Uskotteko, että huomenna tulee kova maanjäristys myös Suomeen?

  • Viestiketjun aloittaja huolestuttaa
  • Ensimmäinen viesti
huolestuttaa
Itse olen kyllä todella epäileväinen sen suhteen. Mistä se järistys tulisi? Miten se voisi olla mahdollista, kun Suomi ei ole mannerlaattojen reunalla? :(
Minua ärsyttää nämä maailmanlopun ennustukset, kun ei ne kumminkaan ole totta.
 
Aet
No höpö höpö! Ja sanothan tuossa itsekkin etteivät ole totta, joten unohda koko juttu! Maailmanloppu on tullu jo niin monta kertaa, ettei tässä ole ennään mitään mitä lopettaa.
 
No se sama setähän oli ennustanut Jeesuksen tulemisenkin ihan päin pyllyä. Joten aika hyvä mäihä saa sedällä olla että nyt osuisi oikeaan.
Eikä nuo aikaisemmatkaan maailmanlopun ennusteet ole kovin hyvin paikkaansa pitäneet, en osaa olla kamalan huolissani että tämä ennustaja osuisi oikeaan.

Aamulehti
Tuossa yksi lehti juttu asiasta.
 
[QUOTE="hmm";23809690]Se, miks teitä pelottaa, johtuu siitä, et teil on huono omatunto. Jos ois asiat kondiksessa yläkertaan, ei tarttis pelätä.[/QUOTE]

alakerrassa on paremmat grillauskelit
 
No äh, nää on taas näitä. joku huurupää keksii tietyin ajoin aina näitä maailmanlopun ennustuksiaan! Kai tämä viimeinen oli laskettu jotenkin Raamatun teksteistä... Voisin väittää ettei tule mitään maanjäristyksiä. :saint:
 
"vieras"
Joo ja silloinkin piti tulla maailmanloppu, Kun Hale-Boppin komeetta lensi maapallon ohi, olisko ollut -97. Sekin oli kuulemma ihan Nostradamuksen ja Raamatun ennustamaa ja jotkut hihhulilahkot teki innoissaan joukkoitsemurhia.
 
"vieras"
en usko.

Mutta jos kuitenkin tulee, niin varmuuden vuoksi juon tänään parhaan punaviinini pois ja saatan jatkaa hyvällä viskillä. Sillä olisihan synti jos ne jäisi juomatta.
 
iugj
Se tulee kaikkialla klo 18 suuren suuri maanjäristys ja kaik loppuu. Kuka tyyppi se nyt oli ja edellinen piti tulla 1994 mut jotain meni vikaan ennustuksessa...Netissä näin minä uutisotsikoissa juttua.
Ai kellonaikakin annettu :D klo18 ympäri maailmaa vai minkä maan mukaan?
Ei kun ihan oikeasti, minä kehoitan kaikkia panikoitsijoita rauhoittumaan. Uskovaisena näin on helppo sanoa mutta kun Raamatussakin sanotaan että kukaan ei tiedä sitä hetkeä milloin maailma loppuu, miten siis sen voisi kukaan osata laskea ja ennustaa?
Älkää menkö tuollaisten höyrypäiden kelkkaan mukaan, etsikää oikea totuus Raamatusta ja rukoilusta, niin saatte rauhan :)
 
pelkääjä
Ai kellonaikakin annettu :D klo18 ympäri maailmaa vai minkä maan mukaan?
Ei kun ihan oikeasti, minä kehoitan kaikkia panikoitsijoita rauhoittumaan. Uskovaisena näin on helppo sanoa mutta kun Raamatussakin sanotaan että kukaan ei tiedä sitä hetkeä milloin maailma loppuu, miten siis sen voisi kukaan osata laskea ja ennustaa?
Älkää menkö tuollaisten höyrypäiden kelkkaan mukaan, etsikää oikea totuus Raamatusta ja rukoilusta, niin saatte rauhan :)
Olen rukoillut paljon, rukoilen toki muutenkin lähes päivittäin. Hetkittäin koen saavani henkisen rauhan siitä. Olen ollut aivan kauhuissani tästä. Ja kuten sanoin niin ei kai se kovin todennäköistä ole, että Suomeen tulisi voimakas maanjäristys. Vaan tutkimattomia ovat Herran tiet. Toisaalta nykyinen maailmamme tuntuu valitettavasti olevan niin sairas, että toisaalta pystyisin ymmärtämäänkin Häntä jos Hän tahtoisi laittaa tämän elämän alkamaan kokonaan alusta.

Ei voi muuta kuin katsoa mitä tapahtuu ja rukoilla.
 
Ai kellonaikakin annettu :D klo18 ympäri maailmaa vai minkä maan mukaan?
Ei kun ihan oikeasti, minä kehoitan kaikkia panikoitsijoita rauhoittumaan. Uskovaisena näin on helppo sanoa mutta kun Raamatussakin sanotaan että kukaan ei tiedä sitä hetkeä milloin maailma loppuu, miten siis sen voisi kukaan osata laskea ja ennustaa?
Älkää menkö tuollaisten höyrypäiden kelkkaan mukaan, etsikää oikea totuus Raamatusta ja rukoilusta, niin saatte rauhan :)
Annettu joo :D Ja minkähän maan mukaan. Aika ympäripyöreästi ilmaistu asia. Mä uskon ettei kukaan ihminen voi tietää ennustamallakaan asiaa ja siksipä en jaksa pelätäkään maailmanloppua. Tulee kun sen aika on ja silleen kun on tullakseen.
 

Yhteistyössä