G:Monta kupillista juot KAHVIA PÄIVÄSSÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvinkeitin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aamukahvi, lounaskahvi, päiväkahvi, iltakahvi. Toisinaan iltakahveja menee kahteen kertaan, päivällisen jälkeen ja iltapalan yhteydessä.

Suodatinkahvia, Brazilia ja Juhlamokkaa. Toisinaan myös erikoiskahveja kahvikoneella tehtynä (ei kapselikone), esim. cappucinoa, toffecinoa ja mochacinoa.

en ainuttakaan kuppia, en oo juonu kun joskus penskana viimeksi noin 35 vuotta sitten. Kahvi on pahaa enkä pidä kahvin mausta missään muodossa. En edes osaa keittää kahvia, mies tai poika keittävät vieraillekin meillä kahvin kun emäntä ei osaa kunnollista keittää... :)

Hmm..aamulla kaksi kupillista ja illalla yksi. Pannuakahvia juon ja merkit vaihtelee. Maistuisi kahvi enemmänkin mutta voi sitä närästyksen määrää sitten :(

Kolme mukillista aamulla,kaksi päivällä ja yksi iltapäivällä.Siis kuusi isoa mukillista päivässä.Suodatinkahvia Kulta katriinaa ja tiedän että ihan liikaa juon.

1 tai 2 kuppia. Aamukahvi on "pakollinen", mutta tuon toisen kupillisen (iltapäivällä) oon nyt raskausaikana aika usein jättänyt juomatta. Suodatinkahvia, Kulta Katriinaa tai Juhlamokkaa

[QUOTE="vierailee";23708180]No huh! Luulin,että minä juon paljon kahvia,mutta taidta viedä voiton :)[/QUOTE]

Minä tiedän että meillä juodaan valtavasti.
En vain minä vaan pojat myös.
Mutta toistaiseksi se toiminut vain plussanna terveyden kannalta (Minulla taipumusta liian matalaan verenpaineeseen ja kahvi nostaa sitä) joten en stressaa. Jos joskus toimii toisin, niin pitää sitten miettiä tapojen muutosta...

*kahvikuppi vieressä nytkin*

Mie join aikoinaan kolme krt enemmän kun nyt ja kyllä ainakin sitten yksi syy löyty että mul ny verenpaineet nyt matalammalla. Sydämen tykytykset pahimmat jäi kun vähensin nuin paljon juomistani. Ja se hitsin närästys...aamusta kestää juoda mutta illasta sitten...:(

Joo. Moni ei tiedä tuota verenpaineeseen vaikuttamista.
Osa ihmettelee että miksi tarvitsen iltakahvin saadakseni unen päästä kiinni. Mutta se lie myös juuri verenpaineeseen liittyvä juttu.
Ja tietenkin jos taipumus korkeaan verenpaineeseen niin sama toisin päin...

Yhteistyössä