Toverit
No varaa sitten minullekin yksi.Niuvanniemessä.
No varaa sitten minullekin yksi.Niuvanniemessä.
Lakko lakko!!!! Ihmisten on tosiaan pakko nousta barrikadeille. Ei ole enää varaa YHTÄÄN leikata peruspalveluista!!!!! Kohta alkaa tämä kansa mellakoimaan jos ei tuota kokoomuksen hirmuvaltaa saada kaadettua!!!! Tämä maa on kohta ihan retuperällä. Nyt siitä on tehtävä loppu!!!!Alkuperäinen kirjoittaja ählämsähläm;23802382:Niin kauan ei leikata kyllä peruspalveluista. Tai muuten yleislakko!!!
Kukahan on näitä menoautomaatteja rakentanut? Ei yksin kokoomus. Hirmuvalta on siinä, että tänäkin vuonna on 20%(!!!) otettu syömävelkaa valtion menoihin. Ei sellaista kestä mikään valtio.Alkuperäinen kirjoittaja NÄIN ON NÄREET;23804127:Lakko lakko!!!! Ihmisten on tosiaan pakko nousta barrikadeille. Ei ole enää varaa YHTÄÄN leikata peruspalveluista!!!!! Kohta alkaa tämä kansa mellakoimaan jos ei tuota kokoomuksen hirmuvaltaa saada kaadettua!!!! Tämä maa on kohta ihan retuperällä. Nyt siitä on tehtävä loppu!!!!
Samaa mieltäSamaa mieltä.
Hyvästä kouluruuasta maksaisi mielellään.Näinhän se on: Ei voi syödä ja säästää yhtäaikaa. Eli jos ei haluta maksaa enempää veroja niin sit pitää säästää. Se kolahtaa aina jonkun nilkkaan. Joku jo ehdottikin että voisi esimerkiksi kouluruuasta vähän maksaakin. Olen samaa mieltä, kaikkien palveluiden käytöstä pitäisi voida hieman veloittaa.
En oo koskaan pettynyt Vasemmistoliittoon, enkä tule pety nytkään. Kuka mua nyt on pettänyt ja koska?Alkuperäinen kirjoittaja vasemmisto pettää aina;23803482:Nyt Lunatic huomaa tulleensa huijatuksi!
Mites nyt panet suusi kun Paavo kääntää takkinsa sekä paitansa ja vasemmistoliitto lähtee kokoomuksen kelkaan ajamaan porvarillista linjaa hallitukseen?
Porvoosta tuulee.Minä säästäisin näistä:
Kulttuurimenot
Kansanedustajien ym. palkat
Nollatutkimukset
Vanhusten liiankin kattavat oikeudet päästä lääkäriin, saada takuueläkkeitä jne. Hei haloo, ainoa kansanryhmä jolla on "takuu" saada mitään tukia!! Työikäisellä tai nuorella ei ole vastaavia etuuksia eikä lääkäriinkään pääse milloin huvittaa (osa kunnista uudistanut terveydenhuollon niin, että vanhuksille löytyy aina aikoja kun flunssa iskee, mutta työikäisille käytännössä ei)
Kouluruoka maksulliseksi/pois kokonaan, tuollaisen ravinneköyhän hiilarimössön terveellisyys on yksi iso vitsi. Maahanmuuttajat seulaan, vain töihin tulevat pääsevät maahan. Kehitysapu pois kokonaan. Pois kaikki pilipali-paskataideprojektit, joista ei hyödy kukaan. Apurahat taiteelle minimiin. Enemmän keskittämistä palveluissa. Pakolaiskiintiö kymmenesosaan nykyisestä, sossun tukiin ei nostoa mutta apua voisi antaa rahan sijaan esim. ruokalapuilla, vaatelapuilla jne.
Niinpä voi vaikka "kantaa vastuunsa" kuten vihreät: ei uutta ydinvoimaa, ei hallitukseen ellei sukupuolineutraalia avioliittolakia tule ja mitä muuta. Niin vaan istuivat tyytyväisenä ja antoivat lupia uusille ydinvoimaloille.Mitähän Suomessa saataisiin KOSKAAN aikaan jos kaikki puolueet nostais kädet pystyyn ja lutkuttaisi tuttia, kuten perseensutit.
:OKoulu maksulliseksi. Minä olen valmis maksamaan vaikka pienen lukukausimaksun että opetus säilyisi laadukkaana ja luokkakoot sopivina.
Koko hallitusta ei ole vielä edes kasattu ja persujen vaahto lentää jo kateellisista suupielistä, suolletaan jo ihan älyttömiä juttuja. Hallitus on ehtinyt tehdä jo vaikka mitä pahaa, vaikka ei ole vielä edes olemassakaan.:xmas:Niinpä voi vaikka "kantaa vastuunsa" kuten vihreät: ei uutta ydinvoimaa, ei hallitukseen ellei sukupuolineutraalia avioliittolakia tule ja mitä muuta. Niin vaan istuivat tyytyväisenä ja antoivat lupia uusille ydinvoimaloille.
Tai RKP. Nehän kannattavat mitä tahansa kunhan ei kosketa pakkoruotsiin. Lisää vaan pakolaisia suvaisevaisuuden nimissä.
Demarit: ei velkatakuille. Eiku ehkä sittenkin. Ai me päästäis hallitukseen, no annetaan ny rahaa ku ne pyytää.
Näyttää vasureillekin kelpaavan hallituspaikka vaikka kuinka joutuisivat tinkimään aatteistaan. Mutta tottahan se on ettei enää punikkeja ole, kyllä ne on oikealla viimeistään siinä vaiheessa kun eduskuntaan pääsevät.
Sellasia suoraselkäisiä suomalaisia meillä!
Sori, meni pilkka väärään paikkaan. Mä olen äänestänyt kokoomusta.Koko hallitusta ei ole vielä edes kasattu ja persujen vaahto lentää jo kateellisista suupielistä, suolletaan jo ihan älyttömiä juttuja. Hallitus on ehtinyt tehdä jo vaikka mitä pahaa, vaikka ei ole vielä edes olemassakaan.:xmas:
Niinhän sitä politiikkaa todellakin tehdään, petetään omat äänestäjät ja nostetaan kädet pystyyn.. ei oltukaan valmiita niin isoihin saappaisiin mitä äänestystulos oisi edellyttänyt (persut).
Nyt kehdataan vielä puhua niin kuin se ois ihan hyvää hyvyyttään tehty, se pakoon luikkiminen.
Ja juntithan nielee taas kaiken paskan. Ojentavat lautasen ja pyytävät vielä "LISÄÄ"!
Sopii mulle, otapa ketju talteen.=)Sori, meni pilkka väärään paikkaan. Mä olen äänestänyt kokoomusta.
Mutta tehdäänkö niin että kaivetaan tää ketju vaikka kolmen vuoden kuluttua esiin. Katsotaan mitä vasurit on saaneet aikaan. Katsotaan menikö vaalilupaukset yksiin tekojen kanssa. Eikös? Sähän voit vielä listata tähän ne lupaukset tarkasti. Muistaakseni oli ainakin perusturvan korotusta, oli ehdoton ei velkatakuille ja sukupuolineutraali avioliitto.