naiset kertokaapa minulle millainen mies olen sinun mielestäsi

• Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti
"Mmm"
Rasittava lusmu, avuton, välipitämätön ja laiska. En kyllä jaksais tollasen ihmisen hyvinvoinnin eteen tehä yhtään mitään. En pystyis olla ja elää ap:n kaltasen ihmisen kanssa, repeisin kyllä liitoksistani ja lähtis ukko kiertoon.

Täällä on tullut paljon kommentteja, että "tavallinen suomalainen mies " jne. Onko todella monikin suomalainen ukko tuollainen, vai onko mulla käynyt vaan hyvä tsägä? :O
En kyllä usko että tuolainen on " tavallinen suomalainen mies " tai sitten on huono tuuri,ei miun mies oo tuolainen laiska paska.

Viimeksi muokattu:
"kkk"
No tästä aloituksesta paistaa suoraan läpi kuka on sen takana. Vaimo kiukustunut miehelleen, pienessä päässään ajatellut että kirjoittaa miehenään kaksplussaan, tietää jo etukäteen minkälaista palautetta tulee,pääsee näyttämään vastaukset miehelleen seuraavan "keskustelun" yhteydessä. Tadaa,helppo ja ilmainen lyömäase kinastelussa. "Tässä positiivinen PLÄJÄYS" - Ei ihan PERUSJORMAN suuhun sovi. Laitappa vielä se miehesi kirjoittamaan näkemyksensä niin katsotaan sitten uudemman kerran. :)

Yhteistyössä