Olisko 10-12 aikaan, kun perheen pienet ei vielä ehkä päikkäreillä ja toisaalta ennen ruoka-aikaakin. Tai sitten iltapäivällä, mutta onko silloin jo muut pikkunoidat käyneet ja onko enää herkkuja saatavilla...
Mun mielestä klo 9-12 välillä, ehkä vielä parempi klo 10-12. Ei oo kiva, jos herätetään ihmiset ja täytyy huomioida, että monessa kodissa lapsia päikkäreillä klo 12->. Toki jos tietää, ettei ole pieniä lapsia, niin iltapäiväkin on ok.
Ei ainakaan ennen yhtätoista. Täytyy myös ottaa huomioon, että kaikkien ovien takana ei asu lapsiperheitä. Niissä asunnoissa suurin osa varmasti haluaa nukkua sunnuntaisin niin pitkään kuin unta riittää.
Täällä on aasikirkko huomenna kello 10-> ( älkää kysyky mikä se on) mutta tyttö haluaisi lähteä sinne, siellä olisi sitten vielä mahdollisuus tehdä oksia.
Taidetaan mennä kirkkoon ja kirkon jälkeen vasta virpomaan.
Noin yleisesti ottaen ei ennen klo 10. Tosin on varmasti paikkoja, joihin voisi mennä aikaisemminkin. Omat lapseni lähtivät aikoinaan virpomaan sen mukaan, miten oli virvottavien kanssa sovittu tai miten nämä virvottavat yleensä olivat sunnuntaisin hereillä.
kyllä ne yleensä heti aamusta on kun juuri ja juuri itse saat silmäsi auki Me ei avata ovea jos ovikello soi mielestämme liian aikaisin joka onkin ennen klo 10.00 Kymmenen jälkeen sitten kun on syöty puettu jne hoidettu aamutoimemme niin sitten voimme avata oven virpojillekin
[QUOTE="a.p";23594932]No itse ajattwlin vaan et onko 1 aikaa liian myöhään... En ihan aamulla kehtais mennä ihmisii häiritseen...[/QUOTE]
Kannattaa ottaa huomioon kaunis ilma ja vaalipäivä..ihmiset eivät välttämättä ole kotona enää klo 13.