Kyllä tuo katainen ajaa suomen talouden ojaan

  • Viestiketjun aloittaja "voi"
  • Ensimmäinen viesti
APP
[QUOTE="HJKL";23613550]Ei se yksin aja mitään minnekään, siellä on melkein 200 muutakin lusikkaa sopassa.[/QUOTE]

Ei ole hyvä katainen pääministerinä :( Ei tiedä hyvää!!saadaanko kreikan rahoja ees takas TUSKIN
 
"vieras"
Ei ole hyvä katainen pääministerinä :( Ei tiedä hyvää!!saadaanko kreikan rahoja ees takas TUSKIN
Tiedätkö yhtään paljonko (vähänkö) sinne rahaa on mennyt? Tähän mennessä sinne ei ole mennyt yhtään. Suomen Kreikalle antamat lainat eivät ole ulosotossa, eikä takuita ole käytetty.
Joten taidat olla taas yksi persupolitiikan uhri, joka ei ota mistään asioista selvää, vaan huutaa joukon jatkona.
 
"vieras"
Niin, äkkiä ikkunat kiinni Eurooppaan ja Soini kremliin pyytelemään, että ostakaa nyt hyvät miehet puuta ja paperia ja ongelma on ratkaistu :D
Just. Nostakaa vielä Kekkosen muumio hautakammiosta ja laittakaa se istumaan yksin sinne eduskunnan aitioon. Väyrynen enintään tukemaan, niin jopa Suomi pelastuu. Kaikille lapsiperheille Lada alle ja turvavöitäkään ei enää kiinnitetä. Karvalakki kaikille päähän ja pieksut jalkaan. Miehille pulsongit pakollisiksi ja naisilta pitää kieltää housut ja määrätä Crimplenemekot yleisasuksi.
 
"Lila"
[QUOTE="vieras";23613763]Tiedätkö yhtään paljonko (vähänkö) sinne rahaa on mennyt? Tähän mennessä sinne ei ole mennyt yhtään. Suomen Kreikalle antamat lainat eivät ole ulosotossa, eikä takuita ole käytetty.
Joten taidat olla taas yksi persupolitiikan uhri, joka ei ota mistään asioista selvää, vaan huutaa joukon jatkona.[/QUOTE]

Persupropaganda toimi tällä palstalla hyvin. Ihmiset uskoivat neiti majurin ja lepsan propagandaa ja äänestivät perseitä. Eivät ottaneet yhtään asioista selvää itse.
 
"lepsa"
[QUOTE="vieras";23613763]Tiedätkö yhtään paljonko (vähänkö) sinne rahaa on mennyt? Tähän mennessä sinne ei ole mennyt yhtään. Suomen Kreikalle antamat lainat eivät ole ulosotossa, eikä takuita ole käytetty.
Joten taidat olla taas yksi persupolitiikan uhri, joka ei ota mistään asioista selvää, vaan huutaa joukon jatkona.[/QUOTE]

Suomen Kreikalle myöntämät lainat ovat 200.000.000€ tappiolla. Onko hyvää bisnestä?
 
"lepsa"
[QUOTE="Lila";23613860]Persupropaganda toimi tällä palstalla hyvin. Ihmiset uskoivat neiti majurin ja lepsan propagandaa ja äänestivät perseitä. Eivät ottaneet yhtään asioista selvää itse.[/QUOTE]

Minä ja Majuri saimme aikaiseksi ISON JYTKYN. :)
 
Hra Majuri
[QUOTE="lepsa";23613954]Suomen Kreikalle myöntämät lainat ovat 200.000.000€ tappiolla. Onko hyvää bisnestä?[/QUOTE]

Kysy vaikka Kataiselta, se kertoo että se oli hyvä bisnes. :headwall:
 
[QUOTE="vieras";23613796]Just. Nostakaa vielä Kekkosen muumio hautakammiosta ja laittakaa se istumaan yksin sinne eduskunnan aitioon. Väyrynen enintään tukemaan, niin jopa Suomi pelastuu. Kaikille lapsiperheille Lada alle ja turvavöitäkään ei enää kiinnitetä. Karvalakki kaikille päähän ja pieksut jalkaan. Miehille pulsongit pakollisiksi ja naisilta pitää kieltää housut ja määrätä Crimplenemekot yleisasuksi.[/QUOTE]

Kyllä sen on Kekkosen sijaan oltava itse Vennamo :D
 

Yhteistyössä