Huhuu nutrilett testiryhmään hakeneet???

"Koi"
Ei helvetti, mä pääsin MÄ PÄÄSIN!!!!!!!! Juuri katsoin s-postini!!!

Hei!

Hait viime viikolla mukaan Nutrilett-testiryhmään ja onni on nyt suosinut sinua eli sinut on valittu mukaan testaamaan Nutrilett-dieettiä.



Kyseessä on siis kolmen viikon Nutrilett erittäin niukkaenergiainen dieetti, jonka aikana saa syödä vain Nutrilett –jauhepusseja sekä lisäksi voi syödä vihanneksia, jos haluaa jotakin pureskeltavaa.



Testiryhmään kuuluu raportointi keskustelupalstalla sekä loppuraportin tekeminen dieetin loputtua. Saat ohjeet näihin toisessa sähköpostissa.



Lähetämme Nutrilett-tuotteet sinulle postissa tällä viikolla. Saat mukana myös ohjeet.



Jos sinulle herää kysymyksiä dieetin aikana, voit olla yhteydessä minuun sähköpostitse. Olethan myös yhteydessä minuun, mikäli sinulle tulee ylitsepääsemätön este, jonka takia et voi noudattaa dieettiä.



Tsemppiä dieettiin!




Voi hittolainen, tänään hypistelin Nutriletteja kaupassa ja mietin ostaisinko starttipaketin kun en kuitenkaan pääse tuohon testiryhmään. Mä PÄÄSIN!!! Jeiiii!!!!
 
"..."
Mä oon ollu nyt viikon xtravaganzas mis kans niitä pusseja (+elämänhallintaa pussien jälkeen) ja siinä ei saa syödä mitään muuta ku kahvia ja vissyä noiden pussien + veden kanssa. Ja hvyin on menny jotta onnea teille jokka pääsitte siihen ryhmään!!! eka viikko on rankin mielitekojen takia.
 
Minäkin pääsin!!! Olen melkoisen iloinen, postisetä toi juuri tuotteet ovelle!!! Ja mun bmi on lähes 40, että kyllä ne isojakin otti!!! Odotan jo kovasti ensi viikkoa!!! (tosin olen jo muutenkin ollut ihan superkevennetyllä kohta 4 viikkoa, ei tule onneksi isoa sokkia kun alkaa supertiukka kuuri)!!!!
 
"Koi"
Minäkin pääsin!!! Olen melkoisen iloinen, postisetä toi juuri tuotteet ovelle!!! Ja mun bmi on lähes 40, että kyllä ne isojakin otti!!! Odotan jo kovasti ensi viikkoa!!! (tosin olen jo muutenkin ollut ihan superkevennetyllä kohta 4 viikkoa, ei tule onneksi isoa sokkia kun alkaa supertiukka kuuri)!!!!
NYT JO tuli tuotteet?!!!
Minä en ole vielä omiani saanut. Oletko saanut toisen sähköpostiviestin koskien keskusteluryhmää ja muita ohjeita? Minä en. Ainoastaan sen ekan viestin eilen. Siinä sanottiin että tän viikon aikana postittavat. En nyt ihan päivässä olettanut tuotteita kuitenkaan saavani. Voi jospa tulisikin tänään :)

Tuleekohan ne kaikille suoraan ovelle?

Olen innoissani kuin mikäkin pikkutyttö vaikka tiedän että rankkaa tulee olemaan.
 
[QUOTE="Koi";23742808]NYT JO tuli tuotteet?!!!
Minä en ole vielä omiani saanut. Oletko saanut toisen sähköpostiviestin koskien keskusteluryhmää ja muita ohjeita? Minä en. Ainoastaan sen ekan viestin eilen. Siinä sanottiin että tän viikon aikana postittavat. En nyt ihan päivässä olettanut tuotteita kuitenkaan saavani. Voi jospa tulisikin tänään :)

Olen innoissani kuin mikäkin pikkutyttö vaikka tiedän että rankkaa tulee olemaan.[/QUOTE]


Joo jo reilu tunti sitten seisoi postimies ovella iso laatikollinen nutrilettia kainalossa. On soppaa ja pirtelöä, eri makuja, jes!

En ole vielä saanut kakkosohjetta, siinä paketissa oli tosiaan "syömisohjeet". Mäkin olen tosi intona, ihanaa sekin, että myös mies jaksaa intoilla mun kanssa ja tukee kaikin voimin!
Tuleekohan ne kaikille suoraan ovelle?
 
[QUOTE="vieras";23742866]Kyllä siinä sanottiin, että jonkin verran jotain kasviksia tai vihanneksia voi syödä lisäksi.

Ja ei ole kuulunut mitään.[/QUOTE]

Ohjeessa oli nyt, että 5-6 annosta kasviksia saa syödä. 1 annos on esim. 1 porkkana (100g), kurkku (n 250g) jne. Mie ainakin rouskuttelen noita porkkanoita varmaan, tekee hampaille hyvää.
 
"Koi"
[QUOTE="vieras";23743134]Se, että siinä on motivaatiota paremmin, kun joutuu raportoimaan tuloksistaan. Ja saat kaiken valmiiksi, joku muu on ajatellut kaiken valmiiksi sinun puolestasi =)[/QUOTE]

Juuri näin :)
Itse aion vetää kuurin hyvinkin yleisesti ja kertoa jokapuolella. Ei sitä sitten kehtaa repsahtaa ja toisaalta on hyvä "selittää" paheksuville (näitäkin riittää.. eivät ymmärrä tuollaista dieettaamista) ihmisille olevansa testiryhmässä ja sillä sipuli :D
 
Mun matikalla äkkiä laskettuna ...

5 pv Nutrilett pakkaus maksaa n. 30e

Kolme x viis päivää = 90e
+ viikonloppujen ateriat päälle n. 30e

yhteensä siis n. 120e
Noi ei ole ihan samoja tuotteita kun ne 5pv paketissa, siinä on isompi kalorisia tuotteita, n 830kcal/pv. Tuossa kuurissa syödään 5 pussia päivässä keittoa tai pirtelöä, yhteensä 550kcal. Yksi 15kpl pirtelöpaketti maksaa vähän paikasta riippuen noin 15e, jotkut tuotteet jopa reilusti enemmänkin.

https://www.terveysmarket.fi/product_details.php?p=390
 
kyllä
Olisipa koomista jos kukaan ei onnistuisikaan. Kaikki haukkuis tuotteet ihan huonoiksi :D
Tuolla energiamäärällä paino laskee paljonkin, mutta jos palaa entisiin tapoihin niin paino nousee heti. Kannattaa ettiä jostain xtravagansan lautasmalli tai keventäjien, ja liikkua pitää syödyn kalorimäärän edestä.

Kantsii olla varovainen sitte ku ton kuurin aikana kuntoiilette, happi ei välttis piisaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23743431:
Tuolla energiamäärällä paino laskee paljonkin, mutta jos palaa entisiin tapoihin niin paino nousee heti. Kannattaa ettiä jostain xtravagansan lautasmalli tai keventäjien, ja liikkua pitää syödyn kalorimäärän edestä.

Kantsii olla varovainen sitte ku ton kuurin aikana kuntoiilette, happi ei välttis piisaa :)
Ohjeissa onkin raskas liikunta suoraan kielletty. Niin ja minä jatkan tuon päälle painonvatijoiden pisteilyä, eli siitäkään sun ei tarvi kantaa huolta ;)
 

Yhteistyössä