multa pääsee itku pian..mies pilas meidän pääsiäisen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
piti sit aamulla rueta vaihtamaan renkaita ja yks kesärengas oli ihan littana.täs lähellä on huoltsikka mis voi laittaa ilmaa,mutta siellä se ilmajuttu oli rikki.meidän piti lähteä sukulaisille aamupäivällä ja nyt tuo saakelin talipää rupes vaihtamaan takas talvirenkaita koska se yks kesärengas tais hajota ku se ajo sillä sinnd huoltsikalle ja takas kotiin.miten voi olla noin vitun tyhmä mies???!!!!mäki tajuan ettei littanalla renkaalla ajeta.piti olla kivaa mut nyt ottaa niin päähän.viimesillä viikoilla raskaana olen ja tuntuu että itku tulee kohta :(

Alkuperäinen kirjoittaja ääh;23631499:
piti sit aamulla rueta vaihtamaan renkaita ja yks kesärengas oli ihan littana.täs lähellä on huoltsikka mis voi laittaa ilmaa,mutta siellä se ilmajuttu oli rikki.meidän piti lähteä sukulaisille aamupäivällä ja nyt tuo saakelin talipää rupes vaihtamaan takas talvirenkaita koska se yks kesärengas tais hajota ku se ajo sillä sinnd huoltsikalle ja takas kotiin.miten voi olla noin vitun tyhmä mies???!!!!mäki tajuan ettei littanalla renkaalla ajeta.piti olla kivaa mut nyt ottaa niin päähän.viimesillä viikoilla raskaana olen ja tuntuu että itku tulee kohta :(

voi hellalettas pillitä elli pillitä :( vai oikein pilasi neitin ta rouvan pääsiäisen kaikkea kanssa

miksei se ensin tarkistanu niitä renkaita. jos on littana niin olis laittanu renkaan takakonttiin ja ensin ajanut talvirenkaat alla sinne huoltsikalle täyttämään sen kesärenkaan.

Taisin menettää lukutaitoni, koska en tajunnut tarinan ongelmaa?

mitä tuossa on että ei ymmärrä? sovittu meno, ja ennen sitä mies alkaa sähläileen renkaitten kanssa, ei onnistu, sähläilee, vaihtaa talvirenkaat sitten takaisin..Eli: aikaa menee hukkaan. Kyllä mullaki etenkin viimesillään tuollasissa tilanteissa ei ollu kärsivällisyyttä yhtää. tavallaan 'turhaa' hommaa alkaa tekemään yhtäkkiä ennen menoa ja ei siitä sitten suoriudukkaan niin nopeasti ku oli tarkotus

se mua ottaa niin päähän ettei ensin voinu käydä täyttämäs niitä renkaita ja sit vasta vaihtaa,ku se tiesi että se yks on liian tyhjä ja silti piti se mennä hajottamaan..ja vielä just tänään.nyt pitää sit homehtua muksun kans tääl kotona niin kauan että äijä saa ton auton ajo kuntoon..

Alkuperäinen kirjoittaja äh;23631554:
se mua ottaa niin päähän ettei ensin voinu käydä täyttämäs niitä renkaita ja sit vasta vaihtaa,ku se tiesi että se yks on liian tyhjä ja silti piti se mennä hajottamaan..ja vielä just tänään.nyt pitää sit homehtua muksun kans tääl kotona niin kauan että äijä saa ton auton ajo kuntoon..

No ei niitä talvirenkaita nyt yli kahtakymmentä minuuttia takaisin alle vaihda. Ei kai nyt niin pienestä kiinni ole?

Alkuperäinen kirjoittaja äh;23631554:

No ei kai nyt renkaidenvaihdossa niin kauan mene??? Jos siis nyt vaihtaa ne talvirenkaat takaisin.

Lähde sen muksun kanssa pihalle niin ei tarvitse homehtua kotona.

Voi hyvänen aika... Ei ihme, että aina on joku ongelma suhteessa, kun noinkin arkiseen asiaan ei osata suhtautua. JOo, kaikki tekee virheitä ja niistä pitäis osata puhua asianosaisten kesken ja keksiä joku ratkaisu eikä ulista täällä kuin vähämielinen.

Ja mikä ihmeen syy raskaus on käyttäytyä kuin narttu?

Yhteistyössä