No ei ainakaan käy epäselväks väri*muoks. Kannattaa aijaassa pienentää rankasti (ctrl ja -) Tuli hyytävällä ihohuokostarkkuudella tuo kuva...
Onpas kauniin värinen silmä.1 silmä ilman meikkiä - poista välilyönti:
http://aija a.com/v.php?i=006607983397.jpg
Joo, ulkonäköasioihin viittasin. Hassua, että juuri sinä kommentoit asiaan, asia tuli nimittäin vahvimmin mieleen juuri sinun kohdallasi. Makuasioita toki - joskin olemassa on kyllä ihan yleisiä, jopa yleismaailmallisia kauneuskäsityksiä. Itse en ole vielä koskaan nähnyt naista, joka olisi kauniimpi ilman meikkiä kuin sopivalla meikillä.Väittäisin, ettei kenenkään silmille mitkään kemikaalit nyt varsinaisesti hyvää tee. Ulkonäköön liittyvät seikat ovat sitten makuasia, joita ei tässä ketjussa kysytty.
Jaa että aloittaja oli vähän huonosti otsikoinut kysymyksensä, niinkö? Piti siis olla, tekeekö kemikaalit silmille hyvää vai ei?Väittäisin, ettei kenenkään silmille mitkään kemikaalit nyt varsinaisesti hyvää tee. Ulkonäköön liittyvät seikat ovat sitten makuasia, joita ei tässä ketjussa kysytty.
Kiitos! Sulla oli myös erikoisen värinen ja kaunis silmä.Onpas kauniin värinen silmä.
Aloittaja itseasiassa pyysi kuvaamaan silmänsä ja postaamaan kuvan tänne. Mitä ihmettä sekoilet?Jaa että aloittaja oli vähän huonosti otsikoinut kysymyksensä, niinkö? Piti siis olla, tekeekö kemikaalit silmille hyvää vai ei?
Uuudestaan!
Tekee! Käytätkö kemikaaleja? Käytän. Miksi? Koska ne tekee silmille ja iholle hyvää.
Toki jotkin makuasiat ovat hyvinkin yleismaailmallisia, toiset suorastaan biologisia. Mä olen siinä määrin menetetty tapaus, ettei ripsivärille kovin paljoa pelasteta... =) Mä olen kyllä nähnyt useitakin naisia, jotka ovat niin kauniita meikittä, että kaikki lisä siihen vain vähentää vaikutelmaa.Joo, ulkonäköasioihin viittasin. Hassua, että juuri sinä kommentoit asiaan, asia tuli nimittäin vahvimmin mieleen juuri sinun kohdallasi. Makuasioita toki - joskin olemassa on kyllä ihan yleisiä, jopa yleismaailmallisia kauneuskäsityksiä. Itse en ole vielä koskaan nähnyt naista, joka olisi kauniimpi ilman meikkiä kuin sopivalla meikillä.
Aloittaja itseasiassa pyysi kuvaamaan silmänsä ja postaamaan kuvan tänne. Mitä ihmettä sekoilet?
Sekoilen sun johdolla.
Oi, siistiä! No, sitten mennään, tahdissa mars!Aloittaja itseasiassa pyysi kuvaamaan silmänsä ja postaamaan kuvan tänne. Mitä ihmettä sekoilet?
Sekoilen sun johdolla.
YouTube - Napoleon XIV: 'They're coming to take me away'