?
:(
Vieras
Olen ollut aina ylisuojelevainen ja ylihuolehtiva lapsista, joita mulla on 4 siunaantunut. Mies taas ollut aina rennommalla asenteella ja eilen sitten tapahtui kauheita. Oli sukulaisilla yhden 3 vuotiaan lapsemme kanssa ja otti hänet pikku mopedin kyytiin ilman kypärää!! Olivat pikkuvauhtia menneet mutta kaatuneet ja lapsella otsassa reikä!!! Tikattavaksi joutui! Mies kertoi koko tarinan lääkärille, kaikki nyt hyvin ONNEKSI lapsella. Mutta mua alkoi ihan kauheasti ahdistaa että ilmoittaakohan sairaalasta lastensuojeluun??
Olen aivan raivona, hermona, huutanut miehelle miksi otti lapsen kyytiin,oli niin vastuuton, saanut kuulla kunniansa ja kuulemma oppi virheestään... Olen vain ihan sekaisin tästä tilanteesta ja pelottaa! Auttakaa ja rauhoittakaa mua jos siihen on aihetta
onneksi lapsi on kunnossa, kiitos Jumalalle 
Olen aivan raivona, hermona, huutanut miehelle miksi otti lapsen kyytiin,oli niin vastuuton, saanut kuulla kunniansa ja kuulemma oppi virheestään... Olen vain ihan sekaisin tästä tilanteesta ja pelottaa! Auttakaa ja rauhoittakaa mua jos siihen on aihetta