Ohikulkija pyöritti meille päätään-mitä teimme väärin? :-O

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ainoa mitä ihmettelen on se että etkö sä olis voinut nostaa ne matkarattaat, ja sitten vasta ottaa lapsen ja mies sen turvaistuimen....

Ihmettelisin sitä että akka seisoo auton vieressä kun mies tekee kaikki hommat?

Totta! Minä olen luullut että olen unohtanut ruotsin kielen kouluajoilta , enkä puhu sitä juuri sanaakaan, tai kirjoita. Mutta näköjään ymmärrän. :O
Juu, mä olen kanssa omasta taidostani ihan yllättynyt.. Kun ruotsinopettajan kommentti oli jo yläasteella että "et sä kyllä yhtään tätä ruotsia osaa mutta yrität niin kovasti että annan tästä nyt sitten kasin" :D

Ja siis mun mielestä näistä kaikista ehdotuksista loogisin oli se että katsoja oli huononäköinen.. Mä oon joskus kysynyt joltain (en muista, työkaverilta tai joltain) että mitä mä oon tehnyt kun tuijotti niin vihaisesti.. Nauroi että kun ei näe niin yritti tikistää että kukahan tuo on joka hälle vilkuttelee.

"Mari"
Ihan turhaan tuota asiaa mietit. Ihmisiä on niin moneen junaan ja osa on jäänyt asemallekin ettei ole mikään ihme jos joku tuijottaa ja tekee jotain muuta outoa. Tuskin te oikeasti teitte siinä mitään "väärää" vaan tällä ihmisellä ei ehkä ollut ihan kaikki muumit laaksossa sillä hetkellä. Jo tuo parin minuutin teidän tuijottaminen kertoo kyseisestä henkilöstä melko paljon, ei kukaan tervejärkinen tuijota toisten tekemisiä.

"PINGPONG"
Niinkuin useimmat muutkin autoilijat, rouva naapuri se siinä raapi ja kaiveli itseään, turvallisesti auton vielä ollessa pysähtyneenä. Kädet ties missä. Näitkö ? Niinkuin useimmat muutkin autoilijat, melko varmasti päästi sitten tuhnun. Siinä raavas mieskin kyllä rypistää otsaansa. Yritti sitten vielä syyllisyydentunnoissaan esittää sinulle päätäänpuistellen; "Ei, en se minä ollut!".

S. Pernatotte
Mitäh ? Luinko oikein, että Suzyanne on joutunut kerjuulle !/? Äkkiä nyt hattu kiertämään. Mä ainakin jätän perjantaipullan ostamatta ja heitän pohjat: €€.
Ihan vapaasti, omantunnon mukaan. Seuraava ...Please !

tiedä sitä sitten
No kerran vastaavassa tilanteessa olen itse ollut se, joka ajoi ohi ja pudisteli päätään. Syynä oli se, että vauva oli laitettu turvakaukalossaan keskelle tietä kun vanhemmat sähläsivät auton kimpussa. Siis auto oli tien reunassa takaovi auki tielle päin ja vauva kaukalossaan tiellä avonaisen oven takana. Yritin sitten ohittaa varovasti vastaantulijoiden kaistaa käyttäen.

"PINGPONG"
PALSTALTA olen oppinut, että normaaliin työaikaan kaduilla norkoilevat ovat työttömiä eli sosiaalipummeja. Tämän lisäksi teillä on kaksi autoa (tällä kertaa ne tulkitaan melko uusiksi).
" Ja kyllä tiedetään, mistä nekin rahat on saatu !?! " Tätiautoilija-pällistelijä sattui pahaksi onneksenne olemaan juuri se yksilö veronmaksajistamme, joka on henk. koht. maksanut kaikki kulunne. Ilman teitä riistoverotus olisi tarpeetonta. Tätiautoilija-pällistelijän päivä meni pilalle. Hän odotti, mutta ette edes kiittänet häntä. Ei kiva.

Veronmaksaja myös
Mitäh ? Luinko oikein, että Suzyanne on joutunut kerjuulle !/? Äkkiä nyt hattu kiertämään. Mä ainakin jätän perjantaipullan ostamatta ja heitän pohjat: €€.
Ihan vapaasti, omantunnon mukaan. Seuraava ...Please !
En ole aikaisemmin perjantaipullasta kuullutkaan. Ja tuo €€ olisikin turhan kova hinta pienestä leivonnaisesta. Mutta perjantaipullon hinnaksi se olisi sopiva, näin suomalaisittain.

Jos minäkin sitten sen pullan hinnan verran laitan sinne kiertävään hattuun: 1,50 €

"Lissu"
Ehkä luuli että olette ajaneet kolarin tai se toinen auto hajonnut ja jäi seurailemana tarvitseeko apua? Ja sitten turhautui kun huomasi ettei olekaan mitään mielenkiintoista tiedossa. :D

vieras m
Siellä jossain kauempana on, tai ainakin on ehkä joskus ollut ennenkuin lumi ja aura-autot tulivat, niin oli sellainen lisäkilpi liikennemerkissä. Siellä siis kielto kummiskin, joten olitte juuri lakia rikkomassa siinä.

pysäköinninvalvoja
Olisikohan ollut pysäköinninvalvoja kuivaharjoittelemassa matkallaan töihin ? Lämmitteli siinä kasvolihaksiaan.

Aamulehdessä oli viimeksi juuri pari päivää sitten ihmettelyä yhdestä Tampereen pysäköinninvalvoja, joka on huutanut toistuvasti autoilijoille : "Nyt vi****uun se auto äkkiä !"
Sanat aikalaila nuo, järjestys saattoi ollla eri. Mies oli tuossa pysähtynyt vastaamaan kännykkään pysäköintikiellon kohdalle. Eli ei ihan vakava hätätilanne ollut.

vieras (SWE)
Oliko naisen autossa ruotsalaiset rekisterikilvet? Jos oli,niin päivitteli kun taaperon päässä ei ollut kypärää, vaikka seisoskeltiin keskellä vilkasta liikenneväylää!

Yhteistyössä