Oletko mennyt Halla-ahon propagandaan?

• Viestiketjun aloittaja vinksis
  • Ensimmäinen viesti
vinksis
"Minä, Jussi Halla-aho, täten kovaäänisesti todistan pyrkiväni tekemään juuri sitä, minkä sinä [Mikko Puumalainen] haluat kieltää. Minä nimenomaisesti yritän ja haluan synnyttää, ylläpitää ja lisätä maahanmuuttovastaisia asenteita. Minä vastustan maahanmuuttoa ja toivon kasvavan osan suomalaisista vastustavan sitä."

(7.5.2007 Scriptassa)

lörps
[QUOTE="Tiia";23654473]Kyllä, fiksu mies! :)[/QUOTE]

Onpa Tiia miellyttävää, että pidät häntä fiksuna, sillä fiksu hän onkin, kun on onnistunut käpälöimään suomalaisten mielipiteitä ja ajatuksia omien tavoitteidensa mukaisesti.

Itse en erityisemmin välitä hänen asenteistaan ja ajatuksistaan, mutta ei häntä tyhmäksi voi moittia. kipusi sentään eduskuntaan kietomalla osan suomalaisista pirrurillinsä ympärille.

"Tiia"
Alkuperäinen kirjoittaja lörps;23654498:
Onpa Tiia miellyttävää, että pidät häntä fiksuna, sillä fiksu hän onkin, kun on onnistunut käpälöimään suomalaisten mielipiteitä ja ajatuksia omien tavoitteidensa mukaisesti.

Itse en erityisemmin välitä hänen asenteistaan ja ajatuksistaan, mutta ei häntä tyhmäksi voi moittia. kipusi sentään eduskuntaan kietomalla osan suomalaisista pirrurillinsä ympärille.
Juuri näin. Ja itse vielä pidän kyseisestä henkilöstä, lisää tuollaisia suomen politiikkaan :)

lörps
[QUOTE="Tiia";23654506]Juuri näin. Ja itse vielä pidän kyseisestä henkilöstä, lisää tuollaisia suomen politiikkaan :)[/QUOTE]

Tuo minun kommenttini oli kylläkin kettuilua sulle. Mutta mitenpä sinä sen olisit tajunnut, kun et ole tajunnut Halla-ahon propagandaakaan.

En. Se mies on alentava ja vastenmielinen.
Kuvittelee olevansa muiden yläpuolella.
Jättää vastaamatta median kyselyihin / suhtautuu ylimielisesti.
(Halla-aho ei suostu selitt)

Jännittävää: jos hän päätyy ministeriksi, miten suhtautuu mm. median kyselyihin. Sehän on osa sekä kansanedustajan että ministerin työnkuvaa, että pitää pitää lehdistötilaisuuksia ja kertoa asioista avoimesti ja ajan hermolla. Ei blogin kautta seuraavana päivänä, turvassa vastakysymyksiltä. Eli sitä muutosta odotellessa.
Ei ole ensimmäinen poliitikko tässä maassa joka ei halua kommentoida. HS vaan väänsi tästäkin jutusta ihan oudon.

ihanaa persut ihanaa:)
Poliisi- ja mamuasiat sekä ulkopolitiikka persuille.:)

Perussuomalaiset saavat johdettavakseen ulkoasiainvaliokunnan, hallintovaliokunnan ja puolustusvaliokunnan eli juuri ne lakiasioiden valmisteluelimet, joita puolue toivoikin.

Hallintovaliokunta esimerkiksi valmistelee kaikki poliisi- ja maahanmuuttolait.

Lisäksi perussuomalaiset johtavat valtiovarainvaliokunnan sivistys- ja tiedejaostoa. Valtiovarainvaliokunta valmistelee budjetin, ja sen jaostot keskittyvät niille määrättyyn alueeseen.

"khf"
Poliisi- ja mamuasiat sekä ulkopolitiikka persuille.:)

Perussuomalaiset saavat johdettavakseen ulkoasiainvaliokunnan, hallintovaliokunnan ja puolustusvaliokunnan eli juuri ne lakiasioiden valmisteluelimet, joita puolue toivoikin.

Hallintovaliokunta esimerkiksi valmistelee kaikki poliisi- ja maahanmuuttolait.

Lisäksi perussuomalaiset johtavat valtiovarainvaliokunnan sivistys- ja tiedejaostoa. Valtiovarainvaliokunta valmistelee budjetin, ja sen jaostot keskittyvät niille määrättyyn alueeseen.
Onneksi saivat sen mitä vonkasivat. Nyt ei enää puutu muuta kuin teot. Niitä odotellessa.

[QUOTE="khf";23654570]Onneksi saivat sen mitä vonkasivat. Nyt ei enää puutu muuta kuin teot. Niitä odotellessa.[/QUOTE]

Kohta tapahtuu kun eduskunta järjestäytyy työtä varten ja uusi persuhallitus saadaan kasaan.

"vieras"
HS ja muu media on jeesannut persuja niin paljon, että on se niidenkin aika ottaa järki käteen ja tehdä persuista niiden arvolle sopivia juttuja. Eli semmosia kuin ne on.
Kaikki paskajutut mitä HS ja muu media kirjoittavat persuista sataa suoraan persujen laariin, mutta edes tätä persuvihaajat eivät tajua, vaan he jatkavat hyvää työtänsä persujen kannatuksen nostamiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja että joo;23654613:
Mitähän siellä sitten tapahtuu? persut ei voi tehdä yksin mitään, niiden on saatava kokoomuksen ja sdp:n hyväksyntä kaikelle.
Huomaa: kok ja sdp tarvitsevat persujen hyväksynnän.;)

"just"
[QUOTE="vieras";23654619]Kaikki paskajutut mitä HS ja muu media kirjoittavat persuista sataa suoraan persujen laariin, mutta edes tätä persuvihaajat eivät tajua, vaan he jatkavat hyvää työtänsä persujen kannatuksen nostamiseksi.[/QUOTE]

Kuka täysjärkinen haluaa olla suomen vihatuimman puolueen kannattaja? Eiköhän persut ole nyt hekumansa huipulla. Ensi vaaleihin mennessä moni tajuaa mihin paskaan on kätensä tunkenut ja ainoastaan ne, jota sinne sietääkin jäädä, jäävät puoluetta kannattelemaan, vaikka niistäkin todennäköisesti valtaosa jättää uppoavan laivan eikä jää kannelle huutelemaan.

Ei tosiaan ole eka. Mutta tämä on hänen linjaaansa ollut alusta asti (julkisuutensa alusta asti siis) ja asiaan pitää tulla muutos. Muutostahan hän itsekin ajaa. Hänen pitää kyetä kommunikoimaan muutenkin kuin bloginsa kautta, se oli mun pointti.
Hesarin toimittajat on kirjoittaneen Halla-ahosta niin paljon kaikkea negatiivista että ehkä Halla-aho mielummin antaa haastattelunsa joillekin muille toimittajille. Jos siis haastatteluja pyydetään.

Yhteistyössä