G: Paljonko asuntosi hintapyyntö oli ja paljonko maksoit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asuntokaupoilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
180 000 pyynti, tarjottiin 180 000. Oltiin paljon kierrelty ja todettiin, että pyyntihinta oli kohdillaan. Pelkona oli myös, että jos tarjotaan vähemmän, joku toinen tarjoaa tuon pyydetyn. Haluttiin tuo asunto ja tosiaan hintoja seuraavina tiesimme, ettei pyynnissä ollut ilmaa. Toki hieman tyhmältä tuntui tarjota pyydetty summa, kun yleensä tingintään, mutta olen edelleen tyytyväinen ratkaisuumme.

Mä oon ostanut "remppapommin" joskus reilu 10v sitten jossa pyynti oli 60 000€ ja päädyin lopulta maksamaan siitä 62 000€. Jouduttiin pulittaan pari tonnia yli pyynnin jotta saatiin kämppä, mutta nyt kun oon laittamassa sitä myyntiin välittäjä arvioi sen 160 000€, joten kannatti maksaa. :D

Jos on kilpailua tuosta kämpästä ei kauheesti kannata tinkii pyyntihinnasta. 140 000€ mäkin silti varmaan ekaks tarjoisin.

Mä oon ostanut "remppapommin" joskus reilu 10v sitten jossa pyynti oli 60 000€ ja päädyin lopulta maksamaan siitä 62 000€. Jouduttiin pulittaan pari tonnia yli pyynnin jotta saatiin kämppä, mutta nyt kun oon laittamassa sitä myyntiin välittäjä arvioi sen 160 000€, joten kannatti maksaa. :D

Jos on kilpailua tuosta kämpästä ei kauheesti kannata tinkii pyyntihinnasta. 140 000€ mäkin silti varmaan ekaks tarjoisin.

Hyvän kaupan teitte! Saako udella, paljon teillä meni suurinpiirtein remppaan rahaa?

Yhteistyössä