No, kappas... *Osama Bin Ladenin hautaamisesta*

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
niiinnnn
Noihan sanoivat,että Euroopassa on jemmassa ydinpommi, joka posautetaan jos Osama vangitaan tai jos se kuolee. Että nyt sitten vaan odotellaan, onko se pommi oikeasti olemassa. Tai siis noin mä jostain netistä luin, mutta enhän mä enää sitä lähdetietoa löytänyt.
Amerikkalaisia vastaan terrori-isku luultavasti tulee jos on tullakseen, mutta onhan tossa Lontoo ja Pariisi, joissa populaa riittää jos suurta tuhoa halutaan saada aikaan.

täällä
Noihan sanoivat,että Euroopassa on jemmassa ydinpommi, joka posautetaan jos Osama vangitaan tai jos se kuolee. Että nyt sitten vaan odotellaan, onko se pommi oikeasti olemassa. Tai siis noin mä jostain netistä luin, mutta enhän mä enää sitä lähdetietoa löytänyt.
Amerikkalaisia vastaan terrori-isku luultavasti tulee jos on tullakseen, mutta onhan tossa Lontoo ja Pariisi, joissa populaa riittää jos suurta tuhoa halutaan saada aikaan.
Al-Qaida varoitti Eurooppaan kätketystä ydinpommista | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

il
iltalehden sivuilla on.

niiinnnn
Miksi ruumista ei voitu luovuttaa omaisilleen, että olisivat haudanneet minne tahtovat? Vai eivätkö Ladenin omat halunneet ruumista?
Ei tainnut isä olla väleissä poikiensa kanssa ainakaan 1.5.2010: Pahan is jos tuohon on uskominen.
"Isäni vihasi vihollisiaan enemmän kuin rakasti poikiaan", Osaman neljänneksi vanhin poika Omar, 29, sanoo viime vuonna ilmestyneessä haastattelukirjassa Growing Up bin Laden. "

"hohhoh"
Koko juttu haiskahtaa.
Ensin uutisoidaan että euroopassa on piilossa ydinpommi joka räjäytetään jos osama kuolee ja melkein heti perään se osama sitten on kuollut..
Moneen vuoteen tätä ennen ei osama ole USA:ta kiinnostanut.. hmnnn..

Ja sitten tuo pikainen mereen hautaus...

"..."
[QUOTE="hohhoh";23693005]Koko juttu haiskahtaa....[/QUOTE]

mienaat että meneillään olisi eurooppa vs. usa selviytymiskamppailu?...usa haluaa euroopan sekasortoon ja siten päästä omista rahoituskriiseistään kuin koira veräjästä, kun eurooppa on kaaoksessa...?

"hohhoh"
[QUOTE="...";23693034]mienaat että meneillään olisi eurooppa vs. usa selviytymiskamppailu?...usa haluaa euroopan sekasortoon ja siten päästä omista rahoituskriiseistään kuin koira veräjästä, kun eurooppa on kaaoksessa...?[/QUOTE]

Ihan mahdollista.
En tiedä mitä on meneillään, mutta uutisointi tuntuu kovin tarkoitushakuiselle.

Yhteistyössä