Rippikakkuun tein koristeita, mutta meneeköhän nää nyt uusiks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tein ihan raamatun, mutta sen lisäksi tein sinisiä, valkoisiä ja sinivalkoisia kukkia. Nyt pohdin, että tuleeko kakusta liian talvinen/jäinen? En oikein osaa miettiä, että sopiiko noi vihreät lehdetkään tuon värisiin kukkasiin. Toisaalta kakku tulee pojalle niin en tiedä, että haittaako se sinisyys.

Ei ole vaalean eikä tummansininen vaan sellainen aika kirkas sininen, ei turkoosi.

Ihania kukkia! Mun mielestä tulee tosinätti rippi kakku, kun nuo siihen laitat. Ei yhtään jäisen näköinen!

No entä laitanko siihen noita lehtiä vai pelkkiä kukkia? Kukkia olen tekemässä kyllä lisääkin, mutta nyt puuhastelin lähinnä tuon "pääkoristeen" eli tuon missä on raamattu.

Mietin myös, että pitäisikö kakussa lukea jossain rippilapsen nimi ja rippipäivä? Esim tuossa laatassa missä tuo raamattu on. En ole liimannut noita koristeita siihen vielä kiinni eli muuntelumahdollisuus on.

Mä en uskaltaisi lähteä pipertämään siihen enää mitään tekstejä. Kukat ovat kauniita! Lehtiä voisin laittaa myös, mutta kukkia pääosin. Lehtiä kukkakoristelun reunamille tms.

Jos noi tulee valkoisen kerman päälle niin onhan värimaailma vähän talvinen, mutta haitanneeko se? Tosi kauniita koristeita! Mä laittaisin ehdottomasti vihreitä lehtiä, niin ei ole ihan itsenäisyyspäivän värejä ;) Ehkä laittaisin lisäksi vielä muutaman muun värisen kukan tai sitten värikkään perhosen tai leppäkertun tai jotain...

[QUOTE="vieras";23771001]Jos noi tulee valkoisen kerman päälle niin onhan värimaailma vähän talvinen, mutta haitanneeko se? Tosi kauniita koristeita! Mä laittaisin ehdottomasti vihreitä lehtiä, niin ei ole ihan itsenäisyyspäivän värejä ;) Ehkä laittaisin lisäksi vielä muutaman muun värisen kukan tai sitten värikkään perhosen tai leppäkertun tai jotain...[/QUOTE]

No ei mua mikään tietysti estä värjäämästä sitä pääliosan kermaa vihreäksi tai laittaa siihen vihreää marsipaania. Sivupursotukset sitten tietty valkoisella kermalla.

Kelasin netistä kuviakin tuossa niin löytyi kesäisiä rippikakkuja samoilla väreillä. Katsotaan mihin päädyn. :)

Yhteistyössä