Vastauksia kaipaan. Saisko siis jostain leikkimökkiä, joka olis rakennettu "kunnon" puusta<+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii edelleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii edelleen

Vieras
Saako mistään ostettua leikkimökkiä, joka olis rakennettu KUNNON puusta?
Tietäiskö joku. Sais olla tehty ihan kunnon lankusta 5cm x 15cm, myykö mikään firma tms. ?

Saiskohan tuollaista mistään, tai jos joku on itse rakentanut paljon maksoi?

Yksi tuollainen olisi myynnissä, mutta mietin pyydetäänkö siitä liikaa. =/

Koko on ulkoleveys 180, Ulkopituus 290, josta kuiti 110. Korkeutta mökillä harjasta mökin alareunaan 236. Mökissä peltikatto.

Paljon tuollaisesta siis kannattaisi tarjota?

Kiitos

Joskus ainakin muistelen että meidän naapurin perhe osti vankilan työpajalta leikkimökin, teetti jotain tilaustyönäkin sisään (olisko ollut peräti pienen "ullakon" kun oli puolitoistakerroksinen mökki).

Ihan mielenkiinnosta kyselen, paljonko olisitte valmiita maksamaan? Me juuri etsimme myös lapsaille leikkimökkiä, hieman tilavampaa. Ei siis mitään pikku koppia :D Kaksikerroksista ollaan mietitty, mutta hinnat aika suolaisia. Ehkäpä joutuu itse rakennus hommiin :D

Mökit maksaa tonnin pintaan. Ja jos itse alat tekemään, niin kyllä niihin tarpeisiin joku 600 e helposti pyörähtää. Ite kans haluisin leikkimökin, mutta alan joi kallistua liukumäkeen ja keinuihin, on niiiin paljon halvempaa.

Kyllähän puusepältä saa speksien mukaisen leikkimökin. Muisten myös että joku firma teki tyylitaloja eli leikkimökkejä sai kymmenien eri tyylien eli aikakausien mukaan. Hintakin oli varmaan sen mukainen. Mistähän on Rauhala-leikkiimökki tehty :)

mies rakensi viime syksynä leikkimökin; tai aittahan siitä taisi tulla: on lämpöeristetty ja sähkövalmius olemassa. Materiaaleihin meni varmaan lähemmäs 1000 ja siihen vielä tänä keväänä ostetut maalit (n.150 ekee). Mutta sinänsä kannattava; toimii meillä myös tosiaan aittana jossa voi yöpyä. Itse en niistä valmiista mökeistä erityisemmin perusta; pieniä "koirankoppeja" joille ei sitten leikkiajan loputtua oikein löydy käyttöä.

[QUOTE="vieras";23699858]Joskus ainakin muistelen että meidän naapurin perhe osti vankilan työpajalta leikkimökin, teetti jotain tilaustyönäkin sisään (olisko ollut peräti pienen "ullakon" kun oli puolitoistakerroksinen mökki).[/QUOTE]

Tiedätkö yhtään mitä maksoi?

[QUOTE="mamma1";23699905]Ihan mielenkiinnosta kyselen, paljonko olisitte valmiita maksamaan? Me juuri etsimme myös lapsaille leikkimökkiä, hieman tilavampaa. Ei siis mitään pikku koppia :D Kaksikerroksista ollaan mietitty, mutta hinnat aika suolaisia. Ehkäpä joutuu itse rakennus hommiin :D[/QUOTE]

Juu, halvalla pitäisi saada tietenkin =) Taitaa olla mahdoton yhtälö.

Yhteistyössä