G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23721645]Toi kyykäärmeen vaarallisuus taitaa muuten olla melko hyvin taottu ihmisten päähän. Minäkin luulin lapsena, että kyyn purema on AINA hengenvaarallinen. Kun kävin SPR:n ensiapukurssin ja sain tietää, että terveelle aikuiselle ei yleensä ole vaarallinen. Ja senkin siellä opin, että kyytableteilla on ehkä lähinnä rauhoittava vaikutus, eivät ne mikään "vastalääke" ole. ;)[/QUOTE]

Näinhän se taitaa olla. :) Tietenkin aina poikkeustapauksia, yksikin tuttuni kuoli tavallisen ampiaisen piston aiheuttamaan allergiseen reaktioon. Aina peloilla ei myöskään ole mitään järkeä. Itse esim. pelkään enemmän hämähäkkeja kuin käärmeitä vaikka varmasti jälkimmäisen purema enemmän sattuisi.

Minulle valehdeltiin pienenä kun meinasin pelätä ukkosta, että kaikissa taloissa on ukkosenjohdattimet eikä sen vuoksi ole kummoista vaaraa vaikka osuisikin. Luulin näin yli parikymppiseksi, mutta eipä siitä haittaa ole, sillä olen rakastanut ukkosia jo lapsesta koska en ole osannut pelätä niitä. :) Muistan myös yläasteelta kaverini joka luuli että ainepaperi on konserttipaperi ja eräs sana on rakkiriemukas. Jälkimmäisestä hän oli niin varma että kysyi vanhemmiltaankin etteikö näin muka ole?! Mun mielestä se on vaan sanana niin paljon hauskempi kuin ratkiriemukas että käytän nykyään rakkiriemukasta ihan tarkoituksella. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä luulin, että siihen ei tarvitse edes pussailua. Riittää, kunhan menee naimisiin, niin sen jälkeen lapsia tulee automaattisesti. Lapsia ei voi saada, ellei mene naimisiin.
Mä oon kyllä luullu lapsena, että tarvitaan joo pussailua, mutta ihan vain pussailu ja halailu riittää. =) (on tainnu luulo mennä ohi ...tai ainakin meillä on 2 lasta ;) )
 
"vieras"
Mäkin luulin, että faksilla lähetettäessä se vastaanottaja saa sen saman paperin ja ajattelin, et ompa ihme masiina kun se paperi voi sen koneen kautta mennä sille vastaanottajalle :ashamed:.

Mies kerran katseli tutun takapihalle keväällä ja ihmetteli ääneen; "Aika jännästi noiden pienten pensaiden päälle on jäänyt lumi, kun kaikkialta muualta on jo sulanut."

Kyseessä oli sellaiset valkoiset harsot, joita kiedotaan joskus pensaiden päälle, ettei ne saa kylmää...:whistle:
 
"Nenna"
sain kerran mieheltäni joululahjaksi keittokirjan....no kirjan nimi oli "Vie kielen" minä siinä sitten suutahin että mitä pirua sinä saksalaisen keittokirjan oot ostanu...luin väkisinki "Vai kailen" ja sekään tuskin on saksankieltä mutta jotenki sain sen noin väännettyä....(kumma akka..juu)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
jannakke
[QUOTE="gen";21999780]Mä oikeesti järkytyin, kuinka tyhmiä porukka voi olle... Siis esim toi än-yy-tee NYT juttu, jonka mä oon hiffannu ekaluokkalaisena, tai toi jarmo trulli. Miten ihmiset voi olla noin daijuja?????
Siis oon mäki joskus eskari-ekaluokkalaisena luullu et ruotsin kieli on suomea väärinpäin tai esim et jos puhelimen luulin nostaa niin se maksaa markan- koska vanhemmat niin väittivät...[/QUOTE]

Ööh..aikoinaan maksoikin markan...se oli muistaakseni joku yhdistämismaksu. Vanhemmat olivat siis oikeassa.
 
Suzyanne
Tää on oikeesti noloa, mutta luulin 20-vuotiaaksi asti että naisen virtsaputken suu on klitoriksen huipulla, eli siinä nyppylässä, eli vastaavassa kohdassa kuin miehellä. Asian oikea laita selvisi leikkauksen jälkeen, kun aloin ihmettelemään, minne se virtsakatetri oikein menee.:LOL: Niin, ja minä olen alunperin blondi. :whistle: :cool:
 
"Kenguru"
Pienenä (n. neljävuotiaana) mietin, että miten ajatelaan, ja sisko yritti sitä kauheasti selittää. Mietin ja mietin, muttei mennyt kaaliin:D. Luulin että en osaa ajatella:D (Noh, ei ehkä vieläkään mene aina ihan putkeen tuo ajattelu:D).
 
........
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa;23721390:
Luulin myös, ettei aikuisilla naisilla "saa" olla pitkiä hiuksia - tai ettei ne kasva enää pitkiksi -, vaan joku leukaperiin asti ulottuva on ihan ehdoton maksimi. Järkytys tuli taas kerran kun näin n. kolmikymppisen naisen, jolla oli pitkä, selkään asti ulottuva letti.
Minäkin. Ja luulin kans, että niiden hiusten pitäis olla mielellään ruskeat ja permanentatut. Lähipiirissä siis hyvin usealla naisella oli minun lapsuudessa permanentatut lyhyeksi kynityt ruskeat hiukset.
 
Tajusin vasta tässä vuoden sisällä mitä tuulepesät todellisuudessa on. Oon valaistumiseeni saakka kuvitellut että tuuli vaan kasaa risuja puuhun ja rakentaa sinne pesiä ja siksi niitä sanotaan tuulepesiksi.

Kuvittelin että sanonta "Jäppilän kirkolle puolukkaan" on ihan kuvitteelinen huulenheitto, aikuis iällä vasta tajusin että Jäppilä on ihan oikeasti olemassa (itseasiassa asuin monta monta vuotta n. 25 km päässä Jäppilästä)

Pienenä luulin että vesimelonin ja omenan siemenet alkaa kasvaa mahassa enkä koskaan syönyt niitä siemeniä.
 
"vieras"
Tajusin vasta tässä vuoden sisällä mitä tuulepesät todellisuudessa on. Oon valaistumiseeni saakka kuvitellut että tuuli vaan kasaa risuja puuhun ja rakentaa sinne pesiä ja siksi niitä sanotaan tuulepesiksi.

Kuvittelin että sanonta "Jäppilän kirkolle puolukkaan" on ihan kuvitteelinen huulenheitto, aikuis iällä vasta tajusin että Jäppilä on ihan oikeasti olemassa (itseasiassa asuin monta monta vuotta n. 25 km päässä Jäppilästä)

Pienenä luulin että vesimelonin ja omenan siemenet alkaa kasvaa mahassa enkä koskaan syönyt niitä siemeniä.
No mitä ne tuulenpesät sit on? :O Ja mä asun tälläkin hetkellä pienen matkan päässä Jäppilästä,V:llä alkavalla paikkakunnalla =)
 
Ala-asteella luulin, että vauvoja saadaan, kun niitä vaan ruvetaan "odottamaan" (vrt. joku "odottaa vauvaa"). Aloin itsekin "odottamaan" ja sitten päätinkin, etten mä enää haluakaan odottaa mitään vauvaa eli homma sillä selvä... :headwall:
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";23725670]No mitä ne tuulenpesät sit on? :O Ja mä asun tälläkin hetkellä pienen matkan päässä Jäppilästä,V:llä alkavalla paikkakunnalla =)[/QUOTE]

Siis puussa jossa on tuulenpesiä on joku sienitauti joka niitä tekee :D

Ja samaisessa V:ssä olen siis nuoruuteni päivät viettänyt :) Mutta Jäppilän kiertänyt onnistuneesti hyvin kaukaa :ashamed:
 
-------
[QUOTE="vieras";23725670]No mitä ne tuulenpesät sit on? :O Ja mä asun tälläkin hetkellä pienen matkan päässä Jäppilästä,V:llä alkavalla paikkakunnalla =)[/QUOTE]

Joku sieni aiheuttaa sen, että oksat lähtee haaroittumaan miten sattuu ja muodostuu pesämäinen rakennelma.
 
nolo
Luin teininä paljon harlekiini- kirjoja ym. romanssihömppää. Siellä rakastellessa nainen näki usein tähtiä, niinpä minäkin odotin näkeväni jotain tähtiä silmissä, kun aikoinaan itse aloitin "aikuisten leikit". Eikä koskaan näkynyt niitä tähtiä, mikä pettymys. Myöhemmällä iällä sitten kyllä on näkynytkin :).
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"HEHE"
teen varmaan pohjalukemat.. sairaanhoitajaopintojen ensimmäisellä anatomian kurssilla sain vasta ahaa-ilmiön.. Siihen saakka oli luullut että pissi tulee ohutsuolen kautta rakkoon ja paksusuoli on vaan sitä sontaa varten ;) Onneksi en ääneen möläytellyt tyhmyyttäni, enkä kenellekään kyllä ole kehdannut edes sanoa :D Onneksi tuli anatomian kurssit talteen! ;)
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"mie"
Mies tuossa huimassa abaut 24 vuoden iässä katseli keittiöstä pihalle lasten keinuessa rengaskiikussa; hei, noihan on auton renkaita. Tämä siis tapahtu tänään iltapuolella ja oli purskahtaa multa suusta pellolle murkinat, kun olin kahtonu tätä ketjua just aiemmin.
 
Ikää 23v
Entinen luokkakaveri (16v) ei tienny et hänellä on kaks munasarjaa ennen ku toinen jouduttiin leikkamaan pois ja sen sisko oli sen sille kertonu... :confused:

Ite opin aakkosten loppu osan vasta muutama vuosi sitten, sitä ennen meinas monesti mennä sekasin :LOL:
Luulin pienenä et violetti väri on vielotti :D Ja että korkokengät on korokengät, ihmettelin miks se kirjotetaan väärin :D
 

Yhteistyössä