tuota naapurin juopottelevaa raskaana olevaa kyttäsin tuossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
ja oli pakko kehaista häntä,yritys muuttaa elämänsuunta
toivon että pitää tuon suunnan eikä palaisi entiseen juttuunsa enää:|

katkesi varmaan kamelilta selkä kun tuo muutos tapahtui sillon kun poliisit soitin sen viimeisimän riidan päätteeksi mikä kuului meille tuolta toisesta rivarista vaikka ikkunat kiinni: /poliisit haki ukon
seuraavana päivänä katos se ukkeli sieltä autoineen ja hiljeni kämppä kokonaan.

siitä muutama päivä siitä näkyi liikuvan uuden miehen kanssa,tai tuli saunalla vastaan ensimäistä kertaa nainen meni saunavuorolleen ,yleensä ollut että se ex ukko tullut jonkun kännirevohkan kanssa vastaan sillä vuorolla ja nainen ei.

Tuo uusmies vaikuttanut tuohon naiseen todella positiivisesti,ei näytä juopottelevan ja käyttää ne kaksi koiraa LENKILLÄ mitkä elossa vielä,siis tähän asti kun koirien ainoa ulkoilu oli tuo aitaus.
pakko oli sanoa kun lenkillä vastakain tultiin että näyttääpä hän eloisalta ja mukava nähdä koirien kanssa heidät.

miten kauan mahtaa uusi tyyli jatkua.. jotenka en usko tuollaseen et yhtäkkiä vaan ottas niskasta kii ja sais pidettyäkkin sen linjan.. no toivotaan et onnistuu! miten pitkällä raskaus on?

miten kauan mahtaa uusi tyyli jatkua.. jotenka en usko tuollaseen et yhtäkkiä vaan ottas niskasta kii ja sais pidettyäkkin sen linjan.. no toivotaan et onnistuu! miten pitkällä raskaus on?

Sitä mä toivon että YRITTÄÄ EDES.Tuo koirien ulos vienti oli jo aikamoinen harppaus kun katsottu naapureiden kanssa epätoivoisesti ressukoiden ulkoilu tähän asti ollut pienellä aidatulla alueella ja yksi niistä sai surmansa.
niiden touhu ollut meinaan ihan hirveetä koko talven.Synnyttää omien puheiden mukaan heinäkuun alussa,tiedä sitten onko miten tervelapsi tulossa =(
mutta pitää toivoa että jaksaa yrittää!

Sitä mä toivon että YRITTÄÄ EDES.Tuo koirien ulos vienti oli jo aikamoinen harppaus kun katsottu naapureiden kanssa epätoivoisesti ressukoiden ulkoilu tähän asti ollut pienellä aidatulla alueella ja yksi niistä sai surmansa.
niiden touhu ollut meinaan ihan hirveetä koko talven.Synnyttää omien puheiden mukaan heinäkuun alussa,tiedä sitten onko miten tervelapsi tulossa =(
mutta pitää toivoa että jaksaa yrittää!

Onko vanhempi lapsi vielä tällä äidillä? olen seurannut kirjotteluasi tästä perheestä ja kyllä on kauhistuttanut lukea..

Se on hyvä, että yrittää muutosta ja toivottavasti onnistuu. Ja hyvä myös jos puutut asiaan kun tarvetta on etkä vain katso sivusta. Ts. eläinten kärsimys ja muu.

aion todellakin puuttua varsinkin kun vauva tulee tuohon kämppään jos meno muuttuu samanlaiseksi..
tällä palstalla kun kuulee pidä huoliomista asioista.tuon pienen lapsen mikä kämpässä jo on ,tulevan vauvan elämä on vähän tärkeempi vaikka mä joutuisin naapurini tekemisiä kyttäämään kuinka.

Yhteistyössä