Mies, laivareissu, kotiimme ilmestynyt naisen puhelinnumerolappu ja luottamus parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä mitä tapahtus. Toisaalta epäilen tosi herkästi ja sitten mies saa myös helposti kuulla raivoa täydeltä laidalta, mutta noita lappuja puhelinnumeron ja nimen kera löytyy miehen taskuista niin usein et enköhän mä hetken keuhkoamisen jälkeen sen johonkin työkeikkaan yhdistäs.

Mies oli viikonloppuna laivareissulla kaveriporukan kanssa ja seuraavana aamuna miehen vielä nukkuessa aloin siivoamaan. Löysin eteisen lipaston päältä kahdesti taitellun lapun, jonka tietenkin avasin ja tsekkasin sisällön ennen lapun roskiinheittoa.

Lapussa luki "Jenni 045-xxx xxxx".

Ensimmäinen ajatukseni oli, että tämä on naisen käsialaa. Toinen ajatukseni oli, että mitäs helvettiä. Kolmantena ajattelin, että miestäni on todennäköisesti lähestynyt laivalla joku "Jenni" ojentaen miehelleni puhelinnumeronsa ja mies on sen kohteliaisuuttaan ottanut, laittanut taskuunsa ja tyhjännyt taskunsa kotiin päästyään.

Kieltämättä vähän yllätyin ja ihmettelin, mutta ajattelin asian tosiaan heti siten, että vaikka se on vähän kummallista, että meiltä moinen lappu miehen reissun jälkeen löytyy, niin mies ei kuitenkaan ole tehnyt mitään mistä minun tulisi huolestua tms. En siis osannut ajatella pahinta.

Tämän jälkeen äkkäsin, ettei lappu liittynytkään mieheni laivareissuun mitenkään. Lapulla oli tyttäreni kaverin puhelinnumero, jonka tämän mummo oli lapselleni kirjannut, jotta tytöt voisivat soitella toisilleen.

Pohdinkin sitten, että olenkohan mä vähän liiankin sinisilmäinen. Vai onko tilanne vaan niin hyvä, että kun luotto on kohdillaan, niin se on kohdillaan?!

Mikäli en olisi äkännyt lapun kuuluvan tyttärelleni ja olisin tullut kaksplussalle postaamaan ja kertomaan löydöstäni, olisi ehkä noin 95% kommenteista ollut tyyliin: sillä on toinen nainen, jätä se jne.

Miten on, mitä fiiliksiä sinussa herättäisi, jos löytäisit vastaavan lapun miehen laivareissun jälkeen?
Olisiko ihan päivänselvää ettei se kätke taakseen mitään ihmeellistä, nousisiko pintaan pieni epäilys vai olisiko se lähinnä varna merkki siitä, että miehellä ei ole puhtaat jauhot pussissaan?

Mä olisin vielä kuukausi sitten ollut täysin varma ettei mies minua pettäisi... Sitten vahingossa sain tietää. Nyt on vaikea uskoa mitään mitä hän sanoo. Sanoisin että luota mieheesi täysin siihen asti kunnes jotain tulee oikeasti ilmi. Turha sitä on syytellä syytöntä ilman kunnon todistetta.

Jos lappu olisi lipaston päällä, niin en kyllä suurempia epäilisi, kunhan kysyisin kenen se on. Tuskin kukaan salaisen rakastajattaren numeroa nyt eteisen lipaston päälle laittaa.

Chef pirulainen, ei saa säikytellä! Olin saada slaagin, kun näin otsikkosi. Mutta onneksi teillä on kaikki hyvin. :)

Mulla on myös kova luottamus puolisooni. Yhden ainoan kerran olen vähän nieleksinyt, kun miehen kännykässä oli numero "tähtisilmä, 040-******. Ihan luvan kanssa mä sitä kännykkää silloinkin selasin, eli ei mies mitään yrittänyt peitellä. Kysyin aikani märehdittyäni, miksi hänellä on jonkun tähtisilmän numero puhelimessaan ja kävi ilmi, että kyse oli tähtiperä-Cortinan myyjän numerosta. Olin silloin n. 16-17v eikä ollut vielä näin pitkää ja lujaa suhdetta takana. Nyt tuntuu välillä, että jos mies vain älyäisi, hän voisi vaikka pettääkin, enkä mä osaisi aikoihin epäillä mitään. parempi kuitenkin liian luottamuksentäyteinen suhde kuin sellainen, jossa pitää koko ajan olla mustasukkainen puolisostaan.

Yhteistyössä