Laitetaan kroppakuvia

  • Viestiketjun aloittaja Hugabuga
  • Ensimmäinen viesti
Pikkusen liian pienet housut. Ainakin hiukset ja farkut kielivät white trashistä.
no housut on tiukat joo kun ne parit isommat housut mitkä omistan on nyt pyykissä enkä viitsi enempää isompia housuja ostaa, koska pääsen näistä kiloista kuitenkin pian eroon.tukka on sekaisin koska ollaan flunssaisina kotona niin en ole jaksanut sitä mitenkään kummemmin laittaa..
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;23758598:
no housut on tiukat joo kun ne parit isommat housut mitkä omistan on nyt pyykissä enkä viitsi enempää isompia housuja ostaa, koska pääsen näistä kiloista kuitenkin pian eroon.tukka on sekaisin koska ollaan flunssaisina kotona niin en ole jaksanut sitä mitenkään kummemmin laittaa..
ja ne suuremmat housut on varmasti yhtä wt kuin nuokin :rolleyes:
 
"tiina"
[QUOTE="minä";23756770]Noniin, se niistä teidän pikku pömppiksistä ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. 1 lapsi, vajaa 2v, ikää 27v, pituutta n.156cm ja painoa 122kg.



Ihailkaa.[/QUOTE]

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siis eipäs oo tollasta täällä suomessa ennen tullut nähtyä. Jenkeissä kuitenkin taitaa olla aika yleinen näky.
 
*****
[QUOTE="minä";23756770]Noniin, se niistä teidän pikku pömppiksistä ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. 1 lapsi, vajaa 2v, ikää 27v, pituutta n.156cm ja painoa 122kg.



Ihailkaa.[/QUOTE]

Hyvältä näyttää. Pikkusen kun vaan kiinteytät tuota vatsanseutua.
 
hmm????
jännästi se anatomia vaan näköjään vaikuttaa. nimimerkki "minä" painaa 122kg ja minä 109kg ja olen yli puolet pienempi. pituutta mulla 175cm, kun taas hänellä 156cm. harva uskookaan että painan oikeasti niin paljon.
 
vierass
jännästi se anatomia vaan näköjään vaikuttaa. nimimerkki "minä" painaa 122kg ja minä 109kg ja olen yli puolet pienempi. pituutta mulla 175cm, kun taas hänellä 156cm. harva uskookaan että painan oikeasti niin paljon.
No eikös palstan mukaan kaikki yli 60kg painavat ole läskejä? Kun ei nää ihmiset tajua, että toiset on tosiaan 150 senttiä pitkiä ja toiset 180 :D Tai sit just sitä, että jos on muodokas kroppa (niinkuin esmes Bootylla) niin ne kilot näyttää hyvältä. Riippuu niin paljon siitä, mihin kilot kasaantuu.
 
[QUOTE="minä";23756770]Noniin, se niistä teidän pikku pömppiksistä ja muutamasta ylimääräisestä kilosta. 1 lapsi, vajaa 2v, ikää 27v, pituutta n.156cm ja painoa 122kg.



Ihailkaa.[/QUOTE]

27 v vielä aika nuori.
Minulle tulee olo, että tuosta kropasta saisi vielä vaikka mitä tai millaisen ikinä tahtoo, jos moista oikeasti sattuu haluamaan.
Tavallaan paljon mielenkiintoisempi kuva kuin moni "täydellinen" vaikka tokihan niitäkin mielikseen katsoo.

(Ps. Olen itse ollut jotakuinkin samoissa mitoissa joskus, mutta minulla ei SILLOINKAAN ollut kunnon pepaa. Eli tuosta olen sinulle ihan rehellisesti pikkuisen kateellinen.)
 

Yhteistyössä