Miks Fin-tv ei toimi? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...FireFoxissa toimii...ainaki mulla. Teillä pitää olla UUSIN Adobe Flash Player. Uusin versio Flash Playeristä on "Adobe Flash Player 10.2.154.18. Ja player kannattaa ladata Adoben virallisilta sivuilta eli tuolta: http://get.adobe.com/flashplayer/

Google Chromella ei itselläni toiminut, mutta Chromehan ei tarvitse Flash- päivitystä.

Jos on niin kusipää, että piraatteja harrastaa, niin eikö kannata samantein hankkia vaikka joltain torrent-sivuilta? Tosin jos niin tekee, niin miksi sitten ette samantein varasta ruokiannekin?

Jos on niin kusipää, että piraatteja harrastaa, niin eikö kannata samantein hankkia vaikka joltain torrent-sivuilta? Tosin jos niin tekee, niin miksi sitten ette samantein varasta ruokiannekin?

Jos saisin "kopioitua" ruuat poistamatta alkuperäisiä omistajalta niin varmasti niin tekisinkin. muttakun ruokaa kun ei muut kuin jeesus ole saanut kopioitua, niin tyydyn elokuviin kun siinä ei tarvitse alkuperäistä viedä siltä omistajalta :)

Jos jättää elokuvan vuokraamatta/ostamatta koska on sen piratoinut torrentilla tai FinTV:stä, niin rahalliset meneytykset ovat ihan tasan yhtä realistisia elokuvan tuottajalla, kuin menetyksen ruokakaupalle on myymälävarkaudesta.

Jos jättää elokuvan vuokraamatta/ostamatta koska on sen piratoinut torrentilla tai FinTV:stä, niin rahalliset meneytykset ovat ihan tasan yhtä realistisia elokuvan tuottajalla, kuin menetyksen ruokakaupalle on myymälävarkaudesta.

monet elokuvat yksinkertaisesti jäävät näkemättä koska eivät ole hintansa arvoisia, trailerit ovat monesti harhaanjohtavia. jos katsot elokuvan netistä niin mikä estää ostamasta sitä sen jälkeen? huonosta pätkästä ei sitten tarvitse maksaa eikä myöskään katsoa uudestaan.
muutenkin suurimmat tulot tuottajille tulee teatterilipuista eikä levyistä. levyissä on liikaa välikäsiä. hop-hop teatteriin ;)

kokeilin eilen fin tv tä ei toiminu eikä tänäänkään ihan tyhmää mä haluun kattomaan leffoi koska mä oon kipee ja mulla on iha kauheen tylsää. Miks se ei vaan vois toimia. :(
viimeks ku katoin fin tv tä se toimi tosi hyvin ja se ei ees lagannu mut eilen ja nyt huoh...

[QUOTE="niin";23711954]Ovat lopettaneet toiminnan. Niinhän ne sivuillaan ilmoittivat, että ennen kesää lopettavat. Siirtyvät kai ruotsiin...[/QUOTE]

Eikös ne aikonu jatkaa... Näin käsitin.

[QUOTE="niin";23711992]Jatkavatko sitten ruotsissa sitä? vai fin-tvllä? Näytti domain olevan myynnissä.[/QUOTE]

"Anteeksi, serverin hdd on kaatunut. Palvelimen komppania yrittää korjata vikaa. Olemme taas käytössänne pian."

Mksi videovuokraamot ei voisi toimia sillä periaatteella, että kun palauttaa elokuvan, niin voisi päättää maksaako siitä vai ei. Elokuvateatterit vois toimia samoin. Tai oikeastaan kaikki!. Jos vaikka hakisin uuden auton ja ajaisin sillä vuoden, niin siiten päättäisi tykkääkö siitä vai ei. Jos ei, niin ottaisi taas toisen auton.
Kyllä minäkin kohtalaisen auton ostaisin, jos maksaisi alle euron.

Yhteistyössä