Tätä ette halua tietää, mutta kerron silti :) liittyy meidän seksielämään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Eikä ehkä ole ihan niin hauska juttu, jos tarkemmin miettii.

Mies on keksinyt, että laittaa ensin dildon emättimeeni ja vasta sen jälkeen peniksensä - samaan aikaan siis dildon kanssa.

Olisikohan aika hommata ne geishakuulat??? :(

[QUOTE="Mie";23580045]Mahtuuko ne molemmat sinne samaan aikaan? Oikeesti?[/QUOTE]

Alapäästä tulee 3-4 kiloisia vauvojakin, mitäs luulet?

Myös tiukat harrastavat esim. nyrkkinaintia joten ei ole välttis siitä kiinni

Ei tuossa nyt mitään kovin kummallista ole:) Jotkut tykkää.

Ja tosiaan, tiukkuudesta/löysyydestä tässä ei varmaankaan ole kyse, kyllähän sieltä niitä vauvojakin tulee...

[QUOTE="Kika";23580094]Ei tuossa nyt mitään kovin kummallista ole:) Jotkut tykkää.

Ja tosiaan, tiukkuudesta/löysyydestä tässä ei varmaankaan ole kyse, kyllähän sieltä niitä vauvojakin tulee...[/QUOTE]

No mutta haloo, olisko se kampe jotenkin valmistautunut siihen synnytykseen? Koettakaapa työntää sen 3-4 kiloisen vauvan kokoinen jööti toiseen suuntaan vaikkapa pari kuukautta synnytyksen jälkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja ääähh...;23580117:
No mutta haloo, olisko se kampe jotenkin valmistautunut siihen synnytykseen? Koettakaapa työntää sen 3-4 kiloisen vauvan kokoinen jööti toiseen suuntaan vaikkapa pari kuukautta synnytyksen jälkeen...

Voisin linkata muutamankin kuvan tästä miten se onnistuu mutta jätänpä tekemättä.. :D

[QUOTE="mmmh";23580273]Onkohan vähän trollausta. Ei ehkä kovin kiva panna, jos vieressa on dildo.[/QUOTE]

Miehen mielestä tuntuu olevan liiankin kiva..... olen odottanut, että koska ehdottaa anustapin lisäämistä joukon jatkoksi.

Meistä minä olen se, joka kaipaa erilaisia juttuja sänkypuuhiin, mutta tämä nyt oli miehen idea.....

Yhteistyössä