Tulevaisuuden aikuisten nimet :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Aikamoista nimien loistoa ja ristiriitaa! Ikivanhoja nimiä ja näitä c-nimiä + itse keksittyjä ja muita erikoisuuksia/väännöksiä + nykyiset tusinanimet

Oppilas kysyy opettajalta: "Mikä on nimesi?"
Opettaja vastaa: "Nimeni on Nico seellä"

Pomo sanoo alaiselleen: "Tulehan tänne Iines!"

Lapset juttelevat keskenään: "Mikä on sun äidin ja isän nimi?"
"Siiri ja Emil"
"Mun äidin nimi on Emma ja isä on Elias"
"Mun äiti on Fanny ja isä Onni"
"Öö... Ja mun on Hilja ja Touko"

Poliitiikkaa
"Kuka on Suomen pääministeri?" kysyy opettaja.
"Hän on Patricia!" oppilas vastaa.
"Entäs presidentti?"
"Hän on Jones!"
"Entäs elinkeinoministeri?"
"Felicia!"

Tai esim. näin, päiväkodissa lto kysyy lapsilta minkä nimisiä vanhempia heillä on -Mun äiti on Fanni Anni Olivia Möttönen ja isi on Otto Oiva Valdemar Virtanen. -Mun äitin nimi on Aino-Minna Aalto ja iskä on Jerry Elvis Aalto. -Minun mummo on Sanna Maria ja pappa on Jani Petteri, minun isä on Veeti Aleksi ja äiti on Ofelia Kielo Kardemumma...

[QUOTE="Kika";23678964]:D Mut kun nämä lapset kasvavat aikuisiksi, ovat nuo nimetkin jo tavallisia, kuten Pekat ja Paavot nykyään:)[/QUOTE]

No niinhän ne niille sen sukupolven lapsille ovatkin. Itseä vaan alkaa väkisinkin hymyilyttämään jos lääkärinä on joku Minni tai Jemina. Silloin oikeasti tietää olevansa VANHA! :D

No niinhän ne niille sen sukupolven lapsille ovatkin. Itseä vaan alkaa väkisinkin hymyilyttämään jos lääkärinä on joku Minni tai Jemina. Silloin oikeasti tietää olevansa VANHA! :D

Tää on kyllä ihan totta. Itselläni, 70-luvulla syntyneellä, on 90-luvun hittinimi. Joskus tulee hassuja tilanteita, kun nimen perusteella on luultu ihan eri ikäiseksi.

Mutta onhan eduskunnan puhemiehen vaimo jo Jenni, kansanedustajana on ollut jo vuosia Oras ja Sampsa eli äkkiä näihin tottuu. Ja eduskunnassa lisäksi nyt myös mm. James, Pietari ja Sinuhe.

Jessicoita ja Nicoja ei näy, vielä, mutta ei varmaan kauaa mene: Poliittisten vaikuttajien hautomossa eli mm. Helsingin yliopistojen ylioppilaskunnan hallituksesta löytyvät Jannica, Marina ja Aaro.

Yhteistyössä