Keuhkoputkentulehduksesta, tietääks joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Joo tiiän tiiän tyhmää kysellä tääl.. Mut mä en jaksa jatkuvasti ravata lekuris!

Voiks toi keuhkoputkentulehdus parantua ilman antibioottei? Tai voiks se mennä keuhkokuumeeks?

Vitsit ku viikon ollu jo keuhkoputkentulehdus ja karsee yskä, alussa särki kans keuhkoja tosi paljo. Ny on kans vähä särkeny ja sit ihmettelin ku on niin heikko olo ni kuumettahan se alkaa nostaa.. Ei sitä mitää paljoo oo mut on kuitenki, olosta huomaa, mul ei yleensäkää nouse pahemmin kuume.

Mietin vaa et pitääkö mun ny sit oikeesti lähtee sinne lääkärii.. :headwall::headwall::headwall:

No siis yleensä paranee ilman antibiootteja. Voi kestää viikkoja ennen kuin paranee (ainakin mulla). Mutta jos kesken taudin nousee kuume tai olo on todellakin vetämätön, niin lääkärissä käynti on ihan aiheellinen.

No sen verran paha tää on että mulla on välillä haukkuva, välillä vinkuva yskä, tosi paha. Kauheita yskänpuuskia jollon tuntuu et suunnillee laatta lentää kohta. Astma mulla vaivaa kans tällä hetkellä tuon koivun siitepölyn takia. Ja lämpöö ollu koko päivän. Ja oloa toki huonontaa viel se et ku en saa nukuttua, muista syistä.

Jos sitä maanantaina menis jos tää ei tästä ala helpottaa..

Jos sulla on lähtötilanteessa astma tai siitepölyallergiaa tai yleensä taipumusta hengitysteiden infektioihin suosittelen hakemaan antibioottikuurin. Perusterveellä ihmisellä bronkiitti paranee ajankin kanssa mutta ei "keuhkosairaalla".

Jos sulla on lähtötilanteessa astma tai siitepölyallergiaa tai yleensä taipumusta hengitysteiden infektioihin suosittelen hakemaan antibioottikuurin. Perusterveellä ihmisellä bronkiitti paranee ajankin kanssa mutta ei "keuhkosairaalla".

Mä oon ollu koko tän vuoden ja jo viime vuoden puolelta jatkuvasti sairaana. Johtuu siitä että vuos sitten olin leikkauksessa ja sen jälkeen sain miljoonat komplikaatiot ja niiden takia sain törkeet antibiootit. Ja tästä johtuen mun oma vastustuskyky on menny ja oon itseasiassa herkistyny antibiooteille eli saan niistä ihottumaa.. huoh.. tää on niin hankalaa..

Eli monet hengitystieinfektiot tässä on takana siitepölyallergioiden ja astman lisäksi..

Yhteistyössä