apua, huutis + kuvat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa :(

Vieras
En saa laitettua huutonettiin valokuvaa siihen normaalipaikkaan kun ovat liian isoja (enkä osaa pienentää, ennen ku mies ehtii/muistaa opastaa).

Aijaan kautta sain laitettua mutta täytyy eriksee kopsata se osoite ja avata kuva uuteen ikkunaan. Laitoinko sen linkin väärään paikkaan? Vai eikö aijaa.com:in kautta laitettuja saa ollenkaan itse siihen ilmoitukseen näkymään?

[QUOTE="vieras";23694071]Julkaise ilmmoitus ensin ilman mitään kuvaa.

Sitten skrollaa loppuun ja lisää kohteen tietoja. sinne laita linkki. sit pitäis tulla.[/QUOTE]

Mielestäni tein noin viimeksi muttei tullut suoraa linkkiä, vaan sellane kopsattava. Luulen et moni (tai minä ainakaan ;) ) ei viitsi katsoa kuvaa jollei ole joku juttu mitä tosissaasn hakee :/

Mene kuvan kohdalle-->Klikkaa hiiren oikean puoleista nappulaa-->Klikkaa "avaa sovelluksessa"-->klikkaa paint--->Sieltä ylhäältä "kuva"-->Siitä "muuta kokoa tai viistota"--->siinä on vaaka ja pysty ja molemmissa 100%,vaihda ne vaikka molemmat 45%--->sitten "vasemmalta yläkulmasta siitä "tiedosto"--->ja tallenna nimellä.siitä vaan tallennat sen nimellä ja se menee samaan paikkaan missä kuvasi ovat.ja sitten kyllä huutis hyväksyy sen!

Mene kuvan kohdalle-->Klikkaa hiiren oikean puoleista nappulaa-->Klikkaa "avaa sovelluksessa"-->klikkaa paint--->Sieltä ylhäältä "kuva"-->Siitä "muuta kokoa tai viistota"--->siinä on vaaka ja pysty ja molemmissa 100%,vaihda ne vaikka molemmat 45%--->sitten "vasemmalta yläkulmasta siitä "tiedosto"--->ja tallenna nimellä.siitä vaan tallennat sen nimellä ja se menee samaan paikkaan missä kuvasi ovat.ja sitten kyllä huutis hyväksyy sen!

kiitos tuhannesti, kokeilen! :)

Yhteistyössä