Menisitkö tässä tapauksessa lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lonkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lonkka

Vieras
Kävelen noin joka toinen päivä 2-10km lenkkejä. Useimmiten tuon kahden kilometrin.
Mua on vaivannut nyt kuukauden verran lonkkakipu kävellessä. Se ei tunnu lihaskivulta. Venyttelen joka kerta kunnolla. Kipu on pahentunut selvästi verrattuna siihen mitä se oli kuukausi sitten.. Nyt joutuu selvästi hidastamaan ja pysähtymään matkalla. Aluksi se oli vain ihan pientä kipua.. Mutta! Kun olen lenkin jälkeen paikallani, (istun sohvalla yms.) niin kipu häviää. Vain kävellessä tulee siis? Jotenkin hävettää mennä lääkäriin "Mun lonkka on kipeä kävellessä, tai siis nyt se ei ole, mutta aina kun lähden lenkille se tulee kipeäksi.." :D Pelkään "Älä sitten lenkkeile"-vastausta. :Dd

[QUOTE="alkup.";23582131]No kengät ei taida olla ihan lenkkeilyyn sopivat. -> converset. :D[/QUOTE]

Aiheuttaa huonon kävelyasennon jalkapöytään ja pitkään jatkuessaan vaiva "nousee" ylöspäin. Eli vika ei välttämättä oo sun lonkassa vaan kengissä :)

Kokeile syödä buranaa muutaman päivän, vältä lenkkeilyä ja sitten ostat kunnon kengät lenkkeilyyn. jos ei parissa päivässä helpota niin menisin lääkäriin...

Aiheuttaa huonon kävelyasennon jalkapöytään ja pitkään jatkuessaan vaiva "nousee" ylöspäin. Eli vika ei välttämättä oo sun lonkassa vaan kengissä :)

Kokeile syödä buranaa muutaman päivän, vältä lenkkeilyä ja sitten ostat kunnon kengät lenkkeilyyn. jos ei parissa päivässä helpota niin menisin lääkäriin...

Okei! Mulla on tulossa kunnon juoksukengät. Toivottavasti vaiva olis vaan siinä että mulla oli huonot kengät! :)

[QUOTE="vieras";23582104]:laugh:
Jospa vilkaisist itse sinne googleen, millasia ne iskiasoireet on... :whistle:[/QUOTE]

Kaippa se kipu tuntuu sitte jokasella erilaiselta.. itelläni ainaki raskausaikana se kipu ei ollut lainkaan selässä, vaan säteili jatkuvasti jalkoihin. Ja lääkäri sen iskiaskivuksi määritteli, tiedä sitte, omiaan varmaan jutteli. :/

Yhteistyössä