Perussuomalainen

• Viestiketjun aloittaja "qAz"
  • Ensimmäinen viesti
"qAz"
Jalkapallomaajoukkueen Hetemaj kirjoitti videoon kommentin facebookissa: "Miten voi olla mahdollista että tälläinen ihminen tulee valituks!? Jos mä nään joku päivä tän idiootin niin tiputan ekalla!"

Non compos mentis
Hän siis saa käydä saunassa klo 4 aamulla, mutta toinen ei saa rukoilla tuntia myöhemmin? Aika ikävää, jos suljetaan rajat... mitä jos itse joskus tarvitsee turvapaikkaa jostain maasta ja on ainoa sana minkä osaa? On maailmassa oikeasti hätää kärsiviä ihmisiä, eikä se ihonväriä katso.

Hohoh
Jaah.. Ei mua häiritse jos joku lämmittää saunan klo 4 aamuyöllä. Jos naapurissa huutaa minareetin rukouskutsu klo 5 aamuyöllä niin se häiritsee kyllä ihan helvetisti! :kieh:

hohoh
[QUOTE="qAz";23664336]Jalkapallomaajoukkueen Hetemaj kirjoitti videoon kommentin facebookissa: "Miten voi olla mahdollista että tälläinen ihminen tulee valituks!? Jos mä nään joku päivä tän idiootin niin tiputan ekalla!"[/QUOTE]

Jos joku suomalainen esittäisi vastaavan uhkauksen jollekin tummaihoiselle hän olisi välittömästi tuomittavana. Mitä tapahtuu nyt?

ööööööö
[QUOTE="qAz";23664338]Miten ihmeessä joku on oikeasti äänestänyt tota?[/QUOTE]

Ehkäpä ihmiset ovat saaneet jo käytännön kokemuksia tästä ihkusta monikulttuurisuudesta.

Non compos mentis
Ei _vielä_ yhtään ja jos minä millään pystyn vaikuttamaan edes vähäsen niin ei myöskään tule yhtään!
Eli yhtä ajankohtainen ongelma kuin vaikkapa hinduleskien elävältä polttaminen Suomessa. Kyllä ollaan asian ytimessä, kun saadaan lakiin kirjattua, että Kihniöön ei sitten saa muuttaa ketään eriväristä ja adhaania ei saa minareeteista kuulua. :facepalm:

"qaz"
[QUOTE="vieras";23664623]
mutta islaminuskon katson olevan suurin yksittäinen uhka maailmanrauhalle tulevaisuudessa.[/QUOTE]

Ei se islam ole sen kummempi, mitä kristinuskokaan. En edes uskalla veikata kumman arvot kestävät keskimäärin paremmin moraalisen tarkastelun.

Kummallakin kun kuitenkin on lähes samat arvot ja molempi on laajemmassa mittakaavassa kohdannut maallistuminen.

Non compos mentis
[QUOTE="vieras";23664623]ei, ei edusta minunkaan Suomeani tuo ihminen...

mutta islaminuskon katson olevan suurin yksittäinen uhka maailmanrauhalle tulevaisuudessa.[/QUOTE]

Umayyadien valtakaudella heidän imperiuminsa oli viidenneksi suurin maailmassa koskaan olleista yhtenäisistä imperiumeista. Suuri pala nykyistä Eurooppaakin oli mukana tässä. Ja olikos se nyt niin kauheaa? Verrattuna vaikka inkvisition aikaan?

Yhteistyössä