Vinkkejä mitä tehdä äitienpäivälahjaksi äidille/mummolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

=/

Vieras
Jotain mitä voisi koululaisten kanssa yhdessä valmistaa. Aikaisemmin on tehty kauppakassi ja koristeltu se, tuunattu porrasharja ym.
Nyt vain ei leikkaa yhtään mitä tehdä..

Vinkkejä?

Koristeltu kukkapurkki johon istutettu jokin eksoottisempi koriste- tai hyötykasvi? Esim. appelsiini tai avokaado. Sellaiset me meinattiin laittaa :) Kandee laittaa itämään jo aikalailla nyt että näkee itse itääkö siemen ettei anna mummille "mahoa" purkkia :D

Lasten omatekonen taulu. Maalauspohjia ja maaleja löytyy joistain kaupoista... Ukille ja isille ollaan jo kerran tehty ja todella mieluisa lahja ollut.
Kauniit kehykset ja niihin lasten kuvat.
T-paita lapsen piirtämänä (onkohan tällasiin tarvikkeita olemassa kaupassa?). tai tyynyliina.

Lapsen itsetekemät jossa näkyy lapsen kädenjälki, on kaikista ihanimmat, oli kyseessä sitten melkein mikä vain lahjaidea :)

Viime vuonna vietiin mummoloihin kauppakassit jossa oli lasten käden kuvat ja nimet alla.
Lisäksi vein reseptikansiot mihin olin laittanut omat koneella olevat reseptit muovikansioon. Kansion päällystin itse. Tais olla vielä jotan muutakin mitä en nyt muista.
Tänä vuonna laitettiin jo talvella appelsiinin ja mandariinin siemeniä purkkiin. Ne on nyt n 10 cm korkuisia ja niitä ajattelin viedä molempiin mummoloihin. Jotain vaan tarvis lisäksi.

[QUOTE="vieras";23693364]Viime vuonna vietiin mummoloihin kauppakassit jossa oli lasten käden kuvat ja nimet alla.
Lisäksi vein reseptikansiot mihin olin laittanut omat koneella olevat reseptit muovikansioon. Kansion päällystin itse. Tais olla vielä jotan muutakin mitä en nyt muista.
Tänä vuonna laitettiin jo talvella appelsiinin ja mandariinin siemeniä purkkiin. Ne on nyt n 10 cm korkuisia ja niitä ajattelin viedä molempiin mummoloihin. Jotain vaan tarvis lisäksi.[/QUOTE]

Ai niin. Virkkasin peltisen keksipurkin ympärille päällisen puuvilla langasta ja maalasin kannen saman väriseksi.

Yhteistyössä