Mikä Persuissa on vikana?

Näyttävät ihan tavallisilta Suomi junteilta :D
Ajatella, että heilläkin on äänioikeus! Mutta tokihan se ratkaisee, miltä ehdokas näyttää eikä se, mitä hänellä on sanottavaa. Ei sillä, että se sanottava olisi mitään, koska ehdokas tai äänestäjä on jo valmiiksi leimattu juntiksi idiootiksi.

Tämä on sitä fiksujen kansalaisten tapaa toimia näissä asioissa.

"vieras"
Mä en ole vieläkään keksinyt mitä asioita ne ajaa. Olen kyllä kuullut usein niiden haukkuvan muita ja arvostelevan kovasanaisesti muita puolueita, asioita, tapahtumia jne, mutta en ole vielä kertaakaan tajunnut, että mitä ne tekee tai ovat valmiita tekemään parantaakseen asioita.

"Lissu"
Ei mulla mitään varsinaista ole Persuja vastaan. En ole kyllä ollut Suomesta poiskaan muuttamassa. :D Mua vaan epäilyttää, miten onnistuvat pitämään suuret lupauksensa. Vaalipuheista jäi se mielikuva, että kalastelevat ääniä vailla oikeaa ymmärrystä tai selkeää linjaa esim. talouspolitiikasta. No, todistakoon toisin, nythän siihen on tilaisuus. :)

,,,,,,,,
-Se suvaitsemattomuus vähemmistöjä kohtaan. Siis ihan hyvä, että maahanmuuttopolitiikasta keskustellaan kriittisesti, mutta tuon "maahanmuuttokriittisyyden" taakse kätkeytyy helposti todella rasistista porukkaa.
-Ei selkeitä linjoja kaikissa asioissa.
-Paljon osaamatonta porukkaa.

Ajatella, että heilläkin on äänioikeus! Mutta tokihan se ratkaisee, miltä ehdokas näyttää eikä se, mitä hänellä on sanottavaa. Ei sillä, että se sanottava olisi mitään, koska ehdokas tai äänestäjä on jo valmiiksi leimattu juntiksi idiootiksi.

Tämä on sitä fiksujen kansalaisten tapaa toimia näissä asioissa.
Mä en pidä Persujen vikana ulkonäköä.

"jaa-a"
[QUOTE="vieras";23639463]Mä en ole vieläkään keksinyt mitä asioita ne ajaa. Olen kyllä kuullut usein niiden haukkuvan muita ja arvostelevan kovasanaisesti muita puolueita, asioita, tapahtumia jne, mutta en ole vielä kertaakaan tajunnut, että mitä ne tekee tai ovat valmiita tekemään parantaakseen asioita.[/QUOTE]

Eiväthän ne muita arvostele ja hauku. Sanovat vaan, mitä tekisivät toisin kuin muut. Eikö sinun mielestäsi edellisen eduskunnan touhuissa olekaan mitään arvosteltavaa, kaikki on ok?

Jaha
Ittelleni kolahti tämä "postmoderin taiteen" vastustaminien tai kieltäminen suorastaan. Ja luulempa, että heille kohta kolahtaa pahasti, että Suomeen maahanmuutto ei (yllätys, yllätys) ollutkaan se maailman pahin ongelma....

"Lissu"
[QUOTE="jaa-a";23639537]Eikö sinun mielestäsi edellisen eduskunnan touhuissa olekaan mitään arvosteltavaa, kaikki on ok?[/QUOTE]

Ei ne nyt niin huonostikaan selviytyneet, ottaen huomioon maailmanlaajuisen laman...

"vieras"
[QUOTE="vieras";23639540]Fiksu mies se Halla-aho![/QUOTE]

no tämä nimettömänä huutelu ja täysi perustelu kyvyttömyys ainakin miinusta puolueelle. soinikin kaikissa tenteissä kommentoi jotain aivan typerää sanomatta oikeasti yhtään mitään.

Yhteistyössä