juuei";23811216]sorge, nyt vasta luin ettei sulla oo farkkuja.

Valkoiset alaosat ei ole edulliset lyhyelle&persevälle (omakohtainen havainto!).
Samoin reisitaskuhousut korostaa niitä reisiä turhankin paljon.

Mutta noi beiget caprit ei oikeastaan kuulosta yhtään huonolta, onko niitä?[/QUOTE]

Beigejä caprejakaan ei ole. Toi paita on niin täydellisen eri väriä ja tyyliä kuin mitä multa muita vaatteita löytyy, että ne mustat suorat housut taidan käydä ostamassa.

Ton paidan kanssa voisi keksiä vaikka mitä kivaa, jos olisi 10 cm pidempi ja 20 kiloa laihempi. Mutta kun toi paitakin on jo puoleen reiteen, niin melkein luulen, että caprit tekisi musta entistä enemmän Munamiehen näköisen :(

Jo ovat messupaidan valinneet.:|
Älä muuta sano!!! Mulle olisi ollut ihan sama, vaikka olisivat valinneet korallinpunaisen, limen vihreän tai taivaan sinisen väriksi, kunhan vaatteet olisi saanut valita itse. Olisi sitten ollut kaikilla vaikka samanlainen firman logolla varustettu huivi tai jotain, mutta toi paita |O Mä joudun käärimään hihat, koska jotta paita meni rinnan ympäriltä kiinni, niin siinä on sitten pitkät hihat ja se ulottuu mua puoleen väliin reittä.

Yhteistyössä