Mitä olet tänään hommailut?

  • Viestiketjun aloittaja M35
  • Ensimmäinen viesti
Tää
Käynyt lasten (3 ja 4v) kanssa avoimessa päiväkodissa,vienyt ja hakenut eskarilaisen. Noiden kolmen kanssa kävin työkkärissä. Pesin pyykkiä ja astioita, imuroin. Lauloin 8v. tyttärelle onnittelulaulun. Pakkasin lasten tavarat kun lähtivät isälleen viikonlopuksi. Itkenyt silmät päästäni kun sain äidin kuolinilmoituksen oikovedoksen sähköpostiin. Kävin kaupassa ja nyt istun läppäri sylissä ja odotan suomen peliä.
 
"viima"
lämmittänyt hellaa ja vettä, tiskannut, vastaillut toimittajan miljooniin kysymyksiin, imettänyt, leikkinyt, vaunuillut, tehnyt ruokaa, käynyt kaupassa, keittänyt kahvia

meinasin viel lämmittää saunan mut taitaa jäädä huomiselle jos mennäänkin päivällä tekeen vähän hirsihommia
 
"YÖKKÖ"
Heräsin klo 14.00, kahvit keitin ja juttelin lasten kanssa, lähdin kauppaan ja hain nuorimmaisen päiväkodista.

Kotiin laittamaan ruokaa.

Sit olenkin vaan nysvänny väsymyksen ja olemisen rajamailla, syöny liikaa. No pesin mä koneellisen pyykkiä mut lapset siivos muuten.
 
Kiertänyt kaupoissa, käyttänyt lasta lääkärissä, nukkunut päikkärit, siivonnut, pessyt sohvatyynyjen päällisen (2 koneellista), leikkinyt lasten kanssa pihalla, tehnyt ruokaa ja menettänyt hermot lasten kanssa nukkumaanmenotappelun kanssa.
 
Yksi työkeikka.
Sitten tunnin visiitti terkkariin.
Hain nuorimman pojan kanssa toiseksi vanhimman pojan koulultaan 150 kilsan päästä.
Käytiin kaupassa.
Leivoin, kokkasin ja vähän siivoilin.
Pelasin korttia pojan ja miniäkokelaan kanssa.
Iltapalatin ja pesin pienet petiin (omat 4 ja 5 v+ kaksi yökyläilevää lapsenlasta)
LORVINUT paljon, osan aikaa koneellakin.

:)
 
Siivonnu, siivonnu ja siivonnu, pessy pyykkiä, tehny ruokaa ja kaikenlaisia rästiin jääneitä kotihommia vapaapäivän kunniaksi. Sitten hain tytärpuolen meille ja käytiin lasten kanssa kaupassa. Vähän tonkinu pihalla kukkapenkkejä jne. Nyt odotetaan miehen kanssa suomi-peliä kera muutaman oluen :).
 
"mnää"
Vapaapäiväni on kulunut mukavasti: olen pessyt pyykkiä, pikaimuroinut kissan levittämää hiekkaa (eilen imuroin kunnolla), pyyhkinyt pölyjä, kalkinnut nurmikkoa, ommellut istuintyynyihin nauhat, käynyt kirpparilla ja parissa muussa kaupassa, käynyt 40 min kävelylenkillä, tehnyt ruokaa, surffaillut internetissä ja loppuillan aion katsoa jääkiekkoa ja surffata samalla.
 
Rollolainen
siiivouspäivä oli täään, sit oli tuossa viiden pintan sauna ja jääkiekkoo on katellut, viel ois suomen peli .
Huomenna on kiva päivä, mennään koko perhe kaupungile shoppailemaan. lapset tarvii uusia vaatteita
 
"vieras"
Viennyt lapset kouluun ja päiväkotiin. Lajitellut kirpparitavaroita sunnuntaita varten. Nukkunut päiväunet. Käytiin ravintolassa syömässä ja nyt odotellaan matsia ihan hermona :). Vapaapäivät rulettaa!!!
 
"Noo"
Yksi työkeikka.
Sitten tunnin visiitti terkkariin.
Hain nuorimman pojan kanssa toiseksi vanhimman pojan koulultaan 150 kilsan päästä.
Käytiin kaupassa.
Leivoin, kokkasin ja vähän siivoilin.
Pelasin korttia pojan ja miniäkokelaan kanssa.
Iltapalatin ja pesin pienet petiin (omat 4 ja 5 v+ kaksi yökyläilevää lapsenlasta)
LORVINUT paljon, osan aikaa koneellakin.

:)
Missä välissä ehdit lorvia?

Minä olen vain polttanut hihat pariin kertaan ja pakannut 3 matkalaukkua.
 
"vieras"
Yksi työkeikka.
Sitten tunnin visiitti terkkariin.
Hain nuorimman pojan kanssa toiseksi vanhimman pojan koulultaan 150 kilsan päästä.
Käytiin kaupassa.
Leivoin, kokkasin ja vähän siivoilin.
Pelasin korttia pojan ja miniäkokelaan kanssa.
Iltapalatin ja pesin pienet petiin (omat 4 ja 5 v+ kaksi yökyläilevää lapsenlasta)
LORVINUT paljon, osan aikaa koneellakin.

:)
Hmmm..siis minä en nyt ihan ymmärrä kun olet valittanut ettei ole mitään tekemistä. Hyvinhän sinä pystyt hommailemaan kun kokkaat, leivot, siivoat ja matkustat :)
 
[QUOTE="vieras";23760402]Hmmm..siis minä en nyt ihan ymmärrä kun olet valittanut ettei ole mitään tekemistä. Hyvinhän sinä pystyt hommailemaan kun kokkaat, leivot, siivoat ja matkustat :)[/QUOTE]

Kaikki on sellaista vähän puolitehoista vielä.
Ei voi nostaa, ei kumarrella, ei kurottaa ja väsyy turhan nopeasti.
Mutta oikeassa olet siinä että olen liian kärkäs valittamaan ja turhan nopea turhautumaan.
:)
 
Non compos mentis
Mennyt töihin, tullut kotiin työpäivän jälkeen, leiponut kakun, käynyt kaupassa, käynyt iltalenkillä lasten kanssa jne. Ihan normaalia arkitoimintaa paitsi kakku on synttäreille. Nyt aion keittää itselleni pari litraa teetä ja kuolata DVD:ltä katsoen James Hathawayn perään. Sain postissa Lewis-sarjan 5. kauden jaksot. :D
 
"vieras"
Vein eskarilaisen kouluun.
Vein ja hain kuopuksen ja kaverin lapset kerhoon ja pois.
Kävin apteekissa ja kaupassa.
Siivosin, pesin pyykkiä, laitoin ruokaa.
Kävin pinoamassa polttopuut latoon.
Haravoin taas yhden läntin pihaa.
Nyt nukutin kaks pienintä.
Kait pitäs viel saunaan selvitä ku joku lämmittäs ensin.
Ja oon kyllä lorvinu liiankin kanssa taas..
 
"pinni"
Lenkittänyt koirat, ollut päivän töissä, sen jälkeen viskasin matot ja petivaatteet ulos ja siivosin koko kodin, pesin pyykkiä, viikkasin puhtaat pyykit. Nyt vaan lojun, katon jääkiekkoa ja nautin yhden kylmän karpalon.
 

Yhteistyössä