Mistähän 10-14- vuotiaat tytöt tykkää? (tuliaiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen menossa Norjaan serkun luo lomailemaan ja mietin tässä, että mitä viedä hänen kahdelle tyttärelleen lahjaksi. Kyse on vielä ensimmäisestä kerrasta kun näen lapsia, joten en yhtään tiedä mistä pitävät. Serkulta kun kysyin, että mitä toisin niin sanoi vain ettei tarvitse mitään. No jotain nyt kuitenkin olisi kiva viedä :)

Marimekolta värikkäitä pieniä pussukoita tai olkalaukut, rantapyyhkeet tai pussilakana systeemit. Tai suomalaista musiikkia mistä tuon ikäiset tykkää. Joku 69 (taitaa olla jo out) tai mitä näitä nyt on, kertokaa joku muu. :D

MEIKKEJÄ! Oikeesti ton ikäset tytöt tykkäävät meikeistä vaikka kaikki ton ikäiset eivät niitä vielä käytäkkään joka päiväisesti. Lisäksi tyttömäiset jutut; kammat, harjat, tekokynnet, tekoripset, kynsilakat, vyöt ynms. voivat olla kivoja lisukkeita. Myös vaatteet, jos itse et ole mummotyylinen ja osaat ostaa nuorten kaupoista aikuisten puolelta/nuorten puolelta H&M, Lindex, KappAhl, Lindex tai jostain Norjassa olevista muotiketjuista voisi olla hyvä ostos. Itse kuitenkin ilahtuisin eniten juurikin meikeistä. Esimerkiksi uusi ripsiväri, vaalea puuteri, aurinkopuuteri, poskipuna voisi olla kiva. Niitä voi osata ostaa ilman henkilön omaa käyntiä ja testerillä testausta. Sen sijaan meikkivoidetta ei kannata ostaa, koska et tiedä tyttöjen sävyjä. Toki 10v. on vielä aika nuori meikkaamaan, mutta esim. 13-vuotias on jo sen ikäinen, että EHDOTTOMASTI monet meikkaavat ja ovat kiinnostuineita. En toki sano etteikö 11-12vuotiaatkin jo meikkaile ja ole kiinnostuineita, joten sen ikäiselle olisi myös kiva tuliainen.

Minä en ilahtuisi meikeistä tai muusta turhasta krääsästä, jos joku toisi sellaista lapsilleni. Moni muu voisi ollakin hyvillään.

Korut ovat myös vaikeita valita. Joku marimekon pussukka ehkä? Tai kilo Fazerin Sinistä. :saint:

Varmaan meikkejä joo, mut aika persoonatonta, samoin Lindexin rievut. Sama kuin veisi äidille sähkövatkaimen ja isälle porakoneen. Kiva, käytännöllinen, mitä sitten.

MEIKKEJÄ! Oikeesti ton ikäset tytöt tykkäävät meikeistä vaikka kaikki ton ikäiset eivät niitä vielä käytäkkään joka päiväisesti. Lisäksi tyttömäiset jutut; kammat, harjat, tekokynnet, tekoripset, kynsilakat, vyöt ynms. voivat olla kivoja lisukkeita. Myös vaatteet, jos itse et ole mummotyylinen ja osaat ostaa nuorten kaupoista aikuisten puolelta/nuorten puolelta H&M, Lindex, KappAhl, Lindex tai jostain Norjassa olevista muotiketjuista voisi olla hyvä ostos. Itse kuitenkin ilahtuisin eniten juurikin meikeistä. Esimerkiksi uusi ripsiväri, vaalea puuteri, aurinkopuuteri, poskipuna voisi olla kiva. Niitä voi osata ostaa ilman henkilön omaa käyntiä ja testerillä testausta. Sen sijaan meikkivoidetta ei kannata ostaa, koska et tiedä tyttöjen sävyjä. Toki 10v. on vielä aika nuori meikkaamaan, mutta esim. 13-vuotias on jo sen ikäinen, että EHDOTTOMASTI monet meikkaavat ja ovat kiinnostuineita. En toki sano etteikö 11-12vuotiaatkin jo meikkaile ja ole kiinnostuineita, joten sen ikäiselle olisi myös kiva tuliainen.

On myös monia joita tuomoinen ei pätkääkään kiinnosta...

Meidän tytön kohdalla todennäköisesti menisi täysin metsään.

[QUOTE="joo";23717219]Mä veisin suomalaista musiikkia, mm. Anna Abreun uusimman levyn. Ja tottakai Fazerin sinistä :p[/QUOTE]
Musiikin vieminen nuorille on kyllä melkoista uhkapeliä.. Muistan omasta nuoruudestani elävästi, kun sukulaisrouvat toivat lahjaksi "niitä seeddee kasettija". Oli Backstreet Boysia ja Hansonia. Kiitin tietenkin aina, mutta vitutti kuin pientä eläintä :D

Sitä paitsi voisin kuvitella, että nykyajan muksut osaavat tuon ikäisinä jo hakea musiikkinsa netistä ihan itse. Minäkin osasin, ja siitä nyt alkaa olla jo aika pitkä aika. Kesti kauan vakuuttaa sukulaisrouvat, että on turha tuoda lahjaksi sellaista, mitä saa ilmaiseksi. En ole ihan varma, ovatko vieläkään täysin ymmärtäneet mikä internet on.

Mun pikkusisko on 12v ja sen verran mitä nähdään niin hän tykkää:
* Vaatteet. etenkin minishortsit, legginssit & hupparit
* Meikit. Glitter huulikiillot & luomivärit, puuteri
* Laukut. Sellaset perus H&M, SEPPÄLÄ, PUMA, ADIDAS kamaa :)
* Kengät. Ballerinat, tennarit, ainot.
* Korut. korviin, ranteeseen, kaulaan