Hävettääkö ketään muuta tuo lätkän MM-joukkue ja sen kännäilyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Misty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei hävetä yhtään muiden tekoset,mokia voi tulla kenelle tahansa,kukaan ei oo täydellinen. =)

ensin reipasta jumputusnuorisomusiikkia tunti tai kaksi, ja sitten Loiri esiintymässä kuin jossain sotaveteraanien Kaatuneiden muistopäivä-tilaisuudessa... ei sopinut Loiri ollenkaan sinne!!
Huvittaa! :D kas kun ei Samuli Edelmann paikalla esittämässä niitä virsilevyjensä biisejä!

:laugh:Niinpä, IHME!!!! Ja lopuksi ne ois viel vetäneet Loirin kanssa dueton mustissaan ja vakavina.

[QUOTE="Misty";23785532]Katsoin tossa just Pasi Nurmisen kaatuilemiset ja Timo Jutilan pelit seis -haastattelun ja ei voi kyllä muuta sanoa kuin että HUHHUH, ja näiden miesten perässäkö Suomen kauneimmat naiset juoksevat?!? Ei täällä Etelä-Euroopassa tuollainen käyttäytyminen huippu-urheiljoilta olisi lainkaan käypää, eikä edes todennäköistä; ei täällä aikuiset ihmiset ylipäätään käyttäydy noin. :([/QUOTE]

Ei hävetä, ne oli juhlansa ansainneet.

Ei hävetä ja miksi niidenkään tarvitsisi hävetä itteesä?
Toi oli niin normaalia suomalaista juhlimista kun olla ja voi ja todellakin oli pojat sen ansainneet.
Ne jotka itkee että lapset näkee tollaista niin muistakaa että salkkareita saa antaa lapsien katsella taikka ylipäätänsä liikkua missään kun humalaisilta kun ei voi välttyä ja mitäs sitten jos ne on idoleja,ne on NORMAALEJA nuoria miehiä jotka juhlii haluamallaan tavalla,telkkarinkin saa suljettua jos pelottaa että oma pikku nuppu näkee suomen leijonan hilpeissä tunnelmissa ja pienessä hiprakassa.

En muuta voi sanoa kun hienoa ja kiitos pojat hienosta skaboista!

Sitä olisin voinut paheksua jos olisi jotain törkeyksiä siellä ladellu,mutta varmaan "anteeksi" senkin olisivat saaneet.Löysätkää jo pipoa!!

[QUOTE="vieras";23789045]Ei mua hävetä. Miksi mun pitäs hävetä muiden tekemisiä? Mua lähinnä naurattaa tää vouhke. Mikä teitä vaivaa? Miksi te häpeätte joka saatanan käpyä?

Nauttikaa hyvät ihmiset nyt joukkueen saavutuksesta, lopettakaa tuo naurettava häpeäminen. Kuin coolina täälä pitäs aina olla? Tukka sortillaan korkkareissa pukaten täydellisiä muotivaunuja täydellisten lasten seuratessa täydellistä äitiään täydellisessä maailmassa?

Relatkaa, olkaa ihmisiä. Ihan riittävävän hyviä, riittävän nättejä, tavallisia, inhimillisiä, erehtyviäkin. Suokaa se vielä muillekin.[/QUOTE]

Näin.

Eihän suomalaiset juopot ja näköjään juoppoäidit (palstan luonteesta päätellen äidit tänne kirjoittelee) voi sanoa mitään pahaa juopottelevien leijonien sekoilusta. Sehän on kuin haukkuisi itseään.

Vaikea vain ymmärtää, että miksi EI olisi voinut juhlia selvinpäin? Ainakin nämä julkiset tilaisuudet, ja sitten "omalla aikaa" jokainen örveltäköön miten lystää. Miksi se alkoholi on pakollinen juhlajuoma? "Ovat ansainneet juhlansa" -joo niin on, mutta todellakinko teille juhla=alkoholin juominen..?

Että olette kyllä aika no-life-tyyppejä jos ette osaa pitää hauskaa selvin päin. Oletteko te niin arkoja, ettette tohdi ilakoida ennen kuin on otettu rohkaisua? Ette osaa suuta aukaista vieraiden kanssa ennen kuin on kielenkannat voideltu? Häpeätte itseänne niin, että otatte alkoa jotta se on hyvä syy mihin vedota, jos ette olekaan ihan edustavia?

[QUOTE="vieras";23789602]Että olette kyllä aika no-life-tyyppejä jos ette osaa pitää hauskaa selvin päin. Oletteko te niin arkoja, ettette tohdi ilakoida ennen kuin on otettu rohkaisua? Ette osaa suuta aukaista vieraiden kanssa ennen kuin on kielenkannat voideltu? Häpeätte itseänne niin, että otatte alkoa jotta se on hyvä syy mihin vedota, jos ette olekaan ihan edustavia?[/QUOTE]

Minä juon 2 - 4 saunajuomaa VUODESSA. :D En häpeä sitäkään, enkä leijonien juomista, en häpeä muiden puolesta. En varmasti ole aina edustava, jos kus olen, yleensä en ole.

Leijonille suon nyt pikku seilin. Mitä se haittaa? Ketä se haittaa. Jos se nyt oli hyvää tekevä asia, niin ok. Se ei ole MUN häpeä, mun moka, mun ongelma. Hauskahan tuota on katsoa. Onnea se on tuoki.

[QUOTE="vieras";23789602]Että olette kyllä aika no-life-tyyppejä jos ette osaa pitää hauskaa selvin päin. Oletteko te niin arkoja, ettette tohdi ilakoida ennen kuin on otettu rohkaisua? Ette osaa suuta aukaista vieraiden kanssa ennen kuin on kielenkannat voideltu? Häpeätte itseänne niin, että otatte alkoa jotta se on hyvä syy mihin vedota, jos ette olekaan ihan edustavia?[/QUOTE]

Hei pliis, kaverit voitti maailmanmestaruuden, jota on 16 vuotta odotettu. Löysää vähän pipoa.

jaa...no todellakin kyllä se jos on urheilussa lasten ja nuorten ihailema esikuva niin pitäs sitä osata kunnon mallia näyttää eli osata juhlia ihan selvinpäinkin. Ihan sama homma, jos vaikkapa presidentti kaikenkansan eessä kaatulisi kännissä, niin kyllä se olis noloa kansaa ja hänen asemaansa ajatellen.
noloa, noloa, noloa ja osoittaa erittäin huonoa käytöskykyä...

fiksuja jos olisivat olleet, niin olisivat olleet selviä ja juoneet sitten ne känninsä jossain omissa pikkupirskeissä ilman tvkameroita ja kuvaajia.

[QUOTE="vieras";23789636]Hauskahan tuota on katsoa. Onnea se on tuoki.[/QUOTE]

Hauskaa katsoa humalaisia? Onneks on ihan toisenlaiset huvit :D

Ja en mä sano että mua haittaa. Mä kysyin vaan, että miksi ihmeessä? Miksi se ryyppääminen kuuluu juhlaan? Jos se kuuluu juhlaan, niin eikö sitä vois lapsen synttäreilläkin tarjota koko lapsilaumalle vaikka boolia, niin oppivat hekin juhlimaan oikein? ;)

[QUOTE="vieras";23789693]Hauskaa katsoa humalaisia? Onneks on ihan toisenlaiset huvit :D

Ja en mä sano että mua haittaa. Mä kysyin vaan, että miksi ihmeessä? Miksi se ryyppääminen kuuluu juhlaan? Jos se kuuluu juhlaan, niin eikö sitä vois lapsen synttäreilläkin tarjota koko lapsilaumalle vaikka boolia, niin oppivat hekin juhlimaan oikein? ;)[/QUOTE]

Ei se kuulu juhlaan automaattisesti. Se ehkä tuossa tapuksessa lähti lapasesta. Kaveri joi, toinenki joi, kaikki pakit joi, valmennusjohtokin maisteli, hyökkääjätkin joi, päätettiin juhlia porukalla, seuraamuksista viis. Ja kohta kiskottiin kaksin käsin. Muutaman jälkeen tuohon menoon on (kai) helppo yhtyä.

Tavallaan siis ymmärrän kuvion, syyt ja motiivit. Meidän juhlissa ei ole juotu, häätkin oli vesiselvät, mutta ei se tähän juhlintaan kuulu millään tavalla. En voi tuomita noita ihmisiä, ne on ihmisiä, inhimillisine piirteineen.

Yhteistyössä