Ohikulkija pyöritti meille päätään-mitä teimme väärin? :-O

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Meillä oli tänään kaksi autoa parkissa tien laidassa, ihan "virallisissa" parkkiruuduissa. Oli tarkoitus vaihtaa taaperon matkarattaat sekä turvaistuin autosta toiseen. Me odotimme taaperon kanssa auton vieressä, pidin lasta kädestä. Mies otti toisesta autosta matkarattaat ja laittoi ne toisen auton paksiin, ja sitten vaihtoi turvaistuimen autosta toiseen.

Viereisen talon parkkipaikalta oli lähdössä joku autolla. Hän kuitenkin pysähtyi seuraamaan mitä teemme, oli parkissa siinä muutaman metrin päässä muutaman minuutin ja tuijotti meitä. Kun katsoin häneen päin, hän pyöritti vihaisesti päätään ja rypisti otsaansa, ja lähti pois.

Minä en kerrassaan tajunnut mitä teimme tuon ohikulkijan mielestä väärin. Keksiikö joku muu mitä se voisi olla? :O

Mulle on myös kerran yksi nainen pyöritellyt kauppakeskuksessa päätä ja oikeen kääntyny kattomaan, jäi häiritsemään että mitä ihmettä?!??! :D Vieläkin mietin mitäköhän me tehtiin vai tehtiinkö/sanottiinko jotain mikä näytti erilaiselta kuin oli?! :D

En minä näe teidän toiminnassa mitään erikoista. :D Eikö häiritsekkin! :D

Suzyanne
Mulle on myös kerran yksi nainen pyöritellyt kauppakeskuksessa päätä ja oikeen kääntyny kattomaan, jäi häiritsemään että mitä ihmettä?!??! :D Vieläkin mietin mitäköhän me tehtiin vai tehtiinkö/sanottiinko jotain mikä näytti erilaiselta kuin oli?! :D

En minä näe teidän toiminnassa mitään erikoista. :D Eikö häiritsekkin! :D
Arvaa vaan häiritseekö, se tapahtui aamupäivällä ja olen miettinyt koko päivän mitä ihmettä oikein teimme väärin, enkä saa sitä millään pois mielestä. Ärsyttävää! :headwall: :cool:

"plop"
Ei noista tuojottelijoista aina tiedä. Tulisivat reilusti sanomaan, jos jotain paheksuttavaa on :)

Me oltiin yks päivä koko perhe vaatekaupassa. Lapset hermostui odottamaan miestä, joka sovitteli vaatteita. Menin sitten lasten kanssa tuulikaappiin (siellä saavat vähemmän tuhoja aikaiseksi). Ihmettelin miksi yksi asiakas koko ajan mulkoilee ja pudistelee päätään, kun lapset nätisti katseli autoja oven läpi. Mies sai lopulta ostoksensa tehtyä ja kysyi, että huomasinko tuon asiakkaan käytöksen. Seuraavaksi sanoi, että meidän tyttö (1½v) oli koko ajan veljen kanssa tuulikaapissa touhutessaan hokenut "au,au, tattuu" ja aika kovaan ääneen... Mie en moiseen ollut kiinnittänyt huomiota, tuo kun on vähän aika sitten nuo sanat oppinut ja käyttää niitä aina kun jokin asia ei mene kuten hän haluaa. (jos veli seisoo edessä niin huutaa "au, au" ja jos ei veli huomaa "tattuu") Olisi voinut täti tulla kertomaan miksi meitä mulkoili, niin olisin voinut kertoa, että ketään ei satuteta tms. :D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;23797636:
Ehkä hän ajatteli että tuollaista se on eronneiden elämä, lapsi vaan vaihdetaan autosta toiseen?
Joo heh no niin saattoi ajatella. Vaikka emme kyllä ole eronneet, ja toinen auto oli tosiaan lainassa. Mutta vaikka niin olisi ollutkin, tuskin sekään nyt tuollaisen ilmiselvän paheksunnan paikka olisi.

Yhteistyössä