Siis kuka ei käy juhlimassa ikinä, vaan elää tavis arkea lasten kanssa..vai onko se vain utopistinen ajatus, että uuden kumppanin löytäisi =)
No hän luuli minua ensin joksikin tuntemakseen ihmiseksi ja siitä jäi mieleen. Sattumalta sitten meillä olikin yhteisiä tuttuja joiden kautta näimme muutama viikko tämän kauppajutun jälkeen. Kaupassa hän ei kyllä tehnyt minkäänlaista vaikutusta minuun, lähinnä olin hämmentynyt tilanteesta Mutta sitten myöhemmin näiden yhteisten tuttujen kautta tutustuimme vähän paremmin ja nyt yli 10 vuotta yhdessäMiten aloitte jutella? Jostain juustolaaduista?
Netistäkin voi löytää miehen ihan sattumalta. Niin minulle kävi. En ole koskaan millän treffipalstoilla pyörinyt vaan löytyi erään bändin keskustelupalstalta ja ihan vahingossa, ketään en ollut etsimässä. Oltiin ensin ihan vaan ystäviä kuusi vuotta, sitten molemmat satuttiin eroamaan samaan aikaan ja siitä se sitten lähti.Joo ja mä olen niin romanttinen, etten halua periaatteessa "etsiä" ketään esim. netissä. vaan uskon, vielä tässä vaiheessa, että se oikea on jossakin minulle..mielenkiinnolla luen vastauksia =) Vuoden nyt sinkkuna ollut =)