Uskotteko, että huomenna tulee kova maanjäristys myös Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja huolestuttaa
  • Ensimmäinen viesti
kunhan mietin
Hieno vastaus. Ei kannata vastata mitään, jos et kerran osaa vastata mihinkään :) Mitäs se "tieteellinen" teologia nyt oli? Jumalan testaamista, asioiden vetämistä hatusta, jotain muuta, mitä? Ja olitko tosiaan sitä mieltä, että hyvät ihmiset eivät tekisi hyviä tekoja, ellei heille lapsina opetettaisi jumalanpalvontaa?

Se nyt vaan on niin, että taikauskoilla on helvetin paljon merkintöjä miinussarakkeessa, kun taas plus-sarake näyttää kovin paljaalta.
Minä en ollut se, joka tuomitsi.
 
yks hurahtanut?
Mun on pakko myöntää että mua ahistaa toi juttu. Meillä on vielä vanhin poika silloin pois kotoota ja mun ois niin mieli tehny perua sen menot mutta enhän mä nyt kellekään voi myöntää tollasta pelkääväni :(
 
rtee
Mun on pakko myöntää että mua ahistaa toi juttu. Meillä on vielä vanhin poika silloin pois kotoota ja mun ois niin mieli tehny perua sen menot mutta enhän mä nyt kellekään voi myöntää tollasta pelkääväni :(
Kai säkin tiedät, että ei ole mitään järkeä pelätä yhden miehen ennustuksia? Miehen, joka on ennustanut samaa aiemminkin ja ollut väärässä. Ihan sama asia kuin jos sinä yhtäkkiä vetäisit hatusta jonkun päivämäärän ja rupeaisit julistamaan maailmanloppua.
 
"vieras"
[QUOTE="tiina";23810297]Höh, oon huomenna tohon aikaan vanhemman pojan ja hänen kaverinsa kanssa leffassa.
Pitääköhän jättää väliin?[/QUOTE]

Jos olette uskossa, niin teidät tempaistaan sieltä taivaan iloihin. En tiedä sitten saatteko lippurahoja mistään takaisin jos tempaus tapahtuu ennen elokuvan loppua. Jos ette ole uskossa, niin voitte katsella elokuvan rauhassa loppuun.
 
[QUOTE="viera";23810547]En ole mikään maailmanlopun hihhuli ja enkä usko,että se tulee huomenna mutta kannattaa googlata komeetta Elin se on aika mielenkiintoinen.[/QUOTE]
Mielenkiintoinen siinä merkityksessä, että jonkun salaliittopöhkön mielestä se meinaa törmätä maahan ja hallitus salaa asiaa, vai oikeasti mielenkiintoinen? Jälkimmäisessä tapauksessa kaipaisin tarkennusta, ensimmäisessä tapauksessa kiinnostaa kuin viimeviikkoinen ulosteeni.
 
"vieras"
Istun perseelläni päivät pitkät lukemassa tuomionpäivänennustuksia koneelta, mussutan roskaruokaa, vedän röökiä ja juopottelen, kun ahdistaa niin kovasti. Maailmanloppu on aivan helvetin todennäköinen kuolinsyy.
 
"vieras"
[QUOTE="viera";23810547]En ole mikään maailmanlopun hihhuli ja enkä usko,että se tulee huomenna mutta kannattaa googlata komeetta Elin se on aika mielenkiintoinen.[/QUOTE]

Sukupuoli?
 
"sondersson"
[QUOTE="viera";23810547]En ole mikään maailmanlopun hihhuli ja enkä usko,että se tulee huomenna mutta kannattaa googlata komeetta Elin se on aika mielenkiintoinen.[/QUOTE]

Onko isokin Elin? Minne ja milloin? Silloinko uskikset tulee autuaaksi vai miten se oli?
 
[QUOTE="sondersson";23810735]ilmeisesti kyseessä Elenin. Mikä on mun ymmärtääkseni sama asia kuin planeetta Nibiru.[/QUOTE]
Niinpä tietenkin. Hirveää paskaa. Astronomit nauravat katketakseen koko Nibiru-ajatukselle, mutta internetin salaliitto-bloggaajat tietenkin tietävät paremmin. Huoh.
 
....
[QUOTE="sondersson";23810735]ilmeisesti kyseessä Elenin. Mikä on mun ymmärtääkseni sama asia kuin planeetta Nibiru.[/QUOTE]

Aa ok. Pitäisikö Nibirua oikeasti pelätä... Vai onko huuhaata.?
 

Yhteistyössä