Ovismaista limaa vaikka olisi raskaana? Herkät, älkää lukeko :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitinati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neitinati

Jäsen
12.04.2011
250
0
16
Minä täällä taas hei :D

Kyselen että voiko sitkeää limaa tulla raskauden alkuviikoilla? vai onko lima merkki siitä että ei ole raskaana?
Itsellä lima on ollut vaalean vaaaalean ruskeaa ei tummaa/verisen näköistä,pikemminkin "likaisen" näköstä :D hyh, mitkä selitykset. Sori.

Se lima auttaa alkiota kiinnittymään. Jos lima olisi ohuempaa, elimistö hylkis alkiota missä on vierasta solua. Samasta syystä vastustuskyky ei toimi raskauden alussa.

[QUOTE="vieras";23710518]Se lima auttaa alkiota kiinnittymään. Jos lima olisi ohuempaa, elimistö hylkis alkiota missä on vierasta solua. Samasta syystä vastustuskyky ei toimi raskauden alussa.[/QUOTE]

wau mitä faktaa. Eli siis tämä oire viittaisi alkion kiinnittymiseen ja eikö se kiinnity noin 7 pv hedelmöittymisestä? viime yhdynnästä olisi 10 pv. Eli siis ajoituskin ois täsmällinen?

Mun ymmärtääkseni ovislima loppuu jos et ole raskaana, jos olet raskaana limailu jatkuu yli kuukautisten oletetun alkamisen. Eli mielestäni tuo on erittäin hyvä merkki :) Toista nyt odottelen ja minulla limailu oli erittäin voimakasta oviksesta lähtien kummassakin raskudessa.

Alkuperäinen kirjoittaja kuulostaa hyvältä;23710624:
Mun ymmärtääkseni ovislima loppuu jos et ole raskaana, jos olet raskaana limailu jatkuu yli kuukautisten oletetun alkamisen. Eli mielestäni tuo on erittäin hyvä merkki :) Toista nyt odottelen ja minulla limailu oli erittäin voimakasta oviksesta lähtien kummassakin raskudessa.

Kääk. Mutta tosiaan vasta 10 pv menossa yhdynnän jälkeen eli hyvin ajoissa jo pohdin :D en tiedä voiko näin aikaisessa jo olla tuollainen oire. että liittyyköhän se edes mitenkään raskausmahdollisuuteen :D

[QUOTE="vee";23710854]mä en osaa faktoista sanoa mitään, mutta itsellä on pöksyt kokoajan märkinä ja tänään alkoi rv6[/QUOTE]

niin, oot tietysti jo aika pitkällä :) mullaki faktat vähän hukassa, en tosiaan tiedä voiko noin pian olla edes mitään oiretta.

Hei kysyisin myös, että olenko mahdollisesti raskaana. Viimeiset kuukautiset alkoi 9.3.2013 ja yhdynnässä olin ovulaation aikana 23.3.2013 ja sitten oli muutama kuiva päivä, kunnes taas alkoi tulemaan oviksen tapaista limaa kun kävin pisulla. Soitin neuvolaan niin sieltä sanottiin, että toista ovulaatiota ei voi tulla ja tuo kuulema viittaisi vahvasti raskauteen. Mitä mieltä te olette? Olenko raskaana vai en?

[QUOTE="Angelina";28254920]Hei kysyisin myös, että olenko mahdollisesti raskaana. Viimeiset kuukautiset alkoi 9.3.2013 ja yhdynnässä olin ovulaation aikana 23.3.2013 ja sitten oli muutama kuiva päivä, kunnes taas alkoi tulemaan oviksen tapaista limaa kun kävin pisulla. Soitin neuvolaan niin sieltä sanottiin, että toista ovulaatiota ei voi tulla ja tuo kuulema viittaisi vahvasti raskauteen. Mitä mieltä te olette? Olenko raskaana vai en?[/QUOTE]

tiesitkö että nykyään on sellaisia raskaustestejäkin olemassa niin ei tarvii arvailla?

Tiedän kyllä mutta se ei vielä näytä luotettavaa tulosta, pitäisi kuulema malttaa vielä pari viikkoa, mutta ku niin kamalasti jännittää, mutta kyse olikin nyt siitä, että onko tuo merkki raskaudesta?

Tein testin hieman hätäsee ja tuli sellainen "haamuviiva" eli saattaisi viitata raskauteen. Oireita on ilmaantunut lisää. Vasemmalla alamahassa vihvovaa kipua, sekä ponnistattaessa tuli kirkasta/vaaleaa vuotoa sekä ponnistattaessa alkoi vihlova mahakipu ja saman teki aivastattaessa eli alkoi vihlova alamaha kipu vasemmalta puolelta. Tässä nyt sitten vaan jännätää.

Samaa täällä juuri pohdin, että tulee paksuhkoa limaa vaikka mielestäni ovislimat oli jo ja sitten hieman hiljeni, mutta nyt sellaista kovin tahmaista ja ihan valkoista. Mulla voi nyt olla vähän mikä kiertopäivä vaan, mut väh. 21 pvää luulisin. Mulla on ollut kaavinnan jälkeen vasta yhdet kuukautiset. Jotenkin kuvittelen havaitsevani "raskausoireitani", olen ärtynyt, kuumaa ja kylmää jne. Olisihan se hauskaa jos en kuvittelisi.

Samaa mietiskelen, että minkähän vuoksi ovislimat näyttää jatkuvan vaikka ovis oli jo viikko sitten. 7.4. Alko kuukautiset ja 21.4. Oltiin yhdynnässä. Kierto on aikalailla sama: noin 29-30 päivää. Saapa nähdä... Täytyy odotella vielä testintekoa. Molemmat tulokset ovat ok.

Yhteistyössä