toisten huomioon otto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja romano
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

romano

Vieras
nyt on ihan pakko sanoa muutama sananen toisten huomioon otosta. oltiin hesburgeris syömässä tänään lasten kanssa ja siellä nyt on aina pikkulapsia ja ne on ihania kun meillä itselläkin on lapsia mutta onko pakko ruveta ruokaravintolassa julkisesti imettämään meitä ei ainakaan kiinnosta nähdä kenenkään äidin ei nuoren eikä vanhan riippurintoja syödessä kun ei itse karkuunkaan pääse. oikeesti vois kyllä ottaa muut huomioon ei kaikki tykkää tosta ja kyllä minä tiedän että lapsi tarvii ruokaa mutta en minäkään julki imettänyt lapsiani enkä ole mikään exhibitionisti. noh tulipa vuodatettua.

ei ole jos ei halua katsoa toista miksi minun pitäisi syödä silmät kiinni? sukupuoleen liittyviä elimiä kumpikin.

Tuijotitko oikein kaula pitkällä imetystä? Katso toiseen suuntaan, ei ole pakko pitää silmiä kiinni, keskity vaikka juttelemaan oman perheesi kanssa. Käsittääkseni lähinnä genitaalialueet ovat sukupuoleen liittyviä elimiä, tissit ovat vauvan ruokkimista varten. Onko elämäsi nyt pilalla kun joku ruokki vauvaansa?

Kyllähän me äidit taidetaan olla sellasia että se lapsen ruokinta menee kaiken edelle eikä siinä hirveesti jouda toisten aikuisten tunteita ajattelemaan. Itse en kyllä kehdannut julkisesti imettää mutta toiset imettää vaikka paikallislehden etusivulla. :D

Tuijotitko oikein kaula pitkällä imetystä? Katso toiseen suuntaan, ei ole pakko pitää silmiä kiinni, keskity vaikka juttelemaan oman perheesi kanssa. Käsittääkseni lähinnä genitaalialueet ovat sukupuoleen liittyviä elimiä, tissit ovat vauvan ruokkimista varten. Onko elämäsi nyt pilalla kun joku ruokki vauvaansa?

Aivan idioottimaista väittää, että rintoihin ei liittyisi mitään seksuaalista tai sukupuoleen liittyvää. Jos ei liittyisi, niin olisi aivan normaalia, että naiset kävelisivät ilman paitaa kaupungilla, ja näinhän ei kuitenkaan ole.

Kaikki naiset peittävät rintansa julkisella paikalla, eikä kenelläkään tule mieleen vilautella nännejään julkisesti PAITSI silloin kuin imettää. Enkä tajua, miksi tällöin se olisi yhtään sen suotavampaa kuin muulloinkaan.

Itse huomioin muita sillä että imetän sopivien vaateiden/harson suojassa niin ettei se tissi kyllä näy vieruspöytäläisille. Eikä omille pöytäseuralaisillekaan jos ei nyt ole itse tunkemassa naamaansa siihen väliin ja tuossa jos ruokahalunsa menettää saa mielestäni syyttä itseään.

Aivan idioottimaista väittää, että rintoihin ei liittyisi mitään seksuaalista tai sukupuoleen liittyvää. Jos ei liittyisi, niin olisi aivan normaalia, että naiset kävelisivät ilman paitaa kaupungilla, ja näinhän ei kuitenkaan ole.

Kaikki naiset peittävät rintansa julkisella paikalla, eikä kenelläkään tule mieleen vilautella nännejään julkisesti PAITSI silloin kuin imettää. Enkä tajua, miksi tällöin se olisi yhtään sen suotavampaa kuin muulloinkaan.

Ajatteletko sinä imettämisen seksuaalisesti? No hyi helv...

En minä tajua miksi (yleensä naisia) niin häiritsee jos joku imettää julkisella paikalla. Miksi siitä pitää tehdä niin iso numero? Antakaa äitien ruokkia lapsensa, ei tarvitse teidänkään kuunnella sitä nälkäitkua josta kitisisitte kuitenkin.

Haluaisin oikeasti nähdä näiden "ei ole pakko kastoa"-mammojen ilmeet, kun joku vetävän näköinen nuori nainen ihan vain huvikseen heittäisi hesessä topin ja rintsikat pois ja tokaisisi vain että "ihan luonnollistahan tämä rintojen esittely on, ei niitä tarvitse katsoa jos ei kiinnosta" :D

Ajatteletko sinä imettämisen seksuaalisesti? No hyi helv...

En minä tajua miksi (yleensä naisia) niin häiritsee jos joku imettää julkisella paikalla. Miksi siitä pitää tehdä niin iso numero? Antakaa äitien ruokkia lapsensa, ei tarvitse teidänkään kuunnella sitä nälkäitkua josta kitisisitte kuitenkin.

En, mutta elät kyllä tynnyrissä, jos et tajua, että useammin rinnat mielletään seksuaaliseksi kuin lasten ruokapaikaksi. Ja vaikka itselläsi roikkuu lapsi siinä tississä kiinni ja tällöin tissi koetaan vain lapsen ruokavarastoksi, niin yritä nyt ymmärtää, että vieraille ihmisille se nyt vain on vieraan ihmisen tissi, eikä mitään muuta.
Itse en todellakaan halua, etenkään syödessäni, katsella niin vieraiden ihmisten tissejä kuin muitakaan yksityisiä elimiä.

Mä olen vain kerran nähnyt sellaisen julki-imetystapahtuman joka hirvitti. Lääkärin odotusaulassa äiti, jolla oli todella suuret roikkuvat tissit, kiskaisi paidan kaulaan asti niin että vitivalkoinen, raskausarpien raidoittama vatsa näkyi kokonaan, otti sitten suuren suonikkaan tissinsä esille, ja imetti.
Ja mua ällötti. En mä tuijottanut, mutta kun istuttiin vastakkain niin en voinut olla näkemättä, ja ko. nainen vielä jutteli mulle ja kysyi mistä oon ostanut meidän vaunut, miten vanha lapseni on, jne joten oli niinku pakko katsella sinnepäin...

Itse olen imettänyt julkisesti monen monta kertaa. Mutta mun nännit ei ole vilkkuneet koskaan julkisilla paikoilla, eikä maharöllykkäkään näkynyt. Imetyspaidat on pop, ja harson suojaakin käytin aika ajoin. Samaan tapaan suurin osa mun bongaamista julki-imettäjistä toimii: imettää huomaamattomasti.

Mä jouduin kerran apteekissa odottaessa imettään. Yritin laittaa harson suojaksi ja samalla kaivaa tissiä esiin vauva sylissä ja ei siitä meinannu tulla mitään. No vauva sitten lopulta sai mahansa täyteen vaikka se aluksi näytti hyvin vaikeelta. :D Mun vieressäni istuva mies vaihtoi paikkaa kun huomasi että imetän. Ei se mua haitannu että se istui siinä vieressä mutta sitä itteensä taisi häiritä kun niin rivakasti nousi penkistä ylös.

nyt on ihan pakko sanoa muutama sananen toisten huomioon otosta. oltiin hesburgeris syömässä tänään lasten kanssa ja siellä nyt on aina pikkulapsia ja ne on ihania kun meillä itselläkin on lapsia mutta onko pakko ruveta ruokaravintolassa julkisesti imettämään meitä ei ainakaan kiinnosta nähdä kenenkään äidin ei nuoren eikä vanhan riippurintoja syödessä kun ei itse karkuunkaan pääse. oikeesti vois kyllä ottaa muut huomioon ei kaikki tykkää tosta ja kyllä minä tiedän että lapsi tarvii ruokaa mutta en minäkään julki imettänyt lapsiani enkä ole mikään exhibitionisti. noh tulipa vuodatettua.

Siis kai sinä nyt tiedät, että toi asenne on vaan sinun päässäsi. Hölmö vertaus, että joku mies vetäisi kalunsa esille. Kyllä nyt jokainen tajuaa, kuinka pahasti vertaus ontuu. Jos on noin ahdistavaa, niin sinun kannattaa viedä perheesi ruokailemaan sinne vessan puolelle.

Miksi teille on niin vaikeaa ymmärtää, että imettäminenkin rikkoo julkisen siveyden säännöt?
Vitut sitä vauvaa kiinnostaa syökö se tissiä pöydässä vai hoitohuoneessa/vessassa, joten turha inistä että "ethän sinäkään syö vessassa!!!"

[QUOTE="Blair";23753357]Miksi teille on niin vaikeaa ymmärtää, että imettäminenkin rikkoo julkisen siveyden säännöt?
Vitut sitä vauvaa kiinnostaa syökö se tissiä pöydässä vai hoitohuoneessa/vessassa, joten turha inistä että "ethän sinäkään syö vessassa!!!"[/QUOTE]

Vähintään voisi opetella sitä harson/huivin käyttämistä. Jos imettämisen tekee huomaamattomasti niin siitä ei pitäisi olla vahinkoa kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;23753351:
mielestäni imetys ei kuulu julkisille paikoille jos hesessä joku imettäisi tai muuallakin menisin sanomaan henkilökunnalle et vie ruokahalun muilta

Tai siis sinulta. Mikä sinä olet sanomaan, että se vie MUILTA ruokahalun?

Minulta vie ruokahalun mm. suu auki ruokaansa mössöttävät lapset ja aikuiset, tai nenäänsä kaivelevat lapset, täysi oikeus heillä on Hesellä silti olla...

Ja mitä luulet henkilökunnan tekevän, jos menet urputtamaan että toi imettää, yhyy? :D

Jos sinua kiihottaa toisten naisten rinnat, niin silloin ei sille mitään voi. Ne rinnat kun on ensisijaisesti tarkoitettu vauvan ruokintaan, eikä muuhun. Piste. Samahan se on, että liikkeellä liikkuu muitakin sellaisia, joiden ajatus harhailee väärille reiteille, esim. pedofiilit, mutta ei me lapsiammekaan piilotella kotona sen takia, että joidenkin ajatus harhailee väärille reiteille.

No mun oli pakko imettää julkisesti koska ei siellä apteekissa ollut mitään vessaa yms. mihin oisin voinu mennä ja en voinut odottaa kotiin asti koska vauvalla oli nälkä ja pitkä jonotusaika vielä edessä.

Siis kai sinä nyt tiedät, että toi asenne on vaan sinun päässäsi. Hölmö vertaus, että joku mies vetäisi kalunsa esille. Kyllä nyt jokainen tajuaa, kuinka pahasti vertaus ontuu. Jos on noin ahdistavaa, niin sinun kannattaa viedä perheesi ruokailemaan sinne vessan puolelle.

Miten se nyt ontuu? Sama asiahan tuo. Imettäjät vessaan imettämään! Yök, ei kiinnosta nähdä kenenkään imetyksiä.