Jääkö palstaviestit spammifiltteriin? Eikö linkit toimi kunnolla? Ratkaisu!

[QUOTE="vieras";23643076]Mr. Urpo, jopa rekisteröityneiden palstailijoiden viestit menevät toisinaan filtteriin.. harsh.[/QUOTE]

Enpä ole kyllä tällaista ihmettä ollut todistamassa, vai mitä paskaa sä sitten tänne kirjoittelet?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;23643159:
Enpä ole kyllä tällaista ihmettä ollut todistamassa, vai mitä paskaa sä sitten tänne kirjoittelet?
Vaikea sanoa, mitä ne rekkautuneet ovat yrittäneet linkittää tai kirjoittaa kun ovat filtteriin päässeet ja sitten asiasta tällä palstalla avautuneet.
 
No nyt se on sitten tehty, muutuin mustaksi. Joku voisi sanoa, että jo oli aikakin: kun kävin laskemassa koneelle muistiin jääneitä eri nimimerkkejä, joilla tänne olen kirjoitellut, löytyi niitä yli 150...

Viimeisimpiä harmaana käyttämiäni nikkejä ovat jahas ja epäusko. Siitä jatketaan. :)
 
tiimarinvihko harmaana
Mä sain tarpeekseni, kun mut tunnistettiin kaupassa. Henkilö joka tunnisti sanoi, ettei muista nähneensä kuvaa edes. Tunnisti mut lasten sukupuolen, heidän ikänsä ja kantorepun merkin ja mallin perusteella. Nyt kirjottelen harvakseltaan edes tällä harmaalla nimimerkillä. Kuitenkin on tullut joskus tahallaan vähän provosoitua ja varmaan olen myös provosoitunut, enkä halua että mua tuomitaan irl mun palstajuttujen perusteella :D
 

Yhteistyössä