Lyhyellä ikäerolla vauvaa yrittävät ~~Kevät 2011~~

Oli niin ihmeellinen olo, että testasin viikonloppuna ja negahan se tietenki oli :ashamed: Testaaminenhan tässä vaiheesssa on pelkkää rahan tuhlausta... :headwall: Mutta onhan se jännittävää, vaikka tosiaan mahdollisuudet plussaukseen ovat kyllä minimaaliset.

Meillä on aloteltu kiinteät jo muutama viikko sitten ku paino ei pienellä ollu aivan riittävä. Ehkä tässä imetyksen hieman vähennyttyä ois pikku hiljaa toiveita jostaki. Ainaki tulee omaa kroppaa kuunneltua aika tarkoin, mikä ei kyllä välttämättä ole hyvä asia :whistle:

Mutta eipä tänne kummempia, ootellaan ja kattellaan.. :)

Maijamehi: :hug:

Rouva Möppiäinen: Minäkin olen muutamat kerrat testannut ihan mutu pohjalta, eikä ne testit nyt niin hirveästi maksa että sitä viittisi olla jännityksessä :D Minulla alkoi menkat (eivät tosin ollet ihan normaalit) pari viikkoa sen jälkeen, kun aloitettiin kiinteät. Tosin olihan vaavikin jo 6 1/2kk sillon :) Varmasti siihen vaikutti myös se, että vähennettiin samalla yösyöttöjen määrä yhteen. Imetätkö vielä öisin?

ON: Jotenkin turhauttava olo, olen jotenkin varma siitä että tämäkin kierto jää tyngäksi : / Mutta olipa sentään ekat normimenkat synnytykset jälkeen :)

Moonchaser: Imetän öisin 1-2 kertaa, yksi syöttö jäi muutama viikko sitten pois. Menkoista ei ole kyllä vielä mitään tietoa, eikö joillakin voi vähänenkin imettäminen pitää menkat poissa. Toiveita kuitenkin pitää yllä se, että yhdet menkat ovat tulleet. Olivat selkeästi menkat, eivätkä jälkivuotoa, sillä kivut ja vuoto olivat sitä luokkaa, että ei voinut erehtyä. Onnittelut myös sinulle ekoista normimenkoista :)

Sunflower11 : Toivottavasti sulla menkat pysyvät poissa =)

On se kun eka ootellaan kuumeisesti menkkoja ja sitten toivotaan, ettei niitä tulis ollenkaan :D

sunflower: On kyllä jännää, toivottavasti pysyisivätkin poissa :popcorn:

Rouva Möppiäinen: Kiitos :) Tuo on niin totta, että ensin toivoo että alkaa ja sitten että pysyvät poissa :LOL: Tosiaan, olen lukenut että juuri ne yöimetykset ovat ainakin raskautumisen kannalta "pahimpia". En nyt tarkalleen muista syytä siihen että miksi näin. Ja että pitäisi välillä tulla pidempiä välejä myös päivän mittaan, no siihen tuo yöaika olisikin otollista :) Toisethan raskautuu imetyksestä huolimatta melkein heti ja toisilla tosiaan kestää yli vuoden ennen kun menkat alkavat : / Toivotaan että meillä tärppäisi pikaisesti :)

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!

Täällä menkat vaan pysyneet poissa (imettänyt oon viimeks tammikuussa sen jälkeen tulleet kyllä ihan säännöllisesti), joko ne tulevat ens kuussa tai sitten tarvii soittaa lääkäriin ja kysellä mitä kuuluis tehdä.

Saanko tulla tähän(kin )pinoon jännäämään pariksi viikoksi?

Vauvakuume on kova,mutta miehen toiveesta ei olla päästetty ihan valloilleen kuitenkaan,syksystä ollut puhe=)Mutta nyt kävi ikäänkuin hupsista keikkaa,keskellä kiertoa ja itse täällä jo mietin että mitä jos onkin niin hyvä tuuri:kerta ja laaki:whistle:
Ikäeroa tulisi 1v5kk ja mullehan se passaa ja mieskin varmasti ajatuksesta tykkää jos sikseen=)
Kp:t mulla nyt 14/28 ja ei siis varsinaisesti yritystä:p

Heipä hei kaikille!!Ihmettelen kovasti,kun ei menkkoja kuulu eikä näy!!Yleensä kuukautiset ovat alkaneet niin täsmällisesti joka kuukauden 10pvä,paitsi yhden kerran kun se oli myöhässä ja alkoi vasta 25pvä!!Kuvotusta ja vatsan juillimista on ollut jo pari viikkoa!!Menkatko alkamassa,vaiko mahd. Raskaana??

sunflower: Voi surku, niin lupaavilta kun oireet kuulostivatkin : / :hug:

lily-rose: Tervetuloa vaan :wave:

miita1969: Tee ihmeessä testi :D

Maijamehi: Kannattaisi kyllä varata lääkäri aika jo nyt, kun sinulla on jo aiemmin ollut tuota toisen puolen toimimattomuutta. Jos sille voisi tehdä jotain :confused:

Sunflower11
Moonchaser: Veikkaan että varmaan taas on ollut kiinnittymisyritystä :(
No, ehkä täs kesällä sit nappais kiinni kunnolla jos koittas nauttia kesästä eikä miettiä koko asiaa.

Jaahas, täällä on alkanut kunnon iltaturvotukset, muutenkin maha on jotenki valtavan kokoinen. Ei tätä kyllä pelkillä pääsiäisherkuilla selitetä. Mieskin jo arveli, että jos oon raskaana, kun esikosta odotuksessa oli jo alussa kans maha aivan turvoksissa. No, senhän arvaa, mitä tuommosesta kommentista seuraa --> Huomena ostamaan testi :D

Justiinsa ehdin rauhottua pääsiäisen aikaan kuumeilusta niin nyt se toivo taas heräs :stick:

Hei :wave:

Saapikos joukkoon liittyä? Yritys alotettu virallisen epävirallisesti, mutta haluan silti jutella kanssa kuumeilijoitten kanssa :) Meil on jo poika 05/10, APUA pian vuoden! Nyt itellä ois menos kp 13/30-33 ja nyt yk 1. Meil kyl poika tuli viimeks naurettavan helposti, se oli yks tökkäsy heti menkkojen jälkee ja se oli siin.

Mitenkäs niit tyttöjä muutes tehtailtiin? :D

Rouva Möppiäinen: Minulla on myös ollut hirveää turvotusta jo pidemmän aikaa. Ja nyt menkkojen jälkeen jäi kunnon rantapallo :O Oikeasti näyttää sille että olisin raskaana, mutta se nyt on erittäin epätodennäköistä. Luin kyllä että imetys aiheuttaa turvotusta :confused: Mutta peukut pystyyn sinulle :)

KyyneltenHymy: Tervetuloa :wave: Päivitin sinut tuonne etusivun listalle :) Sitähän väitetään ainakin, että tyttösiittiöt ovat poikasiittiöitä hitaampia, mutta elävät pitempään. Eli jos puuhailee ovispäivänä, olisi todennäköisempää saada poika ja jos ennen, niin tyttö. Itse en välttämättä luottaisi tähän, mutta näin olen monesta paikkaa kuullut :)

ON: Kylläpä aika rientää, alkaa ovisaika jo (toivottavasti) olemaan lähellä. Tällä kertaa ei ole muniskivut ainkaan alkanut vielä. Viimeksi kun alkoi viikkoa etukäteen..

Hei :wave:

Saapikos joukkoon liittyä? Yritys alotettu virallisen epävirallisesti, mutta haluan silti jutella kanssa kuumeilijoitten kanssa :) Meil on jo poika 05/10, APUA pian vuoden! Nyt itellä ois menos kp 13/30-33 ja nyt yk 1. Meil kyl poika tuli viimeks naurettavan helposti, se oli yks tökkäsy heti menkkojen jälkee ja se oli siin.

Mitenkäs niit tyttöjä muutes tehtailtiin? :D
MOI! :D
Toivottavasti teillä tärppää toinen yhtä nopeasti! :)

Kai mä voisin notkua täälläkin listoilla.. :D Eli tänään kp 14/28, yk2/4ku1, poika ennestään joka syntyi 06/10.
Mä täällä ihmettelen et miten on ovulaation käynyt, ton kohdunulkoisen jälkeen aloin tikuttaa kiertoa kun epäilin että kroppa meni sekaisin..Nyt en sit saa noista tikuista mitää selkoa.. :D Taitaa olla "harrastus" jonka lopetan samantien.. :p

^Oviksen tuleminen ja meneminen nyt meinaa tuottaa ongelmia, eli en sitä vielä ole bongannut, ekaan testiin sain melko vahvan viivan ja nyt epäilen et noinkohan on ovis ollut jo aikasemmin..Mut kattoo nyt, jos ei ala parissa päivässä tulee viivaa niin sit se ol ja mön jo.. :D

Yhteistyössä