no jopas oli lääkäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pinki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pinki"

Vieras
veti selkeesti herneen nenuunsa kun en suostunut ottamaan reseptiä ehkäisypillereihin. Olin kuulemma naurettava kun en niitä tahdo edes kokeilla. Pillereissä ei kuulemma ole mitään riskejä ja pakkausselosteet liioiteltuja. Kun olen selvinnyt kahdesta raskaudesta ilman suonitukosta on kuulemma häviävän pienet mahdollisuudet saada tukos pillereistä. Elämäni tulee kuulemma paranemaan huomattavasti pillereistä. Otin sitten lääkärin mieliksi reseptin mukaan. Joka gyne käynnillä noita tuputetaan vaikka olen selkeästi painottanut että meille sopii kondomi mainiosti.

Minä en ainakaan enää suostuisi syömään hormooneja, huomasi niiden vaikutuksen siinä vaiheessa kun niitä lakkas syömästä kun lapsi oli ajankohtainen. Ei ikinä enää mitään hormoonia.

Jälkitarkastuksessa lääkäri kirjoitti ehkäisypilleri reseptin vaikka sanoin etten tarvitse sitä ja käytämme kondomia. Lääkäri sanoi että hän antaa sen kuitenkin kun täällä on aina odotoshuoneessa kolme kuukautta synnytyksen jälkeen maha pystyssä olevia :D
Repesin totaallisesti, mutta niin kai Nummelassa :D :D :D

Saatana kun pistää niin vihaks tollaset idioottilääkärit Ja se miten surullisen yleistä tuollainen onkaan. :( Itsellänikin elämä oli pillereiden takia vuosien ajan täyttä helvettiä! "Kyllä se sopiva merkki sieltä löytyy sinullekin..." PERKELE. x)

T. onnellinen synnyttämättömille naisille tarkoitetun kuparikierukan käyttäjä. :)

[QUOTE="nyppy";23670277]eiköhän niitä ole vähän joka paikassa. Länsisuomessa päin törmäsin tällaiseen tapaukseen. Oli suht vanha nainen. Tais lääkärillä itsellään olla joku hormonilääkitys päällä kun oli niin kireänä.. :D[/QUOTE]

Kuulostaa tutulta, ettei vaan ollut vaalea ja rillipäinen?
:D

Kerrankin on hyötyä, että asuu lestadiolaisvaltaisessa pitäjässä. Koskaan ei missään tuputeta ehkäisyyä, joka kerta (3) jälkitarkastuksessa on tokaistu, että kohtu on valmis ottamaan uuden elämän vastaan :)

[QUOTE="hih";23670338]Kerrankin on hyötyä, että asuu lestadiolaisvaltaisessa pitäjässä. Koskaan ei missään tuputeta ehkäisyyä, joka kerta (3) jälkitarkastuksessa on tokaistu, että kohtu on valmis ottamaan uuden elämän vastaan :)[/QUOTE]

pitää vissiin muuttaa sinne :D

Mulla oli vähän vastaava tilanne, kun jälkitarkastuksessa ilmoitin, etten halua pillereitä vaan pärjäämme kondomilla, kuten aina ennenkin ja toinenkaan lapsi ei olisi katastrofi. Eikä niille pillereille tullut käyttöä. Mulla oli vuoden synnytyksen jälkeen niin huonossa kunnossa, että seksielämä oli ihan nolla, kun ei vaan pystynyt. Sille ei samainen lääkäri tosin nähnyt tarpeelliseksi tehdä mitään enkä itsekään tajunnut vaatia.

[QUOTE="xxxx";23681871]jospa ne yrittää vaivihkaa vihjata että teidän ei kannattaisi lapsia enempää hankkia[/QUOTE]

kyllähän se kondomikin ehkäisee. ehkäissyt meillä jo loistavasti 10-vuotta. en huolis hormoneja ja siitä tulevat haittavaikutukset pahimmas tapauksessa joku kuolemaan johtava sellainen.

[QUOTE="raija";23681893]kyllähän se kondomikin ehkäisee. ehkäissyt meillä jo loistavasti 10-vuotta. en huolis hormoneja ja siitä tulevat haittavaikutukset pahimmas tapauksessa joku kuolemaan johtava sellainen.[/QUOTE]

Ylipäätään elämällä on sellainen sivuvaikutus että se johtaa kuolemaan.

Yhteistyössä