MIKSI burana ei auta hammassärkyyn?

Kokeilepa puhkaista ien hammastikulla hampaan läheltä... Se on itsellä aikoinaan auttanut. Sulla on sitä särkyä jo kuitenkin jonikin aikaa ollut, joten voisi olla ihan aiheellista käydä näyttämässä arvauskeskuksessakin.

- Kez.
 
idiootti
Alkuperäinen kirjoittaja asfd:
Sitä pitää ottaa kunnon satsi. Jos tulehduskipua (jota se todennäköisesti on jos hammassärkyä) niin suosittelisin ottamaan kerralla 1400 mg buranaa.
se maksimiannos sattuu olemaan 800mg kerralla 8 tunnin välein. mahahaavan jos haluaa niin mikäs siinä mutta ei toi 1400mg kerralla lisää hyötyä vaan haittoja. voi ottaa 800mg ibuprofeenia ja 1000mg parasetamolia kerralla ja kofeiinia perään kun se tehostaa imeytymistä

 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
No ei mulle tulisi kyllä mieleenkään (tällä painolla) kovin useaa buranaa napsia. :D
Maksimivuorokausiannos Buranalla vaikeisiin kiputiloihin lääkärin määräämänä on 3200mg mutta se on käytössä tosi harvoin, yleisimmin 2400mg/vrk

 
Mulla kanssa hammassärkyä...kävin perjantaina hammaslääkärissä. Muutaman tunnin autto ja koko juhannus mennyt hammassäryssä..huomenna tilaan heti ajan terveyskeskuksen hammaslääkärille. Mulla ei oo vara käydä yksityisellä kun kävin perjantaina ja siitä on tulossa mukava lasku.
Mieheni kävi tällä samalla h.lääkärillä kolme kertaa jolloin uusittiin vaan paikkoja eli ei juurihoitoja ym...niin lasku oli 450e itse ja yhteensä lasku oli 760e josta kela korvas ton noin 200e eli maksettavaa jäi 450e/3 käynti kertaa...
 
Pakkausseloste
Ei kannata sekotella lääkkeitä miten sattuu.

Suoraan panadolin pakkausselosteesta suorin mahdollinen esimerkki:
"Ole erityisen varovainen Panadolin suhteen
-muita särkylääkkeitä ei ilman lääkärin määräystä saa käyttää samanaikaisesti."
 

Yhteistyössä