Oletko mennyt Halla-ahon propagandaan?

• Viestiketjun aloittaja vinksis
  • Ensimmäinen viesti
hf
[QUOTE="vieras";23654673]Oikeistohallitusta me kaivattiinkin. Kuka noista huolehtii oikeasti vähäosaisista? SDP ei eikä kyllä nuo muutkaan.[/QUOTE]

Persut on kylläkin vasemmistopuolue. Olisko ollut aamulehdessä graafinen piirros eri puolueiden kansanedustajien kannoista vaalikoneessa niin persut sijouttui niiden pohjalta aivan vasemmalle, enemmän kuin vasurit ite.

Mielipiteitään enemmän ärsyttää, inhottaa ja hieman myös huvittaa kys. ihmisen asenne. Äijä pitää ihan tosissaan mustia listoja toimittajista ja medioista, joille ei anna lausuntoja ja joille kantaa ikuista kaunaa vikisemällä Hommassa. Ja koska samaisella persepalstalla on todistettu, että kaikki sen ulkopuolinen media on punaviherkorruptoitunutta, niin ilmeisesti herra Foliohatulta on tulossa neljän vuoden mediahiljaisuus... Mikä toisaalta ei olisi lainkaan huono asia.

Viimeksi muokattu:
vh
Saattaapi käydä niinkin, että tuleva hallitus hajoaa jos ne ei pysty yhteistyöhön ja uuteen hallitukseen ei voida ottaa vastarannankiiskejä. Maata on kuitenkin johdettava ja pyörät saatava pyörimään.

lörps
Mielipiteitään enemmän ärsyttää, inhottaa ja hieman myös huvittaa kys. ihmisen asenne. Äijä pitää ihan tosissaan mustia listoja toimittajista ja medioista, joille ei anna lausuntoja ja joille kantaa ikuista kaunaa vikisemällä Hommassa. Ja koska samaisella persepalstalla on todistettu, että kaikki sen ulkopuolinen media punaviherkorruptoitunutta, niin ilmeisesti herra Foliohatulta on tulossa neljän vuoden mediahiljaisuus... Mikä toisaalta ei olisi lainkaan huono asia :cool:
Hehhee, ei olis tosiaankaan huono asia :)

gh
lörps
[QUOTE="vieras";23654927]Vaihda viherpunikki levyä, tuo laulu on kulunut loppuun.:LOL:[/QUOTE]

Pakko jankuttaa kun sä et vastaa. Ilmeisesti persujen tapa. Kun ei ole antaa asiavastausta, mennään solvauslinjalle.

Noitako ei olisi saanut uutisoida? Saanko kysyä miksi ei? Jutut kertovat mitä on tapahtunut, mitä on tehty ja missä ollaan menossa. Kyllä Suomessa täytyy saada uutisoida asioista. Ei Halla-aho ole mikään poikkeus. Halla-aho itse vaatii sananvapautta, mutta ilmeisesti se koskee vain persumaista sananvapautta. Niinkö?
En mä ole sanonut mitään mistään ettei saisi uutisoida. Olen vaan maininnut negatiivisuuden uutisoinnissa ja ehkä sen takia Halla-ahoa ei kamalasti kiinnosta antaa ainakaan Hesarille haastatteluja.

dgfhj
En mä ole sanonut mitään mistään ettei saisi uutisoida. Olen vaan maininnut negatiivisuuden uutisoinnissa ja ehkä sen takia Halla-ahoa ei kamalasti kiinnosta antaa ainakaan Hesarille haastatteluja.
Jos Halla-aho itse tekee negatiivisia asioita niin onko se median vika? Ei nuo uutiset ole mitenkään asenteellisia. Helppo syyttää mediaa huonosta omatunnosta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lörps;23655006:
Pakko jankuttaa kun sä et vastaa. Ilmeisesti persujen tapa. Kun ei ole antaa asiavastausta, mennään solvauslinjalle.
Sulle on punikki monta kertaa vastattu, mutta sä jaksat silti pyörittää puhki kulunutta levyäsi aamusta iltaan ja illasta aamuun.:D

Jos Halla-aho itse tekee negatiivisia asioita niin onko se median vika? Ei nuo uutiset ole mitenkään asenteellisia. Helppo syyttää mediaa huonosta omatunnosta.
Minun mielestä jokainen saa olla julkisuudessa esillä miten tahtoo, tai olla olematta. Sille ei mitään voi, mitä roskalehdet kirjoittaa kysymättä, mutta ei toimittajakaan voi mitään sille, että joku ei halua vastata. Ei toimittajien ammatikunta ole mitenkään erikoinen, ja laatu vaihtelee yhdenkin lehden sisällä aika tavalla. Jos on olemassa riski, että sanomisia väännetään miten sattuu, on ihmisellä oikeus olla vastaamatta ja vaikka sitten selittää blogissaan asiaa myöhemmin.

Se, onko se viisasta on sitten jokaisen omassa päässä pääteltävissä. Mutta ei julkisuuteen ja toimittajille ole mikään pakko antautua, ei edes poliitikon.

vi
Näin se menee ja sekös HS:ia vituttaa kun sillä ei ole enää mediamonopolia, vaan pieni ihminen voi selättää HS:n ja sanoa "lue mun blogista jos asia kiinnostaa".

fhj
[QUOTE="vieras";23655072]Sulle on punikki monta kertaa vastattu, mutta sä jaksat silti pyörittää puhki kulunutta levyäsi aamusta iltaan ja illasta aamuun.:D[/QUOTE]

Sä olet kehoittanut lukemaan vaaliohjelman, mutta et ole kertonut MITEN persut aikoo nyt toteuttaa lupauksiaan? Kun sulta loppuu asia, sä alat näköjään solvata.

Lunatic
No heh, en.

Kajahtanut nettinörtti joka luulee olevansa joku suuri johtaja kun melttoaa jollain aivovammapalstalla.
Mitenköhän kuvittelee pärjäävänsä seuraavat 4 vuotta politiikassa, meinaa vissiin etänä kotoa käsin hoitaa sen kansanedustajuutensa.. Oivoi.
Kaikenlaista hiihtäjää sitä maa päällään kantaa.

Yhteistyössä