NATO tappoi 3 viatonta lasta : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ikävää, mutta hyvää tuossa on ainakin se, että samalla saatettiin säästää tuhansien viattomien henki. Ensinnäkin pian saadaan Gaddaf vallasta ja noistakin perillisistä olisi hyvin todennäköisesti tullut samanlaisia kansanmurhaajia kuin Gaddaf.

Jos mun isäni olisi diktaattori jonka suurin osa omasta kansasta ja muista maista haluaa kiinni/ hengiltä niin en kyllä veisi lapsiani kyseiseen paikkaan. Ikävä juttu, mutta aina viattomat kärsivät konflikteissa. Lisäksi juuri 12v teki itsemurhaiskun ja jutussahan ei kerrottu lasten ikiä. Aina asioissa on monta puolta joten tuskinpa tuota lentäjää voi murhaajaksi syyttää...

[QUOTE="vieras";23686737]Miltähän NATOn lehtäjästä tuntuu, joka pudotti nuo pommit, että tietää olevansa 3 lapsen murhaaja?[/QUOTE]

eiköhän naton lentäjä pudottaessaan taivaalta pommeja ihmisten päälle ollut harvinaisen tietoinen että vie siinä ihmisiltä elämiä. olisikohan itseasiassa ollut tuo allaolevien ihmisten tappaminen ihan jopa se syy, miksi hän lensi libyan yllä ja tiputti räjähteitä tämän talon päälle? vai onko peräti hänen koko uransa pelkkää valmistautumista ja kouluttautumista ihmisten tappamiseen sodassa, hyvin tietoisena siitä, ettei ainoassakaan sodassa ole uhreina pelkästään sotilaita ja johtajia? mitä luulet?

Syyllinen on tietenkin Gaddaf itse ja hänen poikansa. Pitäisitkö itse lapsia talossa kun tietäisit, että sitä todennäköisesti pommitetaan lähipäivinä? Gaddafilla on tapana jopa pakottaa siviilejä ihmiskilviksi. Kyllä hän voi tapattaa myös omat lapsenlapsensa, sen verta raaka jätkä.

Teidät on valtamedia aivopessyt.

Ette taida tietää, keitä on nuo "kapinalliset" ja että totuus Libyan tilanteesta on päinvastainen, mitä valtamediat kertovat.

Hienosti aivopesu toimii, kun NATOn murhapommitukset, jotka tappaa lapsia, ovat monille ihan OK juttu.

Tuo pommit pudottanut lentäjä, joka ne kilometrien päästä pudotti ihmisten niskaan, on nyt lopun elämäänsä 3 lapsen murhaaja.

Libya Disabled Children School Hit in NATO Strike

"Shattered glass litters the carpet at the Libyan Down's Syndrome Society, and dust covers pictures of grinning children that adorn the hallway, thrown into darkness by a NATO strike early on Saturday. It was unclear what the target of the strike was, though Libyan officials said it was Muammar Gaddafi himself, who was giving a live television address at the time.

"They maybe wanted to hit the television. This is a non-military, non-governmental building," said Mohammed al-Mehdi, head of the civil societies council, which licenses and oversees civil groups in Libya.

The missile completely destroyed an adjoining office in the compound that houses the government's commission for children. The force of the blast blew in windows and doors in the parent-funded school for children with Down's Syndrome and officials said it damaged an orphanage on the floor above."

http://uruknet.info/?p=m77298&hd=&size=1&l=e

.

Se on kumma että sodassa saa tappaa vaikka sata lasta ja vanhusta yhdellä kertaa, ja on vain sankari. Minä jos menen tappamaan vaikka naapurin papan, joudun linnaan ja saan huonon maineen heti samantien.

Lieneekö lapsen elämä en arvokkaampi kuin aikuisenkaan, ainakaan sodassa.
No, kyseisessä suvussa on sen verran asennevammaa ja muuta vikaa, että saatettiin säästyä ainakin yhdeltä diktaattorilta.
Ihmisiä kuolee koko ajan eri syistä, myös lapsia. Pisara meressä.

minäkin olen sitä mieltä että gaddafin pitäisi saada tapattaa ja tappaa muita lapsia omien lastensa ja lastenlastensa kanssa ihan rauhassa ilman naton sotkeutumista hänen yksityisasioihinsa.

Yhteistyössä