--- kesäkuntoon 2011 ---

Revol, no en miekää viel oo bikineitä vetää päälle, ne jalat jalat... Mut jos laittas ihon väriset leggarit alle niin sit , tai parempi jos koko kropna peittävä ihonvärinen puku mikä vetää kasaan :LOL: Aika hyvin jos lähdit liikkeelle jo 40kg, miulla ei varmaan sekään nouse kun oon nostanu vaan 14kg ja pelkkää tankoo |O Mut jos mie nyt kohta jo rupeisin kokeilee, ei uskalla vielä kun on rasvanpoltto/kiinteystys pahasti kesken. Muuten on rasvat hävinny mut vielä pitää hölkätä ja kyykkäillä :) Ei muuten miullakaan kestä keuhkot, mutta hölkkään hitaasti ja jos meinaa heittää astmakohtausta niin tajuun pysähtyy hetkeks ja tasuttaa. Mut yllättävän hyvin menny kuitenkin :)

Markiisi: Sie oot ihan pimee, eihän kukaan vedä tollasilla painoilla :D *kumartaa* Mie teen jalkaprässiä yleensä satasella ja joskus jos 140 jopa, ja se on miulle PALJON! Sarjat on 13-20 toistoa.

:LOL: Siinäpä oiva keksintö, ihonvärinen kokovartalopuku bikineitten alle!

Kyllä se penkki taas alkaa kulkemaan, kunhan kroppa tottuu "isompiin" painoihin. Tuli vaan niin kamalan kauan tehtyä pelkällä tangolla, että lihakset ehti omaksua sen liian hyvin.
Älä Sone tosiaan kovin mahottomia painoja lataa jos miinuksilla menet! Äläkä enää mahottomasti sitä rasvaa polttele, sulla on jo niin hoikat reidet! :)

"sone"
Kyl on viel vara reisiä tasotella, en mitään ihmeellisempiä senttituloksia odota enää mutta muokkaantumista kylläkin...

Onpas muuten ihanaa kun lempifarkut mahtuu päälle ilman äheltämistä :D

Heh, heti helpotti kun vaihdoin kielen suomeks :) Vaikka olevinaankin oon hyvä enkus... ööö... Puhuminen sujuu mutta lukemisen ymmärtäminen vissiin ei. En mie kyl ymmärrä suomen kieltäkään lukea niin onkos tuo mikä ihme jos ei enkkukaan taitu ;) *daa*

[QUOTE="mä";23738409]Oon jo hoikka mutta vatsa liian iso. :( Ei lähe millään. Raskaudet venättäny vatsan pilalle. Ei voi mitään.[/QUOTE]

Pitää vaan kehittää niitä parhaita puoliansa, jokaisella on omat vikansa... Oon mieki suht hoikka jos näin voi sanoa, mutta rinnat ei ikinä tule palautumaan, joten olkoot. Treenaan sit muuta kroppaa ja oon unohtanu kolmiobiksut jo ajat sitten, kuin myös avonaiset kaula-aukot...

Pitää vaan kehittää niitä parhaita puoliansa, jokaisella on omat vikansa... Oon mieki suht hoikka jos näin voi sanoa, mutta rinnat ei ikinä tule palautumaan, joten olkoot. Treenaan sit muuta kroppaa ja oon unohtanu kolmiobiksut jo ajat sitten, kuin myös avonaiset kaula-aukot...
Peesi tälle! Muakin aiemmin tympi kovasti mahanahka ja nuo rintojen irvikuvat, mutta siinähän vain roikkuvat menossa mukana. Keskityn niihin alueisiin mille on jotain tehtävissä! :)

Taitaa nyt viedä HeiaHeia voiton tästä ketjusta, vähän siltä näyttäis :) Ei mee kyl pitkään kun pääsee juonesta kii! Nyt vaan kaikki sinne täältä, hophop!!!!!
SUOSITTELEN kaikille ketkä treenaa, laihduttaa tai muuten vaan on urheilullisia!!! :D

"sone"
Pituus 172cm (64.8kg)

63.3 63.4 62.7 62.8 62.1 62.9 62.6 61.5
lantio 95 94 92 91 90 90 89 88
napa 74 73 71 70 70 68 68 65
vyötärö71 67 66 66 66 66 65 63
reisi 56/55 55/54 54,5/53,5 54/53 53/52,5 53/52.5 52.5/52 51.5/51
rinta 89 89 90 92 92 92 92 92
hauis 32 32 32 32 31,5/32,5 32/33 32/33 32/33

Tähän asti tulokset -3,3kg
lantio -7cm
napa -9cm
vyötärö -8cm
rinta +3cm
reidet - 4.5cm ja 4,0cm
hauis vasen +-0cm ja oikea +1cm

No niin, se on sitten kesä! :) Mikä on kunto? Mulla 157/56,5. Ihan tyytyväinen olen, 5,5kg lähteny tämän projektin aikana. (projekti tosin on siirtyny tuonne heian puolelle) Vielä 1,5kg saapi lähteä.
Ihanaa kesää kaikille! :)

Yhteistyössä