Kohta leviää pää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ullapulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ullapulla"

Vieras
Tuo lapsi ei nuku. Väsynyt on, mutta sänkyyn viedessä tulee vaan pois ja huutaa eieieieieieei. veli nukkuu samassa huoneessa, joten kauheesti en viitsi huudattaa. syliin nukahtaa, mutta taas sänkyyn päin kannettaessa havahtuu ja taas kuuluu sama eieieieieieei. sohvalle on nyt 2 kertaa nukahtanut, kerran yritin meidän sängyssä viereen nukuttaa. eieieieeiiii.

itekin olisin ihan väsynyt. mä en kohta vaan jaksa enää. pinna on jo niin kireellä, että kohta katkeaa.

Entäs jos menet viereen silittämään? et siis vie nukkuvaa lasta sänkyyn,vaan aloitatte sen nukkumisen yhdessä! Voitko laittaa miehesi nukuttamaan häntä? joskus meillä se toimi,kun vaihdettiin nukuttajaa..Entäs jos laulat unilaulua ja siihen silitys lisäksi? :) Ei se jaksa koko yötä valvoa!!koita jaksaa! itse olen istunut meidän lasten sängyn vieressä joskus yli tunnin,kun ei oo uni tullut.

lapsi 2v, ei korvatulehdusta. on vain tosi väsynyt. tätä tämä on monta kertaa viikossa. ei osaa nukhataa itsekseen sänkyynsä. joskus sitä miettii, että mitä on tehnyt väärin tuon kasvattamisessa. isommat ovat aina menneet kiltisti nukkumaan ja nukahtaneet sänkyynsä, mutta tälle nuorimmaiselle sänky ja nukkuminen on suorastaan kirosanoja.

Tuohon viereen sohvalle se taas nukahti. Uskaltaiskohan lähteä kiikuttamaan sänkyyn. taas.

Entäs jos menet viereen silittämään? et siis vie nukkuvaa lasta sänkyyn,vaan aloitatte sen nukkumisen yhdessä! Voitko laittaa miehesi nukuttamaan häntä? joskus meillä se toimi,kun vaihdettiin nukuttajaa..Entäs jos laulat unilaulua ja siihen silitys lisäksi? :) Ei se jaksa koko yötä valvoa!!koita jaksaa! itse olen istunut meidän lasten sängyn vieressä joskus yli tunnin,kun ei oo uni tullut.

Kiitos neuvoista, mutta kaikki nuo on testattu moneen kertaan. Sitäpaitsi mies on jälleen yötöissä, joten minun harteillani on nyt tuo kiljuva lapsi.

voiko sen jätttää siihen sohvalle nukkumaan ja siirrät vaikka omankin patjan siihen viereen?

Meillä on välillä jompi kumpi vanhemmista nukkunut lastenhuoneen lattialla patjalla, kun lapset on huutanut yöllä.