H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
abre los ojos,
Sä et sitten hirveän hyvin osaa lukea? Kun olen ottanut kantaa jo pariin kertaan siihen, mitä ajattelen tästä... kirjoitan nyt vielä uudelleen, mut voin ensi kerralla tavuttaa jos se helpottaa:
Minä en halua peitellä kenenkään tekemiä rikoksia, en suomalaisen tai ulkomaalaisen IHMISEN eli henkilön. Mielestäni ihmisillä pitää olla oikeus valita missä maassa elää. Ja kenestäkään ei päällepäin näe, onko hän rikollinen. Ei tulovaiheessa siis voida seuloa juurikaan, muutoin kuin estää jo tuomituilta rikollisilta pääsy. Ja se on musta ok, jos se koskee kaikkia ulkomaita. Ja kuten aikasemmin sanoin, rikoksesta tuomitun karkoitus on ok myös. Mutta MIKÄÄN ryhmä ei ansaitse tulla tuomituksi raiskaajiksi vain siksi, että jotkut yksilöt tekevät rikoksia.
Ja eniten rikoksia suomessa tekevät kuitenkin suomalaiset, saaden aivan liian lieviä rangaistuksia. Minne suomalaisrikolliset pitää karkottaa? Vai hyvillä mielin maksat verovaroin paatuneen rikkollisen suomalaisen elämisen valtion kustannuksella, kuin annat ihan hyväntahtoisten maahanmuuttajien elää täällä?
En ole huomannut, että maahanmuuttokriittiset olisivat maahanmuuttajia kovin paljoa pahoinpidelleet, saati maahanmuuttajanaisia.
Sä et sitten hirveän hyvin osaa lukea? Kun olen ottanut kantaa jo pariin kertaan siihen, mitä ajattelen tästä... kirjoitan nyt vielä uudelleen, mut voin ensi kerralla tavuttaa jos se helpottaa:
Minä en halua peitellä kenenkään tekemiä rikoksia, en suomalaisen tai ulkomaalaisen IHMISEN eli henkilön. Mielestäni ihmisillä pitää olla oikeus valita missä maassa elää. Ja kenestäkään ei päällepäin näe, onko hän rikollinen. Ei tulovaiheessa siis voida seuloa juurikaan, muutoin kuin estää jo tuomituilta rikollisilta pääsy. Ja se on musta ok, jos se koskee kaikkia ulkomaita. Ja kuten aikasemmin sanoin, rikoksesta tuomitun karkoitus on ok myös. Mutta MIKÄÄN ryhmä ei ansaitse tulla tuomituksi raiskaajiksi vain siksi, että jotkut yksilöt tekevät rikoksia.
Ja eniten rikoksia suomessa tekevät kuitenkin suomalaiset, saaden aivan liian lieviä rangaistuksia. Minne suomalaisrikolliset pitää karkottaa? Vai hyvillä mielin maksat verovaroin paatuneen rikkollisen suomalaisen elämisen valtion kustannuksella, kuin annat ihan hyväntahtoisten maahanmuuttajien elää täällä?
Mutta toisaalta, saahan täältä lukea kommentteja, joissa tietyt poliitikot voisi viedä saunan taakse... mutta eihän se mitään, kun itse on sillä paremmalla puolella.
Suomalaisia rikollisia ei tule karkoittaa minnekään, koska Suomi on heidän kotimaansa. On Suomen velvollisuus hoitaa omat rikollisensa, Ruotsin velvollisuus hoitaa omansa, Irakin omansa jne.
Ulkomaalaisten osuus rikoksentekijöistä on huomattavasti isompi kuin heidän osuutensa väkiluvusta maassamme. Ei se silti tarkoita sitä, että automaattisesti leimaisi jonkun ulkomaalaisen rikolliseksi.
Minun mielestäni ei ole myöskään ihmisen oikeus noin vain valita asuinmaataan. Kyllä täytyisi ensin kysyä, että sopiiko toisten maahan tulla ja millä ehdoilla ja pitäisi sitoutua tiettyihin pelisääntöihin. Näin minä asiat hoitaisin jos olisin päättävässä elimessä.
Miten pahasti pitää ihmisellä heittää päässä voidakseen puolustaa raiskareita?
Tuo riippuu tietenkin kyseisen maan lainsäädännöstä. Osasta maista vangit palautetaan kotimaihinsa tuomiota kärsimään, osassa taas tuomio kärsitään siellä kyseisessä maassa.
Miten pahasti pitää ihmisellä heittää päässä voidakseen puolustaa raiskareita?
Otetaan 2000-luvun kaikki ulkomaalaiset, jotka ovat syyllistyneet seksuaalirikokseen suomessa ja verrataan niitä yhteen Suomalainen.
Suomalainen mies, siis yksi mies. Tälläinen tavallinen Thaimaan matkaaja tuomittiin vuonna 2005 43 törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, 47:stä lapseen kohdistuvasta haureudesta ja 73:sta seksuaalipalveluiden ostamisesta nuorelta. Miestä syytettiin myös sukupuolisiveellisyyttä loukkaavan materiaalin hallussapidosta ja levittämisestä.
Poliisi löysi kotietsinnässä miehen päiväkirjan, johon hän oli merkinnyt muistiinpanot 445 eri seksikokemuksesta thaimaalaispoikien kanssa. Epäilty myönsi käyttäneensä hyväkseen noin 250 poikaa Thaimaassa.
Taitaa suomipoika yksinään vastata kaikkia suomessa olevia mamuja. Ja näitä Thaimaan matkaajia on paljon. Todella paljon. Ja tämäkin poika on taas vapaalla. Tuomittiin 2005 11-vuodeksi vankeuteen. Oli lyhyet 11-vuotta
Tämä on todella tyhmä kysymys, mutta jos tulisitte raiskatuksi, olisiko sillä väliä mistä maasta raiskaaja olisi?
Kyllä sillä voi olla joskus väliä. Harvalle suomalaiselle raiskaajalle esimerkiksi tulee mieleen käyttää raiskauksessa saksia tai leikata korvia irti.
no joo. Mutta jos nyt ajatellaan vaan raiskausta, ilman silpomisia ja muuta. Olisiko sillä väliä kuka raiskaisi. Yläkerran Eino Kustaa vai alakerran Muhammed?