Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

"pypylleröinen"
[QUOTE="harmaa";23560572]Montako painallusta pistätte happoja?

Meillä ei oo vielä kertaakaan riittänyt hapot 60litraan.[/QUOTE]

Oho, paljonko te hapotatte?
Meillä on Aqvia, ja siitä painetaan sen aikaa, mitä haluu happoja, ja kun ei "mahdu" enempää, se loppuu itestään. (Ja käyttöohjeessa lukee, että n.3-4 sekuntia painetaan) Mä päästän aina täyteen asti, ja sit painan vielä uusiks, tulee vähän lisää. Eli hapotan siis tosi paljon. Juon pari pulloa päivässä tota kuplavettä, eli sitä kuluu. Vaihdettiin pullo joulun välipäivinä, ja nyt uus pullo maaliskuun lopussa. 3 kuukautta siis kesti, ja jos mä oon joka päivä tehnyt sen 2 ploa, niin tekee 3 kuussa aika hitosti enemmän kun 60litraa... Ja hyvin riitti :) Maaliskuun puolvälistä alko vähän kuplat hiipumaan vasta :)

Kiiu
Eilen ei käyty, joten tänään sitten taas enemmän:

Yksi "tuote" kuvassa on home made, eikä siis kuulu paikallisen s-marketin eikä halpahallin tarjontaan.
:)
Voi elämän karut kävyt, minä en sitten millään tähän kelloaikaan tajunnut, että lause "home made" oli englanniksi, vaan aloin kuumeisesti etsiä kuvasta homeista madetta ja ihmettelin, että mitä kummaa se sielä tekee :LOL: :LOL:

[QUOTE="pypylleröinen";23561517]Nii, ja siis samat happopullot menee tohon, kun mitä menee sodastreameihinkin.[/QUOTE]

Saattaa olla parempi merkki teillä.
Minä en usko että meilläkään riitti noi pullot enempään kuin 60 litraan jos siihenkään.
Tosin alku tietenkin vähän sellaista kokeilua...

"taaperon äiti"
ja tänään:

*Ruokakermaa
*Kahvikermaa
*tummaa kaakaojauhetta
*Ruisleipää
*Maitoa
*Vesimelonia
*Tuoretta tilliä
*Tonnikalaa 2prk
*Banaaneja
*Omenoita
*Vehnäjauhoja
*Pätkis-pusseja 2kpl
*irtokarkkeja

Ramus Amabilis harmaana
Minä unohdin ostaa karkkia.
Ja nyt tekis niin, niin mieli salmiakkia...
:(
No voi ei, nyt muakin alkoi himottaa...:D

Mun into näihin päivityksiin hyytyi aika nopeasti, mutta jos nyt yrittäisin muistella tämänpäiväisiä:

-purkki sardiineja tomaattikastikkeessa
-Valion valmista juustoraastetta pussi (laiskimus...)
-pussi peruna-sipuli pakastesuikaleita
-2 avocadoa
-kananmunia rasia
-Fazerina suklaapatukka (jotain herkkua sentään)
-kurkku
-omenia pussi, noin kilo
-punajuuria pussi
-valmista salaatinkastiketta Thousand island, kevyt (ja mitähän e-aineita lie rasvaa korvaamassa...)
-viinimarjamehua pullo
-2 tölkkiä siideriä (herkkua kai tämäkin..)
-pieni pussi sipsejä (ja herkkuja herkun perään, perus poimutettuja, ei lisäaineita !!)
-kevytmaitoa 1/2 litraa (lettuihin, juusto-ohukaisiin siis)

En vielä tänään jaksanut juusto-ohukaisia, mutta lupaan, että ennen kuin maito happanee...

"mie"
Viimeiset pääsiäisjutut ja ruokaa lisää, seuraavan kerran kauppaan 26.4 =)

*Jäävuorisalaattia
*kurkkua
*paprikaa
*sipulikeittopussi
*Lasagneainekset
*perunakeittokasvikset
*Reilu pehmopaloja 2 pussia
*Edam juusto
*Fun light mehuja, 3 appelsiini ja 1 metsämarja
*Jogurtteja, 4 appelsiinia ja 4 mansikkaa
*Tuplasuklaavanukas x 2
*Lohikiusaus x 2
*Rasvaton maito 1l
*Leikkelemakkara x 3
*Perunamuusijauhetta x 2 (vihaan pottujen kuorimista, siksi valmista muusijauhetta?
*Riisiä 1kg
*3 juuston kerma
*Appelsiini trip
*Karjalanpiirakoita 6kpl
*Juustoperunsnacks x 2
*Pupu mansikkakonvehtirasia
*Porsaan lihasuikale maustamaton
*Kariniemen kanan paistisuikaleita 300g x 2
*Punajuurisalaatti
*Margariini
*Vispipuuro :p (Tätät himoinnu jo kauan)
*Fariinisokeri (simaa varten)
*Broilerin maustepaisti 1kg
*Grillinakkeja
*Pienia suklaamunia irtomyynnistä, paperillisia 400g
*Kinder-muna x 4
*Iso kindermuna joka todella kallis, mut pakkohan se oli saada :D
*Kevätrae-pääsiäisnameja
*Suklaarae
*Minttusuklaarea
*Kyöpelinvuori suklaamuna
*Dumbo suklaamuna
*Pääsiäispatukka x 4
*Röllimunia, nallepuh munia ja hellokitty munia, kaikkia 2 kpl.

Munat odottamassa virpojia, isot pidän itse =)

Lisäksi sain lu-keksiltä tuotehyvityspaketin jossa oli 4 pakettia keksejä. Doris, domino, paussi sekä bastogne-keksejä.

[QUOTE="mie";23579106]

Munat odottamassa virpojia, isot pidän itse =)

.[/QUOTE]

Minä en ole ostanut vielä mitään virpojille, koska täällä meilläpäin ne kulkevat vasta pääsiäislauantaina.
Sellaiset isot kindermunat vein viime viikonlopulla tuliaiseksi ystävän lapsille kun menin sinne "viettämään laatuaikaa" (istumaan illaksi ja yöksi parantamassa maailmaa) isänsä kanssa ja kavahdin minäkin vähän niiden hintaa... Oliko 6.90 kpl tms?

"mie"
Minä en ole ostanut vielä mitään virpojille, koska täällä meilläpäin ne kulkevat vasta pääsiäislauantaina.
Sellaiset isot kindermunat vein viime viikonlopulla tuliaiseksi ystävän lapsille kun menin sinne "viettämään laatuaikaa" (istumaan illaksi ja yöksi parantamassa maailmaa) isänsä kanssa ja kavahdin minäkin vähän niiden hintaa... Oliko 6.90 kpl tms?
Mä en yleensä osta virpojille mitään, mutta nyt tiedän että on lapsia oventaakse tulossa niin pitihän sitä varautua. Tyttöjä ja poikia tulee yhteensä 4 =)
Joo, isot kinderit on todella kalliita, prismassa olivat 5.90e tai 5.99e, mutta pääsiäinen on vaan kerran vuodessa ja jotain uutta on aina kiva ostaa =)

Yhteistyössä