fhg
Niin että mitä ne persut siellä hallituksessa nyt sitten aikoo tehdä?Huomaa: kok ja sdp tarvitsevat persujen hyväksynnän.
Niin että mitä ne persut siellä hallituksessa nyt sitten aikoo tehdä?Huomaa: kok ja sdp tarvitsevat persujen hyväksynnän.
Oikeistohallitusta me kaivattiinkin. Kuka noista huolehtii oikeasti vähäosaisista? SDP ei eikä kyllä nuo muutkaan.Kohta tapahtuu kun eduskunta järjestäytyy työtä varten ja uusi persuhallitus saadaan kasaan.
JH hoitaa julkisuuden omalla hyvällä tavallansa ja siihen on sinun kuin muidenkin tyytyminen.Ei tosiaan ole eka. Mutta tämä on hänen linjaaansa ollut alusta asti (julkisuutensa alusta asti siis) ja asiaan pitää tulla muutos. Muutostahan hän itsekin ajaa. Hänen pitää kyetä kommunikoimaan muutenkin kuin bloginsa kautta, se oli mun pointti.
Sen sä voit lukea heidän vaali- ja puolueohjelmasta.Niin että mitä ne persut siellä hallituksessa nyt sitten aikoo tehdä?
Hehhee, ei olis tosiaankaan huono asiaMielipiteitään enemmän ärsyttää, inhottaa ja hieman myös huvittaa kys. ihmisen asenne. Äijä pitää ihan tosissaan mustia listoja toimittajista ja medioista, joille ei anna lausuntoja ja joille kantaa ikuista kaunaa vikisemällä Hommassa. Ja koska samaisella persepalstalla on todistettu, että kaikki sen ulkopuolinen media punaviherkorruptoitunutta, niin ilmeisesti herra Foliohatulta on tulossa neljän vuoden mediahiljaisuus... Mikä toisaalta ei olisi lainkaan huono asia
Ai mitä negatiivista? Laitapa linkkejä tulemaan? Ennen vaaleja persut sai joka mediassa maksutonta mainosta ihan olan takaa.Hesarin toimittajat on kirjoittaneen Halla-ahosta niin paljon kaikkea negatiivista että ehkä Halla-aho mielummin antaa haastattelunsa joillekin muille toimittajille. Jos siis haastatteluja pyydetään.
helsingin sanomat "halla aho" - Google SearchAi mitä negatiivista? Laitapa linkkejä tulemaan? Ennen vaaleja persut sai joka mediassa maksutonta mainosta ihan olan takaa.
Noitako ei olisi saanut uutisoida? Saanko kysyä miksi ei? Jutut kertovat mitä on tapahtunut, mitä on tehty ja missä ollaan menossa. Kyllä Suomessa täytyy saada uutisoida asioista. Ei Halla-aho ole mikään poikkeus. Halla-aho itse vaatii sananvapautta, mutta ilmeisesti se koskee vain persumaista sananvapautta. Niinkö?
Vaihda viherpunikki levyä, tuo laulu on kulunut loppuun.No ku ei ne voi tehdä siellä yksin mitään niin mitä ne sitten tekee?
En mä ole sanonut mitään mistään ettei saisi uutisoida. Olen vaan maininnut negatiivisuuden uutisoinnissa ja ehkä sen takia Halla-ahoa ei kamalasti kiinnosta antaa ainakaan Hesarille haastatteluja.Noitako ei olisi saanut uutisoida? Saanko kysyä miksi ei? Jutut kertovat mitä on tapahtunut, mitä on tehty ja missä ollaan menossa. Kyllä Suomessa täytyy saada uutisoida asioista. Ei Halla-aho ole mikään poikkeus. Halla-aho itse vaatii sananvapautta, mutta ilmeisesti se koskee vain persumaista sananvapautta. Niinkö?
Jos Halla-aho itse tekee negatiivisia asioita niin onko se median vika? Ei nuo uutiset ole mitenkään asenteellisia. Helppo syyttää mediaa huonosta omatunnosta.En mä ole sanonut mitään mistään ettei saisi uutisoida. Olen vaan maininnut negatiivisuuden uutisoinnissa ja ehkä sen takia Halla-ahoa ei kamalasti kiinnosta antaa ainakaan Hesarille haastatteluja.
Sulle on punikki monta kertaa vastattu, mutta sä jaksat silti pyörittää puhki kulunutta levyäsi aamusta iltaan ja illasta aamuun.Alkuperäinen kirjoittaja lörps;23655006:Pakko jankuttaa kun sä et vastaa. Ilmeisesti persujen tapa. Kun ei ole antaa asiavastausta, mennään solvauslinjalle.
Vai ei HS:n jutut Halla-ahosta ole asenteellisia: ota punavihreät lasit pois päästäsi! :attn:Jos Halla-aho itse tekee negatiivisia asioita niin onko se median vika? Ei nuo uutiset ole mitenkään asenteellisia. Helppo syyttää mediaa huonosta omatunnosta.
Minun mielestä jokainen saa olla julkisuudessa esillä miten tahtoo, tai olla olematta. Sille ei mitään voi, mitä roskalehdet kirjoittaa kysymättä, mutta ei toimittajakaan voi mitään sille, että joku ei halua vastata. Ei toimittajien ammatikunta ole mitenkään erikoinen, ja laatu vaihtelee yhdenkin lehden sisällä aika tavalla. Jos on olemassa riski, että sanomisia väännetään miten sattuu, on ihmisellä oikeus olla vastaamatta ja vaikka sitten selittää blogissaan asiaa myöhemmin.Jos Halla-aho itse tekee negatiivisia asioita niin onko se median vika? Ei nuo uutiset ole mitenkään asenteellisia. Helppo syyttää mediaa huonosta omatunnosta.
Näin se menee ja sekös HS:ia vituttaa kun sillä ei ole enää mediamonopolia, vaan pieni ihminen voi selättää HS:n ja sanoa "lue mun blogista jos asia kiinnostaa".En mä ole sanonut mitään mistään ettei saisi uutisoida. Olen vaan maininnut negatiivisuuden uutisoinnissa ja ehkä sen takia Halla-ahoa ei kamalasti kiinnosta antaa ainakaan Hesarille haastatteluja.
Miten noi on muka asenteellisia? Ja mun silmälasit on siniset ;-) vaan ei persusiniset, kun en näe kaikkialla negatiivista niin kuin teidän laseilla tuntuu näkevän.Vai ei HS:n jutut Halla-ahosta ole asenteellisia: ota punavihreät lasit pois päästäsi! :attn:
Mitäs positiivista polla-lahosta voisi sitten keksiä? Sehän on kuin maan alta noussut sitruunan niellyt nazizombi koko olio.En mä ole sanonut mitään mistään ettei saisi uutisoida. Olen vaan maininnut negatiivisuuden uutisoinnissa ja ehkä sen takia Halla-ahoa ei kamalasti kiinnosta antaa ainakaan Hesarille haastatteluja.