siis minä ? pahantekoon ryhtymässä, no way !Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725934:
Ei ei, tummanruskeat.siis minä ? pahantekoon ryhtymässä, no way !
taitaa olla aika tuore tää sunkin kuvasi ?? Minkäs väriset sun hiukset nyt on, punaisetko edelleen ??
otsatukka pukee ja vaatettaa sua hyvin Mutta onpa vaikea kuvitella sulle muun värisiä kuin punaisia hiuksiaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725955:Ei ei, tummanruskeat.
Mä kävin pari päivää sitten leikkauttamassa ottatukan itselleni ja muutenkin karsittiin tuota villiintynyttä pehkoa vähän siistimpään malliin.
Sä olet siitä jännän näköinen, että vaikka sulla ei (tässä kuvassa) ole mitenkään erityisen räväkkä tyyli eli pukeutuminen ja hiukset, niin silti sä jotenkin näytät siltä että olet persoonallinen ja sussa on asennetta vaikka muille jakaa.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725934:
no niin, onhan sulla pää, ja kaikki nämä vuodet oot valehdellut mulle senkin rutjake !:'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23725942:
tykkäänkin tästä kuvasta paljon, tosi kaunis kuva susta !
Sä olet kalpea. Oletkohan tulossa kipeäksi? Ja koska olet viimeksi nyppinyt kulmasi?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23725942:
Kiits. :heart:tykkäänkin tästä kuvasta paljon, tosi kaunis kuva susta !
Sä olet kalpea. Oletkohan tulossa kipeäksi? Ja koska olet viimeksi nyppinyt kulmasi?
mäkin viihdyn hyvin ellei paremmin kameran toisella puolella, nuorempana mua ei saanut kuviin niin millään, ujo piimä kun olin
Minä vai? Yksi entinen bändini, lastenbändi, pääsi lastenlaulujen Sm-kisojen finaaliin toista kertaa. Finaalibiiseistä tehdään kokoelmalevy. Olin viime viikolla heidän mukanaan Edu Kettusen studiolla laulamassa stemmoja niin kuin heidän kaikilla levyillään, ja isoimmilla keikoilla, joita nyt on alkanut tulla kun ovat saaneet levytyssopimuksen vuosi sitten.Alkuperäinen kirjoittaja mjää;23726010:Siis mitä levytät? ja joo, oon vaan utelias